Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Prośba o analizę logów


spawacz5

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Czy może ktoś na to rzucić okiem?? :) Są to moje pierwsze logi (dziś miałem styczność z Vagiem po raz pierwszy) ale mam nadzieję, że coś z nich wyczytacie... :kox:

Wiem, że mam uszkodzony czujnik temperatury wody i coś jest "nie tak" z potencjometrem przepustnicy. Czasami falują mi obroty na biegu jałowym i na sprzęgle jak się dotaczam do świateł. (spadają z 880 na 600-650 a potem wracają i tak pare razy i się robi normalnie.. :kwasny: )

dsanodassi0.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Czy może ktoś na to rzucić okiem?? :) Są to moje pierwsze logi (dziś miałem styczność z Vagiem po raz pierwszy) ale mam nadzieję, że coś z nich wyczytacie... :kox:

Wiem, że mam uszkodzony czujnik temperatury wody i coś jest "nie tak" z potencjometrem przepustnicy. Czasami falują mi obroty na biegu jałowym i na sprzęgle jak się dotaczam do świateł. (spadają z 880 na 600-650 a potem wracają i tak pare razy i się robi normalnie.. :kwasny: )

dsanodassi0.th.jpg

z logami CI nie pomoge, ale jeśli chodzi o falowanie obrotów to czyszczenie przepustnicy. Oto link który Ci pomoże zrobić to samemu:

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aeb_czyszczenie_przepustnicy_18_t-t47280.0.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzienx :wink4: Zabiore sie za to jak sie ociepli :D:decayed: Czekam na kilka słów odnośnie tych logów bo jest prawdopodobne, że mam zawieszoną (czy coś..) klapke westgate czy coś takiego :kox: W lutym mam zamiar zaglądnąć ze znajomym specem, ale może szybciej się dowiem czegoś z tych logów.. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzienx :wink4: Zabiore sie za to jak sie ociepli :D:decayed: Czekam na kilka słów odnośnie tych logów bo jest prawdopodobne, że mam zawieszoną (czy coś..) klapke westgate czy coś takiego :kox: W lutym mam zamiar zaglądnąć ze znajomym specem, ale może szybciej się dowiem czegoś z tych logów.. :hi:

jak sprawdzić klapke masz opisane tu:

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t47279.0.html;highlight=wastegate

jeśli uważasz że auto straciło doładowanie to zacznij od podpięcia manometra i sprawdzeniu ciśnienia. Jeśli nie będzie to zacznij od sprawdzenia szczelności, wastegate, DV, N75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No znajomy mówił, że sprawdzimy to za pomocą pompki z manometrem. Ale to wszystko jak sie troche ociepli i będziemy mieć troche czasu...

B4 2.0 (115km) wciąga nosem, ale znajomy powiedział, że coś muli i ja mu wierze :wink4:

On sam ma 1.8TQ więc ma odniesienie... :gwizdanie:

Według mnie turbawka powinna szybciej zacząć pompować (u mnie kopa dostaje przy 4200-4500 a to raczej za późno... :decayed:)

Oto pacjent o którym mowa: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aeb_kocham_ten_woz-t43159.0.html :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest sposob prosty zeby sprawdzic czy działa turbawka, podpinasz manometr tak jak pisałem a to bardzo proste i nic nie kosztuje, no chyba ze pare metrow wezyka i manometr za pare zł zwyczajny to dla Ciebie duzy wydatek :). Chyba ze masz kolege z 1.8 T badź bez to stan z nim na kresce i sie przekonaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmmm :mysli: No to rozejrze sie za wężykiem i manometrem :D A czy to da rade sprawdzić np. na parkingu na spocie ? :mysli:

czy poprawnie działa turbo podczas postoju nie, to sprawdza się pod obciążeniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9e27595dbe8ab71cm.jpg

tak

z tego miejsca np do kabiny poprzez okno na czas pomiaru, jedziesz 50km/h wbijasz 3 bieg i wciskasz pedał do oporu, cisnienie powinno w pierwszej faziew rosnac do 0.6 czasem wiecej. Masz to opisane w poprzednim linku który wkleiłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi wsadz sobie w tyłek seba :) Złe kanały... Co do czujnika temperatury plynu ? Czemu mówisz,że masz uszkodzony ? Temperature pokazuje dobrze :> Kanał trzeci kolumna 3 : 88 stopni : jest dobrze...

Idąc dalej : co do przepustnicy zostałes poinformowany... A co do falowania to ja bym szukał tez nieszczelnosci ... Moze sie okazac ze i to przyczyna malej mocy .... Szczególnie do wglądu twoj IC po przygodzie z psem : moze jest gdzies dziurawy a to bardzo prawdopodobne... A jak masz dziurawy to ja mam cały :evil:

Słyszysz swist turbiny jakikolwiek ? Podczas jazdy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj tam.. :decayed: Na dniach zrobie dobre.. :gwizdanie: Ten IC mam lekko wgiety wiec może nie jest szczelny.. nie wiem... w ferie zdejme zderzak i kupie te plastiki od Ciebie (na kredyt oczywiście) to zobacze co z nim... :tongue4:

Jak cisne to turbiny nie słychać, ale jak wciskam sprzęgło (nawet przy małych prędkościach) to słysze dźwięk jakbym miał BOV-a :mysli: (bardzo cicho, no ale ja słysze) Czy to źle? :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zle... Masz gdzies nieszczelnosc ... Przy seryjnej puszcze nie moze byc tego słychac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszysz swist turbiny jakikolwiek ? Podczas jazdy ?

świst turbiny - to dzwiek "spalin", słychać tylko po wycięciu katalizatora, bez ingerencji w układ wydechowy turbiny nie słychać w 1.8 T

Co do DV to nie powinno być słychać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko po wycieciu kata... Jak masz nieszczelnosc słychac jak byk zasysane głosno powietrze....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...