Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Nierówna praca silnika - wałek rozrządu, dymienie na biało


dawid922

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć , 

mam mały problem w audi a4 b6 1.9 tdi 30 km quattro . Aktualnie jestem w Belgi  byłem u mechanika  i nie wiem czy nie chce  mnie naciagnąć na koszty .. 
Mam problem z Odpalaniem czy to na ciepłym czy zimnym silniku ... 
Sprawdzałem z mechanikiem ,  pompa zaciaga i filter suchy chce mi wymienić popychacz paliwa 
a dwa auto po odpaleniu ma stałem obroty ale jest nierówna praca jak na przesłanym filmiku plus  biły dym ... 
Pojawiło się to po przekreceniu śrub rozrzadu , Vag  pokazał ,ze toleranca została przekroczona . 
Po przekreceniu zaczeło lepiej palić ale  pojawiły sie dolegliwosci wymienione powzyej .. nierówna praca i dym , a  rozruch silnika po  miesiacu wrócił  do punktu wyjscia... 
Tak więc zdiagnozowano na   "oko"  zniszczony wał rozrzadu ....  Obroty te same ale gdzies jeest wytarty wał do tego chca wymieniac  rozrzad .. 
Co o Tym myslicie ?  Za wszsytk oz cześciami chca wziac 800 e

video-1499008003.mp4

Edytowane przez dawid922
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykro mi, ale żeby oczekiwać pomocy to trzeba się znać na mechanice na tyle by potrafić nazwać części o które się rozchodzi i opisać problem szczegółowo. Czym więcej  opisu i jest on bardziej konkretny to większa szansa by coś trafnie doradzić.

Na podstawie Twojego opisu można tylko zgadywać  :hi:

A jak mam zgadywać to obstawiam problem z układem paliwowym, do sprawdzenia pompa paliwa w zbiorniku i  pompa tandemowa ( z tyłu głowicy silnika, przy ścianie grodziowej ).

Pomierzyć ciśnienia , pompka w zbiorniku powinna dawać ok 1 bar a tandempompa w zależności od obrotów silnika :

880 obr/min - 3,5 Barów

1500 obr/min - 6,0 Barów

2000 obr/min - 7,0 Barów

3000 obr/min - 8,0 Barów

4000 obr/min - 9,0 Barów

pobrane.jpg

Na zielono zaznaczony króciec pomiarowy na tandempompie.