majkel_majki Opublikowano 28 Października 2017 Opublikowano 28 Października 2017 Podstawialiście inny sterownik?
bistrack1234 Opublikowano 29 Października 2017 Autor Opublikowano 29 Października 2017 12 godzin temu, majkel_majki napisał: Podstawialiście inny sterownik? Kolego nie udalo sie uratowac moj ale cos majster gada ze teraz musi go zgrac z pompa ile to czasu trwa nie wiecej ? I na czym to polega ? Plus jeszcze mowil ze pompa nie moze byc nowsza niz powyzej 2002r. Ma to tez jakis zwiazek ?
majkel_majki Opublikowano 29 Października 2017 Opublikowano 29 Października 2017 Nie ma żadnej filozofii. Żeby zgrać sterownik silnika z pompą potrzebny jest interfejs diagnostyczny i pin immobilizera, cała operacja kilka minut. Pompa musi mieć tylko ten sam numer sterownika z końcową literką włącznie, a czy to będzie 2001 czy np. 2003 rok produkcji nie ma znaczenia..
bistrack1234 Opublikowano 29 Października 2017 Autor Opublikowano 29 Października 2017 (edytowane) Godzinę temu, majkel_majki napisał: Nie ma żadnej filozofii. Żeby zgrać sterownik silnika z pompą potrzebny jest interfejs diagnostyczny i pin immobilizera, cała operacja kilka minut. Pompa musi mieć tylko ten sam numer sterownika z końcową literką włącznie, a czy to będzie 2001 czy np. 2003 rok produkcji nie ma znaczenia.. jutro jade do majstra bede patrzyl co jak dzięki sliczne za info jak cos bede wiedział dam znac Edytowane 29 Października 2017 przez bistrack1234
bistrack1234 Opublikowano 30 Października 2017 Autor Opublikowano 30 Października 2017 Panowie pomocy bo mnie jasna krew zaleje szukam takiego samego sterownika
majkel_majki Opublikowano 30 Października 2017 Opublikowano 30 Października 2017 W AKE jeździły też na pewno sterowniki z końcówką D i takie bez końcówki, ale pamiętaj żeby kupować sterownik razem z pinem.
bistrack1234 Opublikowano 30 Października 2017 Autor Opublikowano 30 Października 2017 To jestem w kropce. Dobra wiec tak przypuscmy kupie kompa bez pina wiec co nie pojdzie go zaprogramowac pod moj pin ? Drugie pytanie jak kupie z pinem to i tak nie bedzie sie zgadzal pin z pinem z pod licznika wiec co tu zrobic ? Czy tu nie będzie znów problemu?
slawinio Opublikowano 30 Października 2017 Opublikowano 30 Października 2017 Co zrobic?.. wylączyć immo i po klopocie. Sam tak smigam. Jak mają ci fure za***ac to nawet immo Ci nie pomoze :))
majkel_majki Opublikowano 30 Października 2017 Opublikowano 30 Października 2017 Pin w ecu i pin licznika można do siebie dopasować, ale żeby dograć ecu do zegarów trzeba mieć oba piny, inaczej nie zalogujesz się do sterownika silnika. Ewentualnie jak mówi Sławek usunąc immo ze sterownika albo przelutować układ odpowiedzialny za immo ze swojego sterownika, jedna mała kostka nie pamiętam oznaczenia.
bistrack1234 Opublikowano 30 Października 2017 Autor Opublikowano 30 Października 2017 Wlasnie dawno bym to zrobil ale po 1. majster jest pszekonany ze sie udan naprawic moj sterownik mam czekac 1 tydz jeszcze bo ratuja kompa (próbują) 2. Mysle ze kupie drugi komp zeby sie nie fatygowali i sie zgrali z pompa wtryskowa. Ale tu jest problem kupowac pompe z pinem czy bez koszt z 400 pln bez 200. 3. Bym wywalil te immo ale tam gdzie regnerowalem pompe wtryskowa twierdza ze nie mozna z pompy wywalic immo powyzej 2000r. A dalej ta sama bieda ponoc jest z kompem. moim bo wywala tylko i wylacznie blad j399. I majster twierdz ze jest uszkodzony bo cos tam nie trybi komp z pompa. Przed regeneracja pompy auto chodzilo idealnie pozniej ponoc pompa padla wiec dalem do regeneracji .teraz komp a wczesniej wymienialem caly silnik. Prawie wszystko i nie chce sie poddawac. Tylko chce to juz odpalic wkacu po tak dlugim czasie i tak duzej inwestycji w to wszystko. Dlatego Panowie jestem i szukam pomocy u Was i ogólnie Na Forum Chyba jestem jako pierwszy z taka bieda. Ale mam nadzieje ze wyjde z tego calo z wasza pomoca.
bistrack1234 Opublikowano 30 Października 2017 Autor Opublikowano 30 Października 2017 58 minut temu, majkel_majki napisał: Pin w ecu i pin licznika można do siebie dopasować, ale żeby dograć ecu do zegarów trzeba mieć oba piny, inaczej nie zalogujesz się do sterownika silnika. Ewentualnie jak mówi Sławek usunąc immo ze sterownika albo przelutować układ odpowiedzialny za immo ze swojego sterownika, jedna mała kostka nie pamiętam oznaczenia. Oto chodzi ze pompa jest po regeneracji. zeby z nia cos zdzialac wlasnie trzeba jakos z nia sie polaczyc ale jak komp nie dziala to 2 bieda bo nie idzie sie polaczyc rece mi opadaja. Jak 2 komp kupie to ciekawe czy beda na tyle madrzy zeby to zgrac bo immo jest w zegarach w sterowniku a na koniec w pompie no i w kluczyku . Nie wiem jak inni to zrobili wymieniali silniki i nie mieli takiej biedy jak ja. Ze raptem sa dwie biedy a nie ma rozwiazania jak nie pompa to sterownik ahh.
majkel_majki Opublikowano 30 Października 2017 Opublikowano 30 Października 2017 Podstawą żeby to uruchomić jest zdobycie drugiego ecu na podmianę. Jeżeli masz drugie sprawne ecu i jego pin/ zdjęte immo, pin zegarów Twojego auta i VCDS to jesteście w domu. Pinem zegarów kojarzy się z autem drugie ecu, a następnie dopisuje się pompę znowu przy użyciu Twojego pinu. Pompa jest po regeneracji i ma nowy czysty sterownik, więc powinno pójść od razu.
bistrack1234 Opublikowano 30 Października 2017 Autor Opublikowano 30 Października 2017 To co poprostu musze zrobic. Nie mam pojecia jakiego mechanika szukac zeby to ogarnal. Jesli kompa nie naprawia przypuscmy kupie drugi z pinem(czy nawet bez) to co trzeba by bylo pokoleji zrobic? Jak sie pozbyc tych immo i pozniej jak ustawic pompe zeby mozna bylo ustawic katy wtryskow itp. Zeby to mialo rece i nogi.
bistrack1234 Opublikowano 30 Października 2017 Autor Opublikowano 30 Października 2017 Spoko kolego dziekuje po jutrze bede startowal z tematem i ogarnial mechanika. Podrzuce jemu temat i sprobojem z tym diablem walczył. W kacu te 180km do zimy chce pobudzic
majkel_majki Opublikowano 30 Października 2017 Opublikowano 30 Października 2017 Godzinę temu, bistrack1234 napisał: Spoko kolego dziekuje po jutrze bede startowal z tematem i ogarnial mechanika. Podrzuce jemu temat i sprobojem z tym diablem walczył. W kacu te 180km do zimy chce pobudzic Skąd jesteś? Jeżeli pomorskie to mogę pomóc.
bistrack1234 Opublikowano 31 Października 2017 Autor Opublikowano 31 Października 2017 10 godzin temu, majkel_majki napisał: Skąd jesteś? Jeżeli pomorskie to mogę pomóc. Kolego podlaskie az
bistrack1234 Opublikowano 28 Listopada 2017 Autor Opublikowano 28 Listopada 2017 Dobra koledzy zalamuje rece prosze o pomoc za dwa tyg wracam do domu a moje audi jak nie jedzie tak nie jedzie kto chetny mi pomuc ? Mimo jak stal tak stoi mechanik sie nie odzywa juz dlugo i pewnie mysle ze rego nie ogarnal. 1. Komputer mam znaleziony sa z pinem i bez pinu ale mozliwoscia wpisania mojego komu wierzyc komu nie? 2. Jaki komp potrzebny. Do kodowania ? 3. Czemu takie zabezpieczenia ? 4. Pomocybi ile za to ?
majkel_majki Opublikowano 28 Listopada 2017 Opublikowano 28 Listopada 2017 1. Nie wiem, może zhackowany albo zdjęte immo, pin zawsze musi być drugi. Lepiej weź ten, do którego dostaniesz pin. 2. Legalny VCDS, KTS itp., które ogarniają kodowanie VW, Vag-comem może nie pójść. 3. Żeby nie było za łatwo 4. 50-150 zł, powinno kosztować tyle co diagnostyka.
GOLI Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Vag com 311 i niebieskim kablem viakena wpisałem pin do swojej pompy,więc się da.
majkel_majki Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 10 godzin temu, GOLI napisał: Vag com 311 i niebieskim kablem viakena wpisałem pin do swojej pompy,więc się da. Ja kiedyś ich kablem czarnym na COM + VC 3.11 nie dałem rady dopisać ecu do auta, koniecznie było użycie ori VCDS. Różnie może być, żeby nie było rozczarowania warto wykorzystać możliwie dobry sprzęt.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się