Skocz do zawartości

MEGI313

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MEGI313

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Gdów

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

500 wyświetleń profilu

Osiągnięcia MEGI313

1

Reputacja

  1. Kodowanie drzwi bajt2 bit0 byl odznaczony A powinien być zaznaczony przynajmniej u mnie. Ponad się z tym botem jeśli zamki masz dobre A błąd dalej jest.
  2. Problem rozwiązany. Ale widzę że temat tabu.
  3. Witam podzielę się swoimi spostrzeżeniami dziś naprawiłem 2 zamki przednie i 1 prawy tyl. Błędy jak wyżej 2115 nie zrozumiały sygnał od wszystkich drzwi dodatkowo w module konfortu od przednich prawych drzwi błąd 3302 informacja zwrotną stanu zamknięcie drzwi pasazera oraz 3301 informacja zwrotną stanu zamknięcie drzwi kierowcy. Zamki maja 1 silniczek styki poprawione cyna silniczki przeczyszczone. Audi a5 2012 lift. Tylne drzwi naprawione błąd m module tylnych drzwi nie zrozumiały sygnał znikł. Natomiast w przodzie dalej jest problrm. Zamieniłam prawy zamek tyl przód aby wyeliminować problem bo są takie same. Okazuje się ze nie jest to wina zamka. Zamek z przodu w tyle dziala a tylni w przodzie nie. Teraz pytanie czy moduł konfortu jest źle zakodowany czy może moduł zamka? Nie wiem co poprzedni właściciel robil z autem błędy juz byly zakładałem ze to wina zamków jednak nie. ma ktoś jakis pomysl gdzie szukać dalej problemu?Wrclaguna ty masz duże doświadczenie moze cos poradzisz?
  4. Ten termostat nie kosztuje nie wiadomo ile wiec warto wymienic bo to tylko wkladka.
  5. Ja sobie pomogłem opalarka troche podgrzalem weza a potem taka dłuższą malej średnicy przedluzka do nasadek popchnolem 5min roboty. Wczoraj po ostrej jezdzie przez 30km wszystko wporzadku temp na 90 wentylator sie nie włączył. Górny waz chłodnicy bardzo goracy dolny sporo mniej. Wiec wydaje mi sie ze obieg w chłodnicy jest chyba zablokowany. Podobny efekt robiło odlaczenie pompki egr. Zastanawiam się czy gdzies obieg wody nie jest zaklocony przez ten odwrócony zawór i zeby cisnienie sie gdzieś za duże nie zrobiło. Zawór mysle że można kupić w aso audi albo vw. Kiedys był na allegro. Ogólna cena kolo 80zl napewnp taniej niz 250zl z wężem. Osobiscie na lato to chyba odwroce spowrotem zawór bo nie jest to duzo roboty a jednak trochę pewniej sje czuł będę. Fakt ze na zimie odwrocenie ,zaworu sprawia ze auto grzeje sie tak szybko jak benzyna?
  6. Witam Panowie ja w cglc wymieniłem oba termostaty wcześniej Max 80stopni teraz przy 0 na zewnątrz muszę ciut powyżej 2000rpm jechać aby się nagrał do 90 zajmuje mu to jakieś 10km. Co mnie zastanawia więc poprawa jest napewno ale patrząc w vcds temp płynu rośnie proporcjonalnie z temp wody w chłodnicy. Czyli płyn 40 chłodnica 30 potem płyn 60 chlodnica45. Więc wychodzi na to że coś jest nie tak bo według wszelkich zasad chłodnica nie powinna się grzać. Dziś dla eksperymentu wyciaglem zawór zwrotny z węża z z zielonymi napisami i go odwrocilem tak jak niektórzy koledzy tutaj pisali. Efekt? Auto się piękniej grzeje A chłodnica cały czas zimna dopóki nie otworzy się termostat potem widać że szybko chłodnica łapie temperaturę. Fakt też chłodnica się grzeje ale jak widać na zdjęciach przy 90 ma 40 a nie jak przedtem że przy 90 miała 75. Zagrzalem plyn do 100 i wszystko bylo oki fakt nie wlaczyl sie wentylator ale temp na wskazniku tez nie pokazywala wiecej jak 90 a na kompie niby 100. Więc muszę sprawdzić czy wentylator się załączy nie wiem jaki będzie efekt w lecie tak jak reszta pisała ale zmienić zawór w drugą stronę to 5min roboty. Dziurkę z lewej zaślepki kawałkiem foli i na spokojnie można zawór z języka wyciągać nic się nie leje. Prośba taka jeśli komuś auto grzeje się teraz dobrze to niech sprawdzi na zimnym jak rośnie temp płynu względem temp w chłodnicy. Poniżej dodaje filmiki i zdjęcia sprzed i po. Ps oba termostaty z Aso Deugi dzień testow auto nagrzewa siebardzo szybko nie wiem czy wlecie to nie bedzie problem. Szukając zaworu zwrotnego 1k0122351b znalazlem na niemieckiej stronie VW informację izzostal zastąpiony numerem 3W0122351. Pasowało by obejezec gdzieś ten zawór i stwierdzić czy w związku z zmiana numeru zmienila sie tez budowa. 20200229_170031_1.mp4 20200224_182813_1.mp4
  7. Panowie kiedyś kodowałem ADS bez przycisku ale zrezygnowalem gdyż nie widziałem różnicy. Dziś zaczołem znów o tym mysleć bo stwierdziłem że może jednak zakupie przycisk bo o ile dobrze widziałem Wrclaguna masz na sprzedaż dla polifta na forum? Co mnie zastanowiło w adaptacjach w kanałach 63-66 mam takie wartosci jak na zdjeciach. Nie powinno być tam 2 w każdym albo 0? Auto audi a5 2012 FL 177tdi s/s manual, oska. Wieć pozostaje tylko do zakodowania: silnik, przekladnia kierownicza qz7 o ile dobrze doczytalem na forum Dynamic. i coś takiego znalazlem BYTE 8 bit 7 zmiana 0 do 1 - Włącz napinacz pasów bezpieczeństwa (jeżeli jest) POLFT 2012 ---?? Ma ktoś wartości kanałow 63-66 bez ADS?
  8. MEGI313

