Skocz do zawartości
IGNOROWANY

ocena mapy 2.0 brd , późno wstaje dpf off


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, mateusztbg napisał:

Bo kusi mnie właśnie drugi stage i tak zastanawiam się ile tu panowie z BRD najwięcej wyciskali.

Chciałbym bardzo ten dół poprawić, bo po chipie do tych 2300obr jest naprawdę muł

Proponuję zmianę na Turbo GTB2060VKLR , u mnie czeka właśnie na montaż, taka turbinka będzie wstawać jak szalona,z BRD nawet hybrydy z kołem CAHA dużo więcej nie uzyskasz. Tutaj masz fajny stage dla silnika BRD 

 

Opublikowano
W dniu 23.10.2017 o 13:36, danielstol napisał:

Proponuję zmianę na Turbo GTB2060VKLR , u mnie czeka właśnie na montaż, taka turbinka będzie wstawać jak szalona,z BRD nawet hybrydy z kołem CAHA dużo więcej nie uzyskasz. Tutaj masz fajny stage dla silnika BRD 

 

Tylko ciekawe ile kasy wsadzone w mody by uzyskać te 261PS 500nm, czy to w ogóle ma jakiś sens.

Ciężko właśnie u nas na forum znaleźć kogoś kto z BRD wycisnął jakoś sporo powyżej 200PS by dopytać o wtryski, turbo czy IC

Opublikowano
W dniu 25.10.2017 o 16:04, mateusztbg napisał:

Tylko ciekawe ile kasy wsadzone w mody by uzyskać te 261PS 500nm, czy to w ogóle ma jakiś sens.

Ciężko właśnie u nas na forum znaleźć kogoś kto z BRD wycisnął jakoś sporo powyżej 200PS by dopytać o wtryski, turbo czy IC

zeby uzyskać więcej trzeba wydajniejsze wtryski. Fitarelli bosko (czy jakoś tak) pozwalają na 200-300 km. Wpisz w Google 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
zeby uzyskać więcej trzeba wydajniejsze wtryski. Fitarelli bosko (czy jakoś tak) pozwalają na 200-300 km. Wpisz w Google 
A zakladal je ktos z forumowiczów do BRD?

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
W dniu 27.10.2017 o 09:36, mateusztbg napisał:

A zakladal je ktos z forumowiczów do BRD?

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
 

tego niestety nie wiem. Ale sam się tym interesuje,gdy padnie mi któryś.

Opublikowano
W dniu 28.10.2017 o 21:02, scania1213 napisał:

tego niestety nie wiem. Ale sam się tym interesuje,gdy padnie mi któryś.

A badałeś już koszty takiego moda?

Opublikowano
2 godziny temu, mateusztbg napisał:

A badałeś już koszty takiego moda?

2-3 k za 4 szt z tego.co.dobrze wyczytałem 

Opublikowano
W dniu 30.10.2017 o 13:37, scania1213 napisał:

2-3 k za 4 szt z tego.co.dobrze wyczytałem 

Ale to wysyłasz im swoje wtryski i on regenerują i dają wydajniejsze końcówki, tak? 

Opublikowano
14 godzin temu, Osiollekk napisał:

Ale to wysyłasz im swoje wtryski i on regenerują i dają wydajniejsze końcówki, tak? 

Z tego co tam.pisze to tak

 

Opublikowano
W dniu 5.11.2017 o 10:50, scania1213 napisał:

Z tego co tam.pisze to tak

 

Podrzuć linka do tej stronki z infem o tych wtryskach do BRD

Opublikowano
W dniu 9.11.2017 o 16:29, moniuh napisał:

http://www.dp-race.com/shop/vstrikovaci-trysky-fratelli-bosio/race-ppd/?lang=en

3k wtryski

~2k turbo

+ wyrwanie cegly + program

lepiej juz zamienic na 3.0 tdi i modzic xD

Ale swap czy calkowita zmiana? :D

Opublikowano

no właśnie to jest pytanie do każdego posiadacza auta, które chce poddać tuningowi.

Jak kasa nie gra roli, silnik zdrowy, pewna historia blacharki no i jeśli auto ma jeszcze być w posiadaniu przez kilka lat to może warto przemyśleć ile można zainwestować w furę, żeby mieć radość z jazdy..

to wszystko kalkulacje, auto tanieje, inwestycja na pewno się nie zwróci bo kolejny właściciel nie zapłaci tyle co wydamy na tuning, nawet może to go odstraszyć, bo katowane itp.

jak dla mnie lepiej delikatnie podnieść moc, po kosztach, te 200km jest w zasięgu. Kolejne auto wybrać z dobrą perspektywą na mody takie 3l dobrze się tuninguje

Opublikowano

Kurde, a jakies wtryski z innego auta? Czy innych siemensow jest jak na lekarstwo i nie ma takiej opcji? 

