Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Przerywa po odpaleniu jak by się zapowietrzał


czwartekA4

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy w czwartek Moje autko trafiło do Quattro Servis ,na pomiar pompy tandemowej po zamontowaniu manometru i odpaleniu samochodu wskazówka szalała jak zwariowana zakreślając pomiar od 2 do 3 bara. Po dodaniu gazu zakreślała pomiar od 5 do 7 bara. Mechanik stwierdził uszkodzenie pompy. Dziś oddałem auto do Servisu gdzie była wymieniana pompa, gość ma sprawdzić czy rzeczywiście takie szaleństwo występuje , jeżeli się okaże że to prawda założy Nową pompę na swoją odpowiedzialność i będzie patrzył czy jest poprawa. 

Dodam że auto na 1 biegu nie zamieli na mokrym , tak słabe :facepalm:

Co dziwne korekcja wtrysków nie przekracza 0,70 a bipy nie wychodzą więcej niż -15.

Kąt synchronizacji 1,7 do 2,8 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, czwartekA4 napisał:

Koledzy w czwartek Moje autko trafiło do Quattro Servis ,na pomiar pompy tandemowej po zamontowaniu manometru i odpaleniu samochodu wskazówka szalała jak zwariowana zakreślając pomiar od 2 do 3 bara. Po dodaniu gazu zakreślała pomiar od 5 do 7 bara. Mechanik stwierdził uszkodzenie pompy. Dziś oddałem auto do Servisu gdzie była wymieniana pompa, gość ma sprawdzić czy rzeczywiście takie szaleństwo występuje , jeżeli się okaże że to prawda założy Nową pompę na swoją odpowiedzialność i będzie patrzył czy jest poprawa.

No niestety ale ciśnienie na króćcu pomiarowym tandempompy tak właśnie skacze, żeby dało się ciśnienie spokojnie, bez domysłów zmierzyć, to powinno się używać manometru wypełnionego gliceryną :hi:

Coś mi się wydaję że mechanik Ci wymieni dobrą tandempompę na nową :naughty:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.10.2017 o 16:10, czwartekA4 napisał:

Kolego Kamil-Vag  wiesz może jakie ma ma być ciśnienie na wyjściu z pompy w zbiorniku paliwa ? Dziś byłem sprawdzić moją i miałem 0,5 bara, czy to jest prawidłowe?

 

Kolego sprawdz jeszcze raz tą pompę w baku... moja nowa pompka daje 1 bar gdzie stara dawała 0.3 - 0.4 i dodatkowo stara głośnej chodziła.

Po wymianie na nową pompkę auto zyskało jakby nieznacznie na mocy oraz poprawiło się odpalanie... moja pompka stara może nie tyle była zużyta co STRASZNIE BARDZO zabrudzona a konkretnie sitko która znajduje się pod pompką dlatego sprawdz jak tam wygląda...bo u mnie byl jeden wielki gnój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy pompa w zbiorniku ma coś wspólnego, wcześniej była ta sama i nic się nie działo, a po wymianie tandemowej zaczęły się różne w/w rzeczy dziać.

Zobaczymy może nie wciśnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro Piotrsob1  piszę że do prawidłowego pomiaru pompy tandemowej powinien być manometr wypełniony Gliceryną ,to gratulacje dla Quattro Servis za nie posiadanie sprzętu i nie wiedzę w tym temacie.

Negatywna rekomendacja dla Quattro Servis :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Niedawno odebrałem auto od zaprzyjaźnionego mechanika. Winowajcą za całe zamieszanie był sterownik EGR ,który otwierał i zamykał EGR nie wtedy co powinien, zawieszał się,został całkowicie usunięty z kompa.Ale to nie koniec perypetii z moim AWX.

Mianowicie okazało się że jest wytarty wałek i szklanki :facepalm::kwasny:  na drugim cylindrze krzywce brakowało 2,6 mm. Więc prawie nie otwierała zaworów:facepalm: inne krzywki mieściły się w normie.

Poszedł cały nowy zestaw: wałek Febi , szklanki Inna i panewki Glyco.

Oczywiście jak był wałek na wierzchu to poszły nowe podkładki pod pompki i popychacze  :banan:

Teraz  :a4fan: Fruwa.

Dzięki wszystkim za POMOC :drinks:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, czwartekA4 napisał:

Winowajcą za całe zamieszanie był sterownik EGR ,który otwierał i zamykał EGR nie wtedy co powinien, zawieszał się,został całkowicie usunięty z kompa

Raczej zaworek N18 EGR... i on raczej nie miałby wpływu mimo wszystko na przerywanie po odpaleniu, a jedynie przy jeździe....

1 godzinę temu, czwartekA4 napisał:

Mianowicie okazało się że jest wytarty wałek i szklanki :facepalm::kwasny:  na drugim cylindrze krzywce brakowało 2,6 mm. Więc prawie nie otwierała zaworów:facepalm: inne krzywki mieściły się w normie.

Poszedł cały nowy zestaw: wałek Febi , szklanki Inna i panewki Glyco.

I widzisz prosiliśmy o logi... Jakbyś wrzucił to by może było widać cokolwiek w grupach 013+018+023... 

A z tym wałkiem Febi polecam Ci co kilka miesięcy zaglądać pod pokrywę i kontrolować jego stan... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogłem wrzucić Logi pewnie byś się dopatrzył że EGR źle pracuje. Ale po odłączeniu EGR auto chodzi normalnie, więc musiało to mieć wpływ i od tego być. Na wstecznym nie mogłem przejechać 20 m , a po dodaniu gazu kopcił na czarno jak byś gumiaka wrzucił do pieca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do wałka to jedni śmigają i nie narzekają , innym się wycierają, pojadę za rok na wymianę oleju to go zmierzy jak będzie coś nie tak to pójdzie na reklamacje .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, czwartekA4 napisał:

A co do wałka to jedni śmigają i nie narzekają , innym się wycierają, pojadę za rok na wymianę oleju to go zmierzy jak będzie coś nie tak to pójdzie na reklamacje .

Wlej do oleju coś takiego :

https://k2.com.pl/produkty/k2-militec-1-250-ml

Przedłużysz mu życie kilkukrotnie :D:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...