felldn Opublikowano 2 Października 2017 Opublikowano 2 Października 2017 (edytowane) Witam, Koledzy, miewałem już wcześniej natlaufy ok 2/3 do roku. Nie przejmowałem się zbytnio. Jednak zaczęły pojawiać się częściej i teraz od 2 dni zauważyłem że turbo odłącza mi po ok 3600 obrotów za każdym razem. Nie mam dużych ubytków oleju w zasadzie to na 10tys km ok 300ml, przebieg ok 300tys. W przewodzie od intercoolera jest olej - nie potrafie określić czy ta ilość to dużo. Proszę o analizę logów i pomoc zanim oddam auto do mechanika, bo może dla kogoś analiza tych logów już teraz mi coś podpowie czy raczej wymiana turbo czy można próbować z czyszczeniem w takim przypadku. ps... może nie ten dział ale szybkie pytanko i szybka odpowiedź. Czy jeżeli okaże się że turbo do wymiany, to jak włoże z AWX(wiem o złączce) to bedzię sie ta turbina normalnie zachowywać bez żadnych zmian w sofcie? czy odrazu jak wloze turbo od AWX to musze robić "chiptuning" zeby ją wystroić i bez tego same turbo od awx nie pojedzie? Grupa 11 - dynamiczny: http://vaglog.com/log-011_PjR1q.html Z góry dziękuje za pomoc Edytowane 2 Października 2017 przez felldn
Kefiro Opublikowano 10 Października 2017 Opublikowano 10 Października 2017 Myślę że trzeba sprawdzić gruszkę n75 i płynność działania geometrii, gdy włożysz turbo awx będzie turbo dziura, możesz ja zniwelować lekko regulując sztangę a najlepiej podlać paliwkiem ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się