skipy Posted January 27, 2009 Posted January 27, 2009 Witajcie pare dni temu kupilem furke ,rozrzad nie byl wymieniany w niej od 150tys km prawdopodobnie, w aso sprzedali mi rozrzad ,a tam pasek i dwa napinacze i pompa wody ,ktos na forum wymienil 6 elementow ,ja mam 4 i w aso mowia ze to wystarczy i juz sie pogubilem kto ma racje? Co do paska to gdzie wymieniac znalazlem tanie i drogie warsztaty ,a nie ktore bardzo taniei nie wiem czy byle kto to moze zrobic czy do zaufanych i drozszych ludzi sie zglosic? ceny rozne ,a jezeli to nie jest bardzo skomplikowane to moