Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów i błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Następujący problem

Autko wpada w nootlauf- idzie gorzej niż SDI, po wyłączeniu i włączeniu silnika na chwile jest ok - chociaż mocy pełnej nie ma...

Po podłączeniu VAG nastepujące błędy:

Control Module Part Number: 028 906 021 DF

Component and/or Version: 1.9l R4 EDC 00SG 0801

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 01317

2 Faults Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

Aby upewnić się że błędy są aktualne - skasowałem je po czym po wykonanych próbach pojawiły się w identycznym zestawieniu.

Jakby ktoś miał ochotę zobaczyć logi

dynamiczne 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/948fe19cc72d1537.html

dynamiczne 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/92d5cc945b3efdd9.html

dynamiczne 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7c09993a9c0eb186.html

dynamiczne 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9eb6440a0b024314.html

dynamiczne 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/79db70e4bd856fa3.html

dynamiczne 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cd306b043c74f9d3.html

Na moje krzywe oko to czujnik doładowania w koloektorze dolotowym rżnie w głupa??

Opublikowano

Na moje krzywe oko to czujnik doładowania w koloektorze dolotowym rżnie w głupa??

na moje proste oko to jedyne co rznie głupa w tym aucie to turbulum ... :wink4:

przemik ... gdzie nie wejde to widze Twoj post z czyszczenia kierownic ... :naughty:

Opublikowano
przemik ... gdzie nie wejde to widze Twoj post z czyszczenia kierownic ... :naughty:

Trza sie troche polansowac... :wink4:

Opublikowano

No witam jutro sprawdze czy ta sztanga się rusza... Porównując mój log widać jednak, że w 14 sek dotarlem do 4300obr/min a nie tak jak u kolegi przemik w 35 sek. Hmmm napewno macie dużo większe doświadczenie w tym temacie ale zastanawia mnie tylko lista bledów z silnika - wygląda na zwalony czujnik - chyba że ciśnienie jest tak duże ze komputer traktuje odczyty z czujnika jak z uszkodzonego??? Możecie mi to wyjaśnić???

pozdrawiam i dzięki za wyrozumialość

Opublikowano

Porównując mój log widać jednak, że w 14 sek dotarlem do 4300obr/min a nie tak jak u kolegi przemik w 35 sek

To nie moj log... znalazlem na forum zeby pokazac mniej wiecej jak wyglada 011 przy zapieczonych kierowniczkach :wink4:

Te błedy to skutek zapieczonych kierownic...

Pozdr

Opublikowano

Porównując mój log widać jednak, że w 14 sek dotarlem do 4300obr/min a nie tak jak u kolegi przemik w 35 sek

To nie moj log... znalazlem na forum zeby pokazac mniej wiecej jak wyglada 011 przy zapieczonych kierowniczkach :wink4:

Te błedy to skutek zapieczonych kierownic...

Pozdr

Twoje logi to ja mam ... i niezly byl w nich burdel ... :naughty:

jak znajde je to wstawie ... :wink4:

Opublikowano

Trzeba bylo tez KAT wyciac przy okazji... :wink4:

Ale i tak jest dobrze :good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...