Saritankian Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 od pewnego czasu zastanawiam się nad założeniem sportowego wkładu (filtra powietrza) firmy k&n do mojego audi a4 1,9 tdi ma ktoś już coś takiego?filtry stożkowe to podobno badziew a co z wkładami? * stosuj odpowiedni prefix, zamieszczaj watki w odpowiednich dzialach [Musashi]
Voucher Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Ja tam papier zapodaje. Expertowi w passacie 130PD wysrała się sprężarka przez filtr K&N. Uległ on rozwarstwieniu i kawałek siateczki dostało sie przez przepływomierz (kolejne sitko) do sprezarki i podgieła sie jedna z łopatek. Nagle zaczeła tak swistać że się ludki na ulicy za nim rozgladali. Autko zapylało jak głupie ---ale halas był nie do zniesienia. Myślę że expert wiózł kogoś z forum wtedy tym passatem. To był świst jakby samolot startował ---musiał wymienic sprezarkę----w nowym aucie by Master/s To co napisał master's to jedno, jeszcze pojawia sie jeden problem, mianowicie w TDI turbina "wysysa" drobinki oleju którym nasączony jest filtr te drobinki przyklejają sie do przepływomierza co powoduje ze zaczyna on "lapac " drobne zanieczyszczenia, z czasem zaczyna "przekłamywac" moze dojść do podobnego efektu jak przy >padniętej< przepływce, jest to przypadek z >życia wzięty< opsywał mi go kolega SZIK chyba.A co do pozytywów to według mnie odciążone są troche łozyska turbiny (mniejsze opory na ssaniu) to powoduje mniejszą jej bezwładnośc i może owocowac troszke szybsza reakcja na >gaz<. Generalnie wkładki i stożki można położyć na jednej półce z magnetyzerami - jesli chodzi o diesle by vaver_sc Znalazłem na innym forum (sr.pl). Także nie warto .
Rekomendowane odpowiedzi