Wzorowy Opublikowano 4 Października 2017 Opublikowano 4 Października 2017 Witam wszystkich! Mam do Was pytanie, mianowicie po wymianie czujnika kąta skrętu pod kierownicą (całej taśmy air bag) i wymianie kierownicy na sportową, pojawił się błąd EPC, z autem nic się nie dzieje tylko ta kontrolka świeci, mechanik twierdzi, że to coś z napędem i trzeba zakodować po wymianie taśmy na nową (stara taśma miała numer 8KO953568F a nowa to 8KO953568M) błędu nie da się skasować vagiem, powiedzcie czy to coś poważnego czy raczej nie?
wrclaguna Opublikowano 4 Października 2017 Opublikowano 4 Października 2017 kalibracje G85 trzeba zrobic
Wzorowy Opublikowano 4 Października 2017 Autor Opublikowano 4 Października 2017 Możliwe... tylko czy gdyby czujnik nie był skalibrowany to nie świeciłby jeszcze ESP?
wrclaguna Opublikowano 4 Października 2017 Opublikowano 4 Października 2017 daj jakiś scan z auta z błedami
Wzorowy Opublikowano 4 Października 2017 Autor Opublikowano 4 Października 2017 Nie mam teraz opcji podpięcia do kompa, jutro spróbuję
MEGI313 Opublikowano 25 Października 2017 Opublikowano 25 Października 2017 U mnie po wymianie taśmy i kalibracji czujnika skrętu był problem wystarczyło skręcić kołami na max w lewo potem w prawo i bledy poznikaly może w tym problem polecam spróbować fachowcy od wymiany o tym nie wiedzieli i zwalali winę na maglownice...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się