Osiollekk Opublikowano 2 Grudnia 2017 Opublikowano 2 Grudnia 2017 No tylko pytanie czy tam też jest turbo KKK, takie jak w brd? Może zrób logi, jak to turbo pompuje, wstaw i wtedy będzie dokładnie wiadomo jak wygląda sprawa. Ten Twoj tuner co na to mowil?
mateusztbg Opublikowano 2 Grudnia 2017 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Mój tuner mówi tak:"To że turbo wstaje wyraźnie po 2.5kobr to jest standard. Tu się nic nie zmieni. To jest właśnie wina chipa. Powiesz jak to? Ano właśnie dopiero jak turbo zacznie działać to wtedy oprogramowanie wchodzi do działania. Mechanika musi zadziałać pierwsza. Turbo jest duże więc inercja jest duża. Jak turbo zacznie wreszcie pompować odpowiednie ciśnienie, czujniki to wykrywają, komputer to przelicza i daje dawkę paliwa. Dlatego po chipie w tych autach tzw. turo dziura staje się jeszcze większa. Tak działa fizyka i tego nie zmienimy chyba że zmiana turbiny na hybrydę, ale to już następny drogi stage." Ci z CP tuning tak jak wyżej pisałem twierdzą co innego.
moniuh Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 u mnie wstawalo miedzy 2,8 a 3k, po wycieciu DPF wstraje tuz przed 2k, przy 2,1k ma juz 1.6bara
DanielMod Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 W dniu 2.12.2017 o 12:45, mateusztbg napisał: Mój tuner mówi tak:"To że turbo wstaje wyraźnie po 2.5kobr to jest standard. Tu się nic nie zmieni. To jest właśnie wina chipa. Powiesz jak to? Ano właśnie dopiero jak turbo zacznie działać to wtedy oprogramowanie wchodzi do działania. Mechanika musi zadziałać pierwsza. Turbo jest duże więc inercja jest duża. Jak turbo zacznie wreszcie pompować odpowiednie ciśnienie, czujniki to wykrywają, komputer to przelicza i daje dawkę paliwa. Dlatego po chipie w tych autach tzw. turo dziura staje się jeszcze większa. Tak działa fizyka i tego nie zmienimy chyba że zmiana turbiny na hybrydę, ale to już następny drogi stage." Ci z CP tuning tak jak wyżej pisałem twierdzą co innego. Turbo jest duże tak tak , co powie na jakieś GTB , według tego tunera powinno wstawać wtedy jeszcze pózniej . Moje 2060VKLR ma 1.6 bar przy 1800 obr , przy 2100 ma 2 bar a to już naprawdę locha . Po prostu seryjna KKK bv43 tak wstaje .
mateusztbg Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 (edytowane) To napisał ten który robił mi program, wywalał dpf i zaślepiał egr.Natomiast Panowie z CP Tuning (gdzie zasięgnąłem opinii czy da radę coś z tym zrobić) napisali tak: " Witam Myślę że tutaj problem jest zmienna geometria turbosprężarki lub sposób zrobienia oprogramowania Możemy się temu przyjrzeć W najgorszym wypadku do wyjęcia turbosprężarka a lub zrobienie od nowa oprogramowania Najpierw jednak spróbowali byśmy ustawić zmienną geometrię w turbosprężarce na nowo jeżeli jest ona sterowana podciśnieniowa bo jeżeli jest nastawnik elektroniczny nic nie zrobimy " Edytowane 4 Grudnia 2017 przez mateusztbg
mateusztbg Opublikowano 8 Grudnia 2017 Opublikowano 8 Grudnia 2017 f5 dobrze gadają? Co myślicie dać im auto na hamowanie i taką diagnostykę tego późnego wstawania turba?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się