Dzedajko Opublikowano 9 Października 2017 Opublikowano 9 Października 2017 Czesc Czy znajdzie sie ktos kto moze mi po moc przy analizie logow ? statyczne2.csv LOG-01-011-xxx-xxx.csv
Tracer39 Opublikowano 9 Października 2017 Opublikowano 9 Października 2017 Miałeś jakieś błędy w silniku? Do 2300obr masz niedoładowanie, od 2400 do 3000obr przeładowanie i dalej niedoładowanie. Sprawdź wężyki podciśnieniowe, zrób logi basic setting grupy 03 i osobno 011 oraz dynamiczny grup 03 i 01, każda z grup osobno.
Dzedajko Opublikowano 10 Października 2017 Autor Opublikowano 10 Października 2017 Jak pierwszy raz robilem 011 dynamiczny to wyskoczyl blad 00575, wczesniej nie bylo bledow. Probowalem go kasowac, ale wracal. Objawem byl brak mocy, wszystko wrocilo do normy podczas jazdy i po tym zrobilem loga jeszcze raz. Jak wyczytalem na forum- diagnoza to prawdopodobnie zawor N75, ale czy napewno? Od niedawna mam audiczke i od poczatku byl taki problem, autko przyspiesza w miare normalnie od dolu, a przy 2000 obr. czuc ewidentnie, zmule(najczesciej na zimnym silniku jest to najbardziej wyczuwalne), pozniej ok. 2400 lub 2600 zaczyna ciagnac do 3600. Po zagrzaniu do 90 st jest duzo lepiej, jednak czuc ze turbo" zalacza sie " raz wczesniej raz pozniej. Zanim zrobilem logi wygrzalem dobrze autko, po wszystkim wracalem do domu i tak ciagla, ze pojechalem dluzsza droga zeby sie nacieszyc. Co radzisz w takiej sytuacji? N75- grucha czy kierownice turbiny :/ Logi pomoga ? czy trzeba fizycznie tam zajrzec? i jeszcze jedno pytanie- w jakim zakresie obrotow powinna pracowac turbina? LOl z gory dzieki, mam nadzieje ze nie za duzo tego
slawinio Opublikowano 10 Października 2017 Opublikowano 10 Października 2017 Po pierwsze to logi niekompletne. zrob wszystkie grupy i wrzuc raz jeszcze. 000, 001,003,004,007,013,014,018 i BS 003,004,010
Dzedajko Opublikowano 13 Października 2017 Autor Opublikowano 13 Października 2017 W dniu 10.10.2017 o 21:15, slawinio napisał: W dniu 10.10.2017 o 21:15, slawinio napisał: Po pierwsze to logi niekompletne. zrob wszystkie grupy i wrzuc raz jeszcze. 000, 001,003,004,007,013,014,018 i BS 003,004,010 Ktore staryczne, a ktore dynamiczne BS tylko statyczne?
slawinio Opublikowano 13 Października 2017 Opublikowano 13 Października 2017 (edytowane) Na razie tylko statyczne wszystkie Edytowane 13 Października 2017 przez slawinio
Dzedajko Opublikowano 17 Października 2017 Autor Opublikowano 17 Października 2017 Zrobilem logi, jesli chodzi o grupe 010 w BS to wyskakuje, ze jest nie dostepna... W dwoch przypadkach mialem wrazenie jakby zaciela sie komunikacja na chwile, ale nie wyskoczyl blad, wiec kontynuowalem( bodajze w 003 i 014- sie okaze ) 014-stat.csv 018-stat.csv bs003-stat.csv bs004-stat.csv 000-stat.csv 001-stat.csv 003-stat.csv 004-stat.csv 007-stat.csv 013-stat.csv
slawinio Opublikowano 18 Października 2017 Opublikowano 18 Października 2017 (edytowane) Troche malo rozgrzany silnik. 77 stopni. Powinno byc powyzej 85 stopni. poza tym kąt wtrysku bardzo pozny 4.6 atdc na late( log 004 bs) trzeba go przyspieszyc w okoloce 0-1 atdc na late. I od tego zacznij. jedna korekcja jest dziwnie wysoka - 2.2 ale moze wynikac ze zlego kata wtrysku. tylko pamietaj zeby silnik byl dobrze rozgrzany. Edytowane 18 Października 2017 przez slawinio
Dzedajko Opublikowano 18 Października 2017 Autor Opublikowano 18 Października 2017 Wlasnie z tym rozgrzaniem może byc problem, bo cos ewidentnie jest nie tak. Wskazania na zegarach to 90 stopni( wiem że nie jest to dokladny wskaźnik), a w kompie 77. Z koleii żeby wskazówka pokazała 90 to trzeba było trochę powstawiac, a jak sie trochę odpuści to spada trche poniżej przy spokojnej jeździe. Podejrzewam termostat, ale czytalem też że może być czujnik temp. plynu. Co robić w pierwszej kolejności ?
slawinio Opublikowano 18 Października 2017 Opublikowano 18 Października 2017 Musisz sprawdzic czujnik. To co pokazuje najlepiej rano jak zimny (007 )i porownac z tym co pokazuje na zegarach w grupie 17 instruments w vagu. Opisy jak sprawdzic to sa na roznych forach.
Dzedajko Opublikowano 19 Października 2017 Autor Opublikowano 19 Października 2017 (edytowane) "Wskazania G62 (temperatura silnika dla komputera) odczytujemy w [01 – Engine] potem [Meas. Blocks – 08] i log grupy 007. - Wskazania G2 (temperatura silnika dla zegarów) odczytujemy w [17 – Instruments] potem [Meas. Blocks – 08] i log grupy 003 " info.z forum newbeetle----->http://forum.newbeetle.pl/printview.php?t=5719&start=0 Wychodzi na to,że temperatury pokrywają sie dla komp i zegarów- na zdjeciach jest rozbieznosc 5,5 stopnia, ale to dlatego, ze byly zrobione w odstepie czasu na odpalonym siniku, a ogolie to rosly w takim samym tepie. Wiec wychodzi na to, ze czujniki sa dobre, a problem z zagrzaniem silnika to termostat. Mimo wszystko sprobuje wyregulowac kat wtrysku jak najszybciej, termostat musi poczekac bo wymiana nie jest taka prosta :/ Edytowane 19 Października 2017 przez Dzedajko
slawinio Opublikowano 19 Października 2017 Opublikowano 19 Października 2017 Ale zeby poprawnie ustawic kat wtrysku musisz miec odpowiednią temperature. Moze wylącz wentylator podczas dogrzewania auta.
Dzedajko Opublikowano 19 Października 2017 Autor Opublikowano 19 Października 2017 Pojezdze troche z podlaczonym kompem, zobaczę jaką temp. Max mogę osiągnąć, jesli uda sie wejsc powyżej 85 st zrobie nowe logi BS 004, juz wiem jak mniej więcej je czytać. Jesli uda sie dluzej utrzymać temp. powyżej 85 st zrobie regulacje kąta... Dzięki za link, jak ustawiac kąt - przyda sie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się