gammacc Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Następujący problem Autko wpada w nootlauf- idzie gorzej niż SDI, po wyłączeniu i włączeniu silnika na chwile jest ok - chociaż mocy pełnej nie ma... Po podłączeniu VAG nastepujące błędy: Control Module Part Number: 028 906 021 DF Component and/or Version: 1.9l R4 EDC 00SG 0801 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 01317 2 Faults Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent Aby upewnić się że błędy są aktualne - skasowałem je po czym po wykonanych próbach pojawiły się w identycznym zestawieniu. Jakby ktoś miał ochotę zobaczyć logi dynamiczne 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/948fe19cc72d1537.html dynamiczne 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/92d5cc945b3efdd9.html dynamiczne 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7c09993a9c0eb186.html dynamiczne 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9eb6440a0b024314.html dynamiczne 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/79db70e4bd856fa3.html dynamiczne 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cd306b043c74f9d3.html Na moje krzywe oko to czujnik doładowania w koloektorze dolotowym rżnie w głupa??
przemik Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Totalnie zapieczone kierownice VTG... czeka Cie to: http://www.a4-klub.pl/smf/all_tdi_czyszczenie_kierownic_vtg-t63377.0.html Pozdrawiam i powodzenia
spanky Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Na moje krzywe oko to czujnik doładowania w koloektorze dolotowym rżnie w głupa?? na moje proste oko to jedyne co rznie głupa w tym aucie to turbulum ... przemik ... gdzie nie wejde to widze Twoj post z czyszczenia kierownic ...
przemik Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 przemik ... gdzie nie wejde to widze Twoj post z czyszczenia kierownic ... Trza sie troche polansowac...
gammacc Opublikowano 27 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2009 No witam jutro sprawdze czy ta sztanga się rusza... Porównując mój log widać jednak, że w 14 sek dotarlem do 4300obr/min a nie tak jak u kolegi przemik w 35 sek. Hmmm napewno macie dużo większe doświadczenie w tym temacie ale zastanawia mnie tylko lista bledów z silnika - wygląda na zwalony czujnik - chyba że ciśnienie jest tak duże ze komputer traktuje odczyty z czujnika jak z uszkodzonego??? Możecie mi to wyjaśnić??? pozdrawiam i dzięki za wyrozumialość
przemik Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Porównując mój log widać jednak, że w 14 sek dotarlem do 4300obr/min a nie tak jak u kolegi przemik w 35 sek To nie moj log... znalazlem na forum zeby pokazac mniej wiecej jak wyglada 011 przy zapieczonych kierowniczkach Te błedy to skutek zapieczonych kierownic... Pozdr
spanky Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Porównując mój log widać jednak, że w 14 sek dotarlem do 4300obr/min a nie tak jak u kolegi przemik w 35 sek To nie moj log... znalazlem na forum zeby pokazac mniej wiecej jak wyglada 011 przy zapieczonych kierowniczkach Te błedy to skutek zapieczonych kierownic... Pozdr Twoje logi to ja mam ... i niezly byl w nich burdel ... jak znajde je to wstawie ...
gammacc Opublikowano 3 Lutego 2009 Autor Opublikowano 3 Lutego 2009 Witam Po sobotniej walce z turbulum ogłaszam sukces .. Auto ciągnie równo bez szarpania bez notlaufa, kody bledów (575, 519) same znikneły ze sterownika.. a oto log 11 dynamiczny po czyszczeniu łopatek kierowniczych http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2adac937a805cef1.html Dziękuje wszystkim którzy się do tego przyczynili temat można zamknąć
przemik Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 Trzeba bylo tez KAT wyciac przy okazji... Ale i tak jest dobrze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się