DanielMod Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 2 godziny temu, mateusztbg napisał: Bo kusi mnie właśnie drugi stage i tak zastanawiam się ile tu panowie z BRD najwięcej wyciskali. Chciałbym bardzo ten dół poprawić, bo po chipie do tych 2300obr jest naprawdę muł Proponuję zmianę na Turbo GTB2060VKLR , u mnie czeka właśnie na montaż, taka turbinka będzie wstawać jak szalona,z BRD nawet hybrydy z kołem CAHA dużo więcej nie uzyskasz. Tutaj masz fajny stage dla silnika BRD
mateusztbg Opublikowano 25 Października 2017 Opublikowano 25 Października 2017 W dniu 23.10.2017 o 13:36, danielstol napisał: Proponuję zmianę na Turbo GTB2060VKLR , u mnie czeka właśnie na montaż, taka turbinka będzie wstawać jak szalona,z BRD nawet hybrydy z kołem CAHA dużo więcej nie uzyskasz. Tutaj masz fajny stage dla silnika BRD Tylko ciekawe ile kasy wsadzone w mody by uzyskać te 261PS 500nm, czy to w ogóle ma jakiś sens. Ciężko właśnie u nas na forum znaleźć kogoś kto z BRD wycisnął jakoś sporo powyżej 200PS by dopytać o wtryski, turbo czy IC
scania1213 Opublikowano 26 Października 2017 Opublikowano 26 Października 2017 W dniu 25.10.2017 o 16:04, mateusztbg napisał: Tylko ciekawe ile kasy wsadzone w mody by uzyskać te 261PS 500nm, czy to w ogóle ma jakiś sens. Ciężko właśnie u nas na forum znaleźć kogoś kto z BRD wycisnął jakoś sporo powyżej 200PS by dopytać o wtryski, turbo czy IC zeby uzyskać więcej trzeba wydajniejsze wtryski. Fitarelli bosko (czy jakoś tak) pozwalają na 200-300 km. Wpisz w Google 1
mateusztbg Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 zeby uzyskać więcej trzeba wydajniejsze wtryski. Fitarelli bosko (czy jakoś tak) pozwalają na 200-300 km. Wpisz w Google A zakladal je ktos z forumowiczów do BRD?Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
scania1213 Opublikowano 28 Października 2017 Opublikowano 28 Października 2017 W dniu 27.10.2017 o 09:36, mateusztbg napisał: A zakladal je ktos z forumowiczów do BRD? Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka tego niestety nie wiem. Ale sam się tym interesuje,gdy padnie mi któryś.
mateusztbg Opublikowano 30 Października 2017 Opublikowano 30 Października 2017 W dniu 28.10.2017 o 21:02, scania1213 napisał: tego niestety nie wiem. Ale sam się tym interesuje,gdy padnie mi któryś. A badałeś już koszty takiego moda?
scania1213 Opublikowano 30 Października 2017 Opublikowano 30 Października 2017 2 godziny temu, mateusztbg napisał: A badałeś już koszty takiego moda? 2-3 k za 4 szt z tego.co.dobrze wyczytałem
Osiollekk Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 W dniu 30.10.2017 o 13:37, scania1213 napisał: 2-3 k za 4 szt z tego.co.dobrze wyczytałem Ale to wysyłasz im swoje wtryski i on regenerują i dają wydajniejsze końcówki, tak?
scania1213 Opublikowano 5 Listopada 2017 Opublikowano 5 Listopada 2017 14 godzin temu, Osiollekk napisał: Ale to wysyłasz im swoje wtryski i on regenerują i dają wydajniejsze końcówki, tak? Z tego co tam.pisze to tak
mateusztbg Opublikowano 6 Listopada 2017 Opublikowano 6 Listopada 2017 W dniu 5.11.2017 o 10:50, scania1213 napisał: Z tego co tam.pisze to tak Podrzuć linka do tej stronki z infem o tych wtryskach do BRD
moniuh Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 http://www.dp-race.com/shop/vstrikovaci-trysky-fratelli-bosio/race-ppd/?lang=en 3k wtryski ~2k turbo + wyrwanie cegly + program lepiej juz zamienic na 3.0 tdi i modzic xD
Osiollekk Opublikowano 11 Listopada 2017 Opublikowano 11 Listopada 2017 W dniu 9.11.2017 o 16:29, moniuh napisał: http://www.dp-race.com/shop/vstrikovaci-trysky-fratelli-bosio/race-ppd/?lang=en 3k wtryski ~2k turbo + wyrwanie cegly + program lepiej juz zamienic na 3.0 tdi i modzic xD Ale swap czy calkowita zmiana?
moniuh Opublikowano 11 Listopada 2017 Opublikowano 11 Listopada 2017 no właśnie to jest pytanie do każdego posiadacza auta, które chce poddać tuningowi. Jak kasa nie gra roli, silnik zdrowy, pewna historia blacharki no i jeśli auto ma jeszcze być w posiadaniu przez kilka lat to może warto przemyśleć ile można zainwestować w furę, żeby mieć radość z jazdy.. to wszystko kalkulacje, auto tanieje, inwestycja na pewno się nie zwróci bo kolejny właściciel nie zapłaci tyle co wydamy na tuning, nawet może to go odstraszyć, bo katowane itp. jak dla mnie lepiej delikatnie podnieść moc, po kosztach, te 200km jest w zasięgu. Kolejne auto wybrać z dobrą perspektywą na mody takie 3l dobrze się tuninguje
Osiollekk Opublikowano 20 Listopada 2017 Opublikowano 20 Listopada 2017 Kurde, a jakies wtryski z innego auta? Czy innych siemensow jest jak na lekarstwo i nie ma takiej opcji?