    kamera cofania

    Wizualizacje w polifcie uruchomić wystarczy tylko zamontować przycisk pdc oraz glosniczek koszt około 80zl:) chłopaki do czego jest ten czerwony kabel który idzie z kablem svideo? Podobno wina się go do przycisku pdc a z od strony kamery??? Idzie np. Puścić nim zasilanie odp przycisku do kamery czy trzeba kombinować z wpinaniem w zasilanie czujnikow a wtedy nie podłączać tego czerwonego kabla od wyzwolenia przy svideo?
  9. MEGI313

    usb do mmi

    Chłopaki przerabiał ktoś kabel Ami - Iphone (szeroka wtyczka chyba iphon 4) na usb? Bo ja dziś próbowałem i podłączyłem gniazdo USB według schematu Wrclaguna czyli 28 -usb 5+, 25 - usb masa, 17 d(+) , 18 (d-) jak poniżej AMI pod 3G Złącze 30-stykowe -T30b- Wszystkie styki są połączone ze sterownikiem elektroniki układów informacyjnych 1 -J794-. 1 - NF-In, strona lewa 2 - NF-In, strona prawa 3 - Masa NF 4 - NF-In, masa ekranu 13 - Dane iPod 14 - Dane iPod 16 - Rozpoznano iPod 17 - D (+) 18 - D (-) 21 - Detect 22 - Masa 24 - Przewód FBAS (-) 25 - USB, masa 27 - Przewód FBAS (+) 28 - USB, +5 V Kolory w kablu Ami nawet się zgadzały z kolorami w gnieździe USB ale niestety interfejs nie widzi pendriva powinien zamrugać na czerwono ale nic :/ może to coś z tym zasilaniem na usb + . Kabel przejście od wtyczki do wtyczki ma bo sprawdzałem miernikiem dobrze zlutowałem kable. Widział ktoś schemat kabla ami - usb albo wie co może być przyczyną? Posiadam mmi 3g Basic a kabel ami miał niebieską obwódkę przy wtyku AMI.
  10. U mnie po wymianie taśmy i kalibracji czujnika skrętu był problem wystarczyło skręcić kołami na max w lewo potem w prawo i bledy poznikaly może w tym problem polecam spróbować fachowcy od wymiany o tym nie wiedzieli i zwalali winę na maglownice...
  11. Dzięki wielkie za odp będę działał powoli z tematem:)
  12. Witam mam pytanie posiadam a5 2012 polift z czujnikami z tylu mmi 3g basic. Moduł (Oznaczenie elementu SW: 8K0 907 063 DG HW: 8K0 907 063 AG) czyli obsługuje tył i przód. Wiec czy wystarczy że kupię wiązkę 8K0971095E kompletną z czujnikami i do modułu 09 oraz zakoduje? Oczywiście gdzieś po drodze jeszcze głośniczek muszę zamontować i podpiąć przycisk Parktronik:) Dziękuje z góry za pomoc jestem początkujący. ps 400zl za wiązkę z czujnikami to dużo?
  13. MEGI313

    kamera cofania

    Witam mam pytanie jak się sprawa ma w Audi a5 3g basic polift 2012 czujniki tylko tyl czyli bez wizualizacji i bez przycisku na konsoli?
  14. Witam jestem nowym forumowiczem chciałbym się z wszystkimi przywitać Obecnie jestem na kupnie Audi A4 B8 choć jest to ciężki temat.. Mam nadzieje ze już wkrótce dzięki temu forum stanę się pełnowartościowym użytkownikiem. Pochodzę z rejonów pod Wieliczka zajmuje się trochę naprawą samochodów amatorsko więc mam nadzieje że uda mi się tu wzbogacić swoją wiedzę albo komuś pomóż. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...