Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przegrzanie , wyrzucenie płynu, peeeełno dymu !


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Siemanko wszystkim , ostatnio wybierając się na weekend na mazurki jechałem ładnym odcinkiem trasy nr.7 postanowiłem autko trochę rozpędzić lecz nie ciągnąć na obrotach bo nie trzeba to nie 1.6 ... złapałem 200 i nagle patrzę a temperatura płynu na desce rośnie już ponad 90°C nagle urosła do 105°C zapaliła się kontrolka od płynu, no to zjechalem na pobocze zgasiłem auto i ze zbiornika płynu wyrównawczego dołem leciał płyn na gorąca głowice, pełno dymu mówię wam , temperatura była tak wysoka że kontrolka oleju też wyskoczyła olej uszczelka miski zaczął kapac ze 100ml ulecialo go ale przestał, odczekalem godzinę na trasie aż ostygla i juz wracałem w stronę warszawy i było ok , co może być przyczyną takiego zachowania się tak wdziecznego silnika ? Proszę o pomoc 

Edytowane przez Etoo
Opublikowano

Ja to bym nie zastanawiał się tyle nad przyczyną, co teraz bardziej nad konsekwencjami. Jak dla mnie to może być uszczelka pod głowicą, lub pod głowicami. Wzrost ciśnienia w układzie chłodzenia spowodował jego niedrożność, wywalenie części itd. Najbardziej w historii martwi mnie ten fragment:

12 minut temu, Etoo napisał:

temperatura była tak wysoka że kontrolka oleju też wyskoczyła olej uszczelka miski zaczął kapac ze 100ml ulecialo go ale przestał,

 

Opublikowano
1 minutę temu, Tomasz Krajewski napisał:

 Jak dla mnie to może być uszczelka pod głowicą, lub pod głowicami. Wzrost ciśnienia w układzie chłodzenia spowodował jego niedrożność, wywalenie części itd.

 

Do tej pory jest wporzadku wlalem wody destylowanej by nie kupować płynu na darmo , jak mam włączone ogrzewanie na II stopień i ciepło na maksa to mi się nie gotuje i od tamtej pory cisza żadnych innych objawów, jedynie może tak naprawdę niewiele tej wody ubyło że zbiornika ale niewiele 

Opublikowano

Wiskoza była zmieniona bo jak kupiłem to miała klejona jakąś walnieta 

Opublikowano

Wiesz, ja po pierwsze nie widziałem tego auta, po drugie nie jestem mechanikiem. Wskazuje Ci tylko gdzie bym szukał. Pomacaj węże na nagrzanym silniku. Czy któryś nie jest przepuchnięty, albo odwrotnie - zassany. Czy Ci spalinami nie wali ze zbiorniczka wyrównawczego. 

Opublikowano

jeżeli na trasie rośnie temperatura to przeważnie winna jest przypchana/niedrożna chłodnica

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...