mfolta Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 Prośba o pomoc. Pacjent 2.0 TFSI CAEB 10.2010 - przebieg 118 tys. Samochód mam od 2 tygodni. Był tankowany przez poprzednich właścicieli tylko 98. Zdarzyło mi się zatankować 95. Po przejechaniu 15km. Przy wejściu na ponad 3tys. obr wskoczył migający checkengine po jakimś czasie EPC. Pojawiły się znaczne wibracje na samochodzie. Kody błędów w silniku 7 błędów: Idle Control System P0506 - RPM Lower than Expected Cylinder 1 - P0301 - Misfire Detected Cylinder 2 - P0302 - Misfire Detected Cylinder 3 - P0303 - Misfire Detected Cylinder 4 - P0304 - Misfire Detected Cylinder Disabling - P130A Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300
Robero321 Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 To raczej nie od benzyny Błąd który spowodował wypadanie zapłonów i szarpanie odnosi się do sterowania przepustnicy paliwo - powietrze. Za niska zadana wartość powietrza Być może ujawniła się jakaś nieszczelność i zasysa lewe powietrze lub np przepustnica jest zasyfiona ale raczej bym się kierował w kierunku nie szczelności.. Po skasowaniu wrócił ? Nie powinno być nic groźnego musisz oddać do kumatego mechaniora do przeglądu jak wraca..
mfolta Opublikowano 23 Października 2017 Autor Opublikowano 23 Października 2017 14 minut temu, Robero321 napisał: To raczej nie od benzyny Błąd który spowodował wypadanie zapłonów i szarpanie odnosi się do sterowania przepustnicy paliwo - powietrze. Za niska zadana wartość powietrza Być może ujawniła się jakaś nieszczelność i zasysa lewe powietrze lub np przepustnica jest zasyfiona ale raczej bym się kierował w kierunku nie szczelności.. Po skasowaniu wrócił ? Nie powinno być nic groźnego musisz oddać do kumatego mechaniora do przeglądu jak wraca.. Dziękuję za odpowiedź. Tak błędy nie wszystkie (misfire) wróciły po skasowaniu. To czasem nie cewki lub świece? popularny błąd w tych modelach?
Robero321 Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 Nie na wszystkich garach jednocześnie Silnik mają wbudowane "takie niby zabezpieczenie" jak coś nie tak jest np ze sterowaniem wtedy losowo wywalają zapłony... Przy uwalonej cewce błąd miał byś na konkretnym cylindrze a ty masz na wszystkich w losowej kolejności. W starszych silnikach podobnie jest gdy np uwalony jest katalizaor a czujniki to wykryją równiez wywala zapłon na losowych garach Szukaj przy podciśnieniu, powietrzu - czujnik powietrza, przepustnicy itp..
kixi4 Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 wykrec swiece i sprawdz czy w ktoryms cylindrze jak np otworzysz drzwi kierowcy i zalacza sie pompa paliwa elektryczna nie pojawaia sie paliwo w duzej ilosci. objaw twój wyglada na padniety wtrysk (czesto sie zdarza, wtrysk sie zawiesza i leje paliwo bezposrednio do cylindra)
mfolta Opublikowano 23 Października 2017 Autor Opublikowano 23 Października 2017 Dziękuję za pomoc. Podjadę do jakiegoś serwisu VAG może ogarnął to.
mfolta Opublikowano 27 Października 2017 Autor Opublikowano 27 Października 2017 Problemem okazała się cewka zapłonowa na pierwszym cylindrze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się