moniuh Opublikowano 28 Listopada 2017 Opublikowano 28 Listopada 2017 zamiast PPD siemensa mozna dac boscha np. od BKD albo innego 16V, zmienic koncowki na wydajniejsze w jakims dobrym zakladzie, wiazke do nich i ECU -> EDC16 reszta to jakies turbo i soft.
mateusztbg Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 Panowie bo kontaktowałem się z firmą CP Tuning, napisali mi coś takiego gdy napisałem im o moim problemie z późno wstającą turbiną (2300-2400k obr) w moim BRD po chipie: " Witam Myślę że tutaj problem jest zmienna geometria turbosprężarki lub sposób zrobienia oprogramowania Możemy się temu przyjrzeć W najgorszym wypadku do wyjęcia turbosprężarka a lub zrobienie od nowa oprogramowania Najpierw jednak spróbowali byśmy ustawić zmienną geometrię w turbosprężarce na nowo jeżeli jest ona sterowana podciśnieniowa bo jeżeli jest nastawnik elektroniczny nic nie zrobimy " Co myślicie?
Karasik2 Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 W dniu 9.11.2017 o 16:29, moniuh napisał: http://www.dp-race.com/shop/vstrikovaci-trysky-fratelli-bosio/race-ppd/?lang=en 3k wtryski ~2k turbo + wyrwanie cegly + program lepiej juz zamienic na 3.0 tdi i modzic xD tak w w 3.0 wymiana rozrządu 6k
mateusztbg Opublikowano 1 Grudnia 2017 Opublikowano 1 Grudnia 2017 F5 Panowie bo kontaktowałem się z firmą CP Tuning, napisali mi coś takiego gdy napisałem im o moim problemie z późno wstającą turbiną (2300-2400k obr) w moim BRD po chipie: " Witam Myślę że tutaj problem jest zmienna geometria turbosprężarki lub sposób zrobienia oprogramowania Możemy się temu przyjrzeć W najgorszym wypadku do wyjęcia turbosprężarka a lub zrobienie od nowa oprogramowania Najpierw jednak spróbowali byśmy ustawić zmienną geometrię w turbosprężarce na nowo jeżeli jest ona sterowana podciśnieniowa bo jeżeli jest nastawnik elektroniczny nic nie zrobimy " Co myślicie?
Osiollekk Opublikowano 1 Grudnia 2017 Opublikowano 1 Grudnia 2017 10 godzin temu, mateusztbg napisał: F5 Panowie bo kontaktowałem się z firmą CP Tuning, napisali mi coś takiego gdy napisałem im o moim problemie z późno wstającą turbiną (2300-2400k obr) w moim BRD po chipie: " Witam Myślę że tutaj problem jest zmienna geometria turbosprężarki lub sposób zrobienia oprogramowania Możemy się temu przyjrzeć W najgorszym wypadku do wyjęcia turbosprężarka a lub zrobienie od nowa oprogramowania Najpierw jednak spróbowali byśmy ustawić zmienną geometrię w turbosprężarce na nowo jeżeli jest ona sterowana podciśnieniowa bo jeżeli jest nastawnik elektroniczny nic nie zrobimy " Co myślicie? Też gdzieś czytałem, że większość brd może mieć problem ze wstawaniem, właśnie z uwagi na geometrie, ale chodziło konkretnie o fizyczne umiejscowienie gruchy. Że jest ona przykręcana do turba śrubami i właśnie na nich może być delikatnie przestawiona itd. Poza tym widać, że gościu chyba nie zna tej turbiny za dobrze, bo w brd jest stwrowanie podciśnieniem. Więc pisze o Twoim przypadku ogólnikowo! Jak na moje oko, to po prostu chcą złapać klienta. W skrócie „przyjedź Pan, a na pewno coś poradzimy”
mateusztbg Opublikowano 1 Grudnia 2017 Opublikowano 1 Grudnia 2017 1 godzinę temu, Osiollekk napisał: Też gdzieś czytałem, że większość brd może mieć problem ze wstawaniem, właśnie z uwagi na geometrie, ale chodziło konkretnie o fizyczne umiejscowienie gruchy. Że jest ona przykręcana do turba śrubami i właśnie na nich może być delikatnie przestawiona itd. Poza tym widać, że gościu chyba nie zna tej turbiny za dobrze, bo w brd jest stwrowanie podciśnieniem. Więc pisze o Twoim przypadku ogólnikowo! Jak na moje oko, to po prostu chcą złapać klienta. W skrócie „przyjedź Pan, a na pewno coś poradzimy” To co radzisz olać ich i szukać gdzie indziej? Czy może jakoś z Waszą pomocą ich naprowadzić? Wiesz, robili ostatnio program w Passacie B6 2.0TDi bmr 170km mojemu koledze i jemu turbina ładnie wstaje od ok 1700-1800k obr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się