Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Przerywa po odpaleniu jak by się zapowietrzał


czwartekA4

Rekomendowane odpowiedzi

Mianowicie chodzi o to: jak silnik jest zimny i odpalamy to przez chwile chodzi OK, a po 3 sek. jak by mu brakowało paliwa, ustawiam obroty na 2 tyś. i zachowuje się tak samo,mianowicie spadają nie trzyma ich a po sekundzie wracają i spadają taka karuzela aż do rozgrzania się mniej więcej 50 stopni może mniej. Aaa i przy tym kopci a nie było tak. Czuć nie spalone paliwo.

Dodam ze wymieniłem Waku Pompę nr.03814209 N i EGR Wahler. Wymiana była 28.09.17. Do Poniedziałku było dobrze do 22.00 tak się stało pierwszy raz. Pompę miałem wcześniej z literką A na Końcu, ale z tego co mi w Audi gość powiedział to w AWX mam mieć Literkę N na końcu i to jest prawidłowa pompa do tego silnika. Jeżeli miałem inną pompę ( kombinowaną ) to ktoś mógł  grzebać przy dawkowaniu paliwa? 

A Może ktoś z forum pojawia się na spotach w KRK i pomoże zrobić potrzebne Logi żeby sprawdzić co się dzieje.

Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa nie ważne z jaką literką. Im nowsza tym lepsza. I nie ma zupełnie wpływu na dawkowanie paliwa. Ona je tylko podaje pod odpowiednim ciśnieniem na pd. Także sprawdź ciśnienie paliwa na tej pompie.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu masz odpowiedź. Pompa niedomaga jak silnik zimny i potrzebuje więcej nafty, jak się zagrzeje dawka paliwa troszkę spada i wtedy pompa już daje radę. Wymień pompę.[emoji4]

Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym najpierw sprawdził ciśnienie tłoczenia pompy - 1500 obr/min ma być minimum 3,5 bar, przy 4000/min - minimum 7,5 bar. 

e79635b9240f6dc0.png 

W dniu 18.12.2014 o 23:17, piotrsob1 napisał:
 
pobrane.jpg
 
Na zielono zaznaczyłem, gdzie należy wykręcić korek zaślepiający i wkręcić przyłącze manomertu ( gwint M12x1,5), żeby zmierzyć ciśnienie paliwa.

Manometr wypełniony gliceryną, zakres 15 Bar.

Zawsze możesz znaleźć kogoś z VAGiem i sprawdzić BIP-y czy idą bardzo na minus...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vaga mam i podpinałem elektro zawory chodzą ładnie  0-4-0 

Martwi mnie 4 wtrysk wczoraj doszedł do maksymalnej wartości +2.99 i Bipy też są tutaj większe niż na innych pompkach ale elektro zawór 0-4-0  może to być przyczyna kopcenia na czarno ( szarawy ) kolor nie było tak przed zmiana pompy.

Sprawdzę to jeszcze za chwile i napisz jak to dokładnie wygląda.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędów wypadających zapłonów w sterowniku nie masz ? Może prewencyjnie zrzuć pokrywę i podoginaj konektorki pompek... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie błędów żadnych nie było.

A jak jest z tą pokrywą słyszałem ze się odkształcają ?prawda to ? i ze później to tylko uszczelka z ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, czwartekA4 napisał:

A jak jest z tą pokrywą słyszałem ze się odkształcają ?prawda to ? i ze puzniejto tylko uszczelka z ASO.

Nieprawda. Jak dobrze potem wymyjesz i dokręcisz w prawidłowej kolejności z momemntem 10Nm to się nic nie odkształci... 

Jak ktoś dowali na chama i z różną siłą to jak najbardziej może się odkształcić... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobię fotki jak chodzi to wszystko i ci prześle, posiłkuje się ta diagnozą dodana przez kolegę na temat wtrysków i sprawdzenia ich 

Robiłem logi ale nie za bardzo znam się na Exelu a w dodatku w j.Angielskim :/ mogę ci przesłać jak potrafisz to przetwożyć

dawka wtrysku 4.4 do 4.9

synchronizacja rozrządu 1.7 do 2.2

kanał 18 jak nacisne raz to  0.4.0 jak trzymam na 3tyś to pokazuja sie 4

bity  1 pompka -10 do - 15, 2 pompka -13 do -19,3 pompka -19  do -24 , 4 pompka -19 do -24

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz niedobór paliwa. Pompa tandem do gruntownego sprawdzenia, jak brales uzywkę to ktoś wcisnął ci kit. Albo coś jest przytkane na drodze z baku do pompy.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam nadzieje że  nic się  nie stanie do soboty z autem jak będę śmigła do pracy i spowrotem ?mam 6 km. Auto idzie dopiero wtedy do mechanika 

Kolego wielkie dzięki za pomoc :drinks:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema. Wymiemilem pompę w sobotę  na inną,bylo ok do Niedzieli i problem powrócił. Nie sprawdzałem ciśnienia pompy ani w baku ani wakupompy , zrobię to jutro i zobaczymy co wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Kamil-Vag  wiesz może jakie ma ma być ciśnienie na wyjściu z pompy w zbiorniku paliwa ? Dziś byłem sprawdzić moją i miałem 0,5 bara, czy to jest prawidłowe?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa wymieniłem, nawet zlałem paliwo do butelki żeby zobaczyć czy dużo syfu będzie na dnie ale nie było prawie NIC.

Edytowane przez czwartekA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale jakie masz teraz wartości BIP i korekcje na wtryskach ? ? ? Zrób logi i wrzuć tu: http://vaglog.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie robiłem jeszcze logów. Czy może to mieć coś wspólnego z wymianą pompy tandemowej,a mianowicie chodzi o końcówkę w NR pompy do AWX ma być na końcu N lub H ,do tej pory miałem A zmieniłem na N chodziło kijowo, przełożyłem na A i dalej jest kijowo! Auto jest słabsze i więcej pali :kwasny: Postaram się jutro zrobić logi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...