mry_ Opublikowano 7 Października 2017 Opublikowano 7 Października 2017 (edytowane) Witam serdecznie, Zostałem posiadaczem Audi A4 B8 2.0 TDI, import Niemcy i takie tam Potwierdzony przebieg 218.000 km (aaaa, właśnie - firmowo jeżdżę nowym Superb - nie umywa się do 7 lat starszej A4-ki!!! - wyciszenie, stabilność). W 2011 roku przy 125.000 km auto miało - odczytane w Polsce u znajomego - cytuję: wymiana głowicy silnika i wału korbowego. Wpis w książce serwisowej - cytuję: Motor erneuvert Czy takie działania obejmują wymianę wadliwej pompy czy pompa mogła pozostać stara, mowa oczywiście o zabieraku? Przerabiałem temat w Passku B6 więc wiem jak się to robi i czym grozi. Bardziej zależy mi na ustaleniu jak mogła wyglądać praktyka takich działań serwisowych, jakie są zasady. Dwumasa wymieniana na 132.000 km więc wszelki osprzęt zapewne pozostał, z turbiną włącznie. Z góry dziękuję. Edytowane 7 Października 2017 przez mry_
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się