RedWolf Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Mam TDI 1.9 110 km AFN moj problem jest taki od czasu do czasu podczas jazdy przy przyspieszaniu odlącza mi turbine nie wiem dlaczego {czasem migaj 2 lampki od swiec zarowych i i swiatel??} podczas ostatniej jazdy kiedy depnolem 3500 tys obrotow uslyszalem dziwk PFFF... i juz nie mialem turbiny odlaczyla mi sie albo cos innego bo silnik nie mial mocy jagbym jechal zwyklym dieslem pojechalem do garazu i wiecej nie odpalalem co to moze byc prosze o rady z gory dziekuje za odpowiedz... * prosze stosowac wlasciwe prefix oraz nazwy tematow zakladanych watkow [Musashi]
bebul Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Tez mialem i w sumie jeszcze mam ten problem...:/ Tez jak zapalilem auto i przejechalem moze ze 3km i deplem to stracil moc. Wzialem wylaczylem silnik i wlaczylem i chodzil normalnie. Moze ci sie tak dziac przez to ze silnik jest zimny i jak depniesz to wlacza sie tryb awaryjny turbiny. Tylko mi zadne lampki nie swiecily. Ja mam jeszcze wiekszy problem bo raz na autostradzie przy moze 160km/h odcielo mi trubo do tego stopnia ze nawet nie pomagalo wylaczenie silnika. Wymienilem filtr paliwa i niby wszystko bylo ok, nie tracil mocy. No ale jak dam mu po garach(tzn duze predkosci przez dluzszy czas) to znowu sie tak dzieje. Patrzylem kierownice lopatek turbiny i chodza luzno, czyli jest ok. Jeszcze musze tylko wymienic czujnik turbiny, moze to jest tego przyczyna... Najlepiej podepnij sie pod kompa i zrob logi wtedy bedziesz wiedzial na 100%
Musashi Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 wyglada, ze sie wyczepił lub pekł, któryś z elementów dolotu. obejrz dobrze wszystkie elementy dolotu. jezeli nic nie znajdziesz zrob, podlacz VAG zrob logi.
boseron Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 opcja w tym temacie załatwia sprawe, jest tego sporo na forum , wystarczy poczytać
michal27 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 przepływomierz,zaworek N75,węzyki podcisnieniowe(od turbiny do N75),zapieczone kierownice turbiny.W tych miejscach szukałbym przyczyny notlaufu
RedWolf Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2009 Awaria zostala zdiagnozowana byla to nieszczelnosc ukladu dolotowego taki cybant sie rozwalil i 2 rury gumowe sie rozlaczyly po podlaczeniu i scisnieciu trbo chodzi jak szalone kontrolki nadal sie czasem zapalaj ale to juz sprawa na LOGI nowe ps dzieki za rady...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się