Etoo Opublikowano 1 Października 2017 Opublikowano 1 Października 2017 (edytowane) Siemanko wszystkim , ostatnio wybierając się na weekend na mazurki jechałem ładnym odcinkiem trasy nr.7 postanowiłem autko trochę rozpędzić lecz nie ciągnąć na obrotach bo nie trzeba to nie 1.6 ... złapałem 200 i nagle patrzę a temperatura płynu na desce rośnie już ponad 90°C nagle urosła do 105°C zapaliła się kontrolka od płynu, no to zjechalem na pobocze zgasiłem auto i ze zbiornika płynu wyrównawczego dołem leciał płyn na gorąca głowice, pełno dymu mówię wam , temperatura była tak wysoka że kontrolka oleju też wyskoczyła olej uszczelka miski zaczął kapac ze 100ml ulecialo go ale przestał, odczekalem godzinę na trasie aż ostygla i juz wracałem w stronę warszawy i było ok , co może być przyczyną takiego zachowania się tak wdziecznego silnika ? Proszę o pomoc Edytowane 1 Października 2017 przez Etoo
Tomasz Krajewski Opublikowano 1 Października 2017 Opublikowano 1 Października 2017 Ja to bym nie zastanawiał się tyle nad przyczyną, co teraz bardziej nad konsekwencjami. Jak dla mnie to może być uszczelka pod głowicą, lub pod głowicami. Wzrost ciśnienia w układzie chłodzenia spowodował jego niedrożność, wywalenie części itd. Najbardziej w historii martwi mnie ten fragment: 12 minut temu, Etoo napisał: temperatura była tak wysoka że kontrolka oleju też wyskoczyła olej uszczelka miski zaczął kapac ze 100ml ulecialo go ale przestał,
Etoo Opublikowano 1 Października 2017 Autor Opublikowano 1 Października 2017 1 minutę temu, Tomasz Krajewski napisał: Jak dla mnie to może być uszczelka pod głowicą, lub pod głowicami. Wzrost ciśnienia w układzie chłodzenia spowodował jego niedrożność, wywalenie części itd. Do tej pory jest wporzadku wlalem wody destylowanej by nie kupować płynu na darmo , jak mam włączone ogrzewanie na II stopień i ciepło na maksa to mi się nie gotuje i od tamtej pory cisza żadnych innych objawów, jedynie może tak naprawdę niewiele tej wody ubyło że zbiornika ale niewiele
Etoo Opublikowano 1 Października 2017 Autor Opublikowano 1 Października 2017 Wiskoza była zmieniona bo jak kupiłem to miała klejona jakąś walnieta
Tomasz Krajewski Opublikowano 1 Października 2017 Opublikowano 1 Października 2017 Wiesz, ja po pierwsze nie widziałem tego auta, po drugie nie jestem mechanikiem. Wskazuje Ci tylko gdzie bym szukał. Pomacaj węże na nagrzanym silniku. Czy któryś nie jest przepuchnięty, albo odwrotnie - zassany. Czy Ci spalinami nie wali ze zbiorniczka wyrównawczego.
michcio28810 Opublikowano 1 Października 2017 Opublikowano 1 Października 2017 jeżeli na trasie rośnie temperatura to przeważnie winna jest przypchana/niedrożna chłodnica
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się