Opublikowano

zamiast PPD siemensa mozna dac boscha np. od BKD albo innego 16V, zmienic koncowki na wydajniejsze w jakims dobrym zakladzie, wiazke do nich i ECU -> EDC16

reszta to jakies turbo i soft.

Opublikowano

Panowie bo kontaktowałem się z firmą CP Tuning, napisali mi coś takiego gdy napisałem im o moim problemie z późno wstającą turbiną (2300-2400k obr) w moim BRD po chipie:

"

Witam Myślę że tutaj problem jest zmienna geometria turbosprężarki lub sposób zrobienia oprogramowania
Możemy się temu przyjrzeć W najgorszym wypadku do wyjęcia turbosprężarka a lub zrobienie od nowa oprogramowania
Najpierw jednak spróbowali byśmy ustawić zmienną geometrię w turbosprężarce na nowo jeżeli jest ona sterowana podciśnieniowa bo jeżeli jest nastawnik elektroniczny nic nie zrobimy

"

Co myślicie?

Opublikowano
W dniu 9.11.2017 o 16:29, moniuh napisał:

http://www.dp-race.com/shop/vstrikovaci-trysky-fratelli-bosio/race-ppd/?lang=en

3k wtryski

~2k turbo

+ wyrwanie cegly + program

lepiej juz zamienic na 3.0 tdi i modzic xD

tak w w 3.0 wymiana rozrządu 6k :thumbup:

Opublikowano

F5

Panowie bo kontaktowałem się z firmą CP Tuning, napisali mi coś takiego gdy napisałem im o moim problemie z późno wstającą turbiną (2300-2400k obr) w moim BRD po chipie:

"

Witam Myślę że tutaj problem jest zmienna geometria turbosprężarki lub sposób zrobienia oprogramowania
Możemy się temu przyjrzeć W najgorszym wypadku do wyjęcia turbosprężarka a lub zrobienie od nowa oprogramowania
Najpierw jednak spróbowali byśmy ustawić zmienną geometrię w turbosprężarce na nowo jeżeli jest ona sterowana podciśnieniowa bo jeżeli jest nastawnik elektroniczny nic nie zrobimy

"

Co myślicie?

Opublikowano
10 godzin temu, mateusztbg napisał:

F5

Panowie bo kontaktowałem się z firmą CP Tuning, napisali mi coś takiego gdy napisałem im o moim problemie z późno wstającą turbiną (2300-2400k obr) w moim BRD po chipie:

"

Witam Myślę że tutaj problem jest zmienna geometria turbosprężarki lub sposób zrobienia oprogramowania
Możemy się temu przyjrzeć W najgorszym wypadku do wyjęcia turbosprężarka a lub zrobienie od nowa oprogramowania
Najpierw jednak spróbowali byśmy ustawić zmienną geometrię w turbosprężarce na nowo jeżeli jest ona sterowana podciśnieniowa bo jeżeli jest nastawnik elektroniczny nic nie zrobimy

"

Co myślicie?

Też gdzieś czytałem, że większość brd może mieć problem ze wstawaniem, właśnie z uwagi na geometrie, ale chodziło konkretnie o fizyczne umiejscowienie gruchy. Że jest ona przykręcana do turba śrubami i właśnie na nich może być delikatnie przestawiona itd. 

Poza tym widać, że gościu chyba nie zna tej turbiny za dobrze, bo w brd jest stwrowanie podciśnieniem. Więc pisze o Twoim przypadku ogólnikowo!

Jak na moje oko, to po prostu chcą złapać klienta. W skrócie „przyjedź Pan, a na pewno coś poradzimy”

Opublikowano
1 godzinę temu, Osiollekk napisał:

Też gdzieś czytałem, że większość brd może mieć problem ze wstawaniem, właśnie z uwagi na geometrie, ale chodziło konkretnie o fizyczne umiejscowienie gruchy. Że jest ona przykręcana do turba śrubami i właśnie na nich może być delikatnie przestawiona itd. 

Poza tym widać, że gościu chyba nie zna tej turbiny za dobrze, bo w brd jest stwrowanie podciśnieniem. Więc pisze o Twoim przypadku ogólnikowo!

Jak na moje oko, to po prostu chcą złapać klienta. W skrócie „przyjedź Pan, a na pewno coś poradzimy”

 

To co radzisz olać ich i szukać gdzie indziej?

Czy może jakoś z Waszą pomocą ich naprowadzić?

Wiesz, robili ostatnio program w Passacie B6 2.0TDi bmr 170km mojemu koledze i jemu turbina ładnie wstaje od ok 1700-1800k obr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...