StoRK Opublikowano 27 Września 2017 Opublikowano 27 Września 2017 Witam, mam problem jak w temacie, mianowicie, silnik jak jest zimny to chodzi równo, a jak się porządnie zagrzeje to na wolnych obrotach rzuca nim w taki sposób jakby w benzynie wypadał zapłon. Obroty na zegarach stoją w miejscu, nie widać falowania. Zastanawiam się czy to kwestia poduszki pod silnikiem czy coś innego? Jak myślicie co jest przyczyną? Pozdrawiam, Patryk
GOLI Opublikowano 27 Września 2017 Opublikowano 27 Września 2017 (edytowane) Pewnie nie będę zbyt odkrywczy,ale kompa podłączałeś? Jakieś błędy były? Poza ty, z tego co pamiętam, silniki B** miały z tym problem, poszukaj, nawet na tym forum było o tym Edytowane 27 Września 2017 przez GOLI
StoRK Opublikowano 28 Września 2017 Autor Opublikowano 28 Września 2017 Jeszcze nie podłączałem kompa, muszę kabel kupić. No właśnie czytałem na forach, że to bolączka tych BDH, ale jedni piszą, że wtryski do ogarnięcia, jeszcze gdzieś indziej czytałem, że to wada oprogramowania ECU i trzeba jakieś aktualizacje robić. Ogólnie nie wiadomo, ale muszę posprawdzać dawki paliwa na wtryskach. Dla mnie te drgania to masakra, bo przesiadłem się z 330d gdzie silnik chodził równo jak benzyna.
slawinio Opublikowano 28 Września 2017 Opublikowano 28 Września 2017 Taka uroda BDH I BDG niestety:((. Sam przez to przechodzilem. Prawdopodobnie nie zrobisz z tym nic, choc podobno trzeba sprawdzic wtryskiwacze i ewentualnie wymienic koncowki rozpylacza. Tylko ze to nie zawsze pomaga. Ja w swoim przypadku wymienilem wtryskiwacze , pompe i ecu z modelu AKE/BAU. Jak ręką odjął....
StoRK Opublikowano 28 Września 2017 Autor Opublikowano 28 Września 2017 (edytowane) Możesz podać przybliżony koszt takiej przeróbki? Pewien dosyć zaufany mechanik wspominał że może to być też kwestia przerobienia odmy, ale ogólnie twierdził, że temat rzeka z tą nierówna pracą tego silnika. Myślałem też żeby ustawić o 50 wyżej obroty na biegu jałowym, bo jak gazem zwiększam i tak trzymam to jest względny spokój. Edytowane 28 Września 2017 przez StoRK
slawinio Opublikowano 29 Września 2017 Opublikowano 29 Września 2017 Pompe kupilem uzywke za 700 pln z przelotem 270 kkm. Wtryskiwacze trafilem nowe za 1200 za 5 sztuk. Padl mi wtrysk sterujacy kupilem nowy za 1200 i ecu za 100 pln. pompe , wtryski(uzywki) kupisz za okolo 1500 lącznie, ecu i do dziela. Przy okazji wymienilem hydrosztosy na nowe i teraz silniczek mruczy az milo. odma nie ma nic do telepania. ustawienie wyzszych obrotow nie rozwiązuje sprawy telepania a tylko maskuje problem bo osprzet silnika nadal niedomaga , a moze sie dodatkowo okazac po pewnym czasie ze wypali Ci dziure w komorze wirowej tloka. Pzdr
slawinio Opublikowano 29 Września 2017 Opublikowano 29 Września 2017 Pompe kupilem uzywke za 700 pln z przelotem 270 kkm. Wtryskiwacze trafilem nowe za 1200 za 5 sztuk. Padl mi wtrysk sterujacy kupilem nowy za 1200 i ecu za 100 pln. pompe , wtryski(uzywki) kupisz za okolo 1500 lącznie, ecu i do dziela. Przy okazji wymienilem hydrosztosy na nowe i teraz silniczek mruczy az milo. odma nie ma nic do telepania. ustawienie wyzszych obrotow nie rozwiązuje sprawy telepania a tylko maskuje problem bo osprzet silnika nadal niedomaga , a moze sie dodatkowo okazac po pewnym czasie ze wypali Ci dziure w komorze wirowej tloka. Najlepiej wrzuc logi 001,004,013,014 zobaczymy wstepnie co sie dzieje Pzdr
GOLI Opublikowano 29 Września 2017 Opublikowano 29 Września 2017 A wymiana odmy, jak pisze kolega nic ci nie da ponieważ w twoim silniku siedzi już ta nowego typu
StoRK Opublikowano 30 Września 2017 Autor Opublikowano 30 Września 2017 Muszę kupić kabel i zacząć przygodę z Vag com, jak zrobię logi to się odezwę w tym temacie. Dzięki za pomoc, Panowie!
StoRK Opublikowano 8 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2018 (edytowane) Witam ponownie, zrobiłem dzisiaj logi grupy 001, 004, 013 i 014. Możecie rzucić okiem i ocenić jak to wygląda? Przyznam szczerze, że pierwszy raz w życiu dzisiaj wykonywałem logi więc nie wiem czy dobrze to zrobiłem. Silnik był rozgrzany, porządnie przegoniony przed logowaniem. Trochę się zdziwiłem jak sprawdzałem grupy 013 i 014, że pokazywało tylko 5 wartości, a nie 6. Pozdrawiam, Patryk Edytowane 8 Stycznia 2018 przez StoRK
alonso Opublikowano 12 Stycznia 2018 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Witam, sam miałem podobny problem z BDG czyli bliźniakiem Twojego, rozwiązanie podał kolega slawinio, kolega który ode mnie odkupił A4 przerobił go na BAU(pompa, wtryski do tego nowe szklanki) i problem znikł, pozdr
slawinio Opublikowano 13 Stycznia 2018 Opublikowano 13 Stycznia 2018 W dniu 8.01.2018 o 22:25, StoRK napisał: Witam ponownie, zrobiłem dzisiaj logi grupy 001, 004, 013 i 014. Możecie rzucić okiem i ocenić jak to wygląda? Przyznam szczerze, że pierwszy raz w życiu dzisiaj wykonywałem logi więc nie wiem czy dobrze to zrobiłem. Silnik był rozgrzany, porządnie przegoniony przed logowaniem. Trochę się zdziwiłem jak sprawdzałem grupy 013 i 014, że pokazywało tylko 5 wartości, a nie 6. Pozdrawiam, Patryk Pompa wali bardzo wysokie cisńieńie . Wtryski mają bardzo wysokie korekcje. Zalewaj Mixol do baku. 300 ml na cały zbiornik. Zrób kilka takich zabiegów może rozruszasz to wszystko. nie wyeliminujesz problemu ale może trochę wtryski rozruszasz. wrzuc loga 004 Bs i pokaz kąt wtrysku. Tylko nagrzej dobrze motorownie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się