chris1987 Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 Moja oryginalna głowica pękła miedzy zaworami, aż do gniazda pompowtryskiwacza = złom. Kupiłem drugą głowice do mojego AWX w fajnym stanie z ładnymi gniazdami pod pompki, bez pęknięć miedzy zaworami. Niestety dopiero po regeneracji (planowanie, zawory, prowadnice, uszczelniacze itd) dowiedziałem się ze stopki do wałka rozrządu które dostałem w "komplecie" nie pasują. Po dokręceniu na 8Nm wałek już ciężko się kreci, po dokręceniu 90* nie ma opcji żeby go przekręcić. Zbyt ciasno. Stare lub nowe półpanewki glyco nic nie zmienią. Znalazłem różne firmy które potrafią dopasować, ale rozbieżność cen jest miedzy 150zl, aż do 1500. Tego za ok 250 mam na miejscu, mówi że ma na to 2 patenty, oraz nie raz robił taki manewr i było ok. Ryzykować? Generalnie dowiedziałem się o dwóch sposobach: 1. Planowanie góry głowicy, skracanie zaworów, frezowanie nowych łoży w głowicy. Jednym słowem dopasowanie głowicy pod stopki. W wypadku braku możliwości skracania zaworów wrzucają nowe z niższym zamkiem. 2. Dopasowanie stopek do głowicy. Ale jak ma to się do fabryki to nie wiem. Jeśli ktoś miał namacalne doświadczenie w takim temacie chętnie posłucham opinii. Generalnie chciałbym już zostać przy tej głowicy której i tak już nie mogę zwrócić. Zarazem nie mam ochoty znów szukać tygodniami następnej ....w miarę sensownej.
piotrsob1 Opublikowano 24 Października 2017 Opublikowano 24 Października 2017 Jakbyś miał dostęp do większej ilości stopek to można by pokombinować z dopasowaniem bez obróbki Zapytaj u gościa który robił głowicę , może pojeździj po mechanikach co siedzą w silnikach grupy VW
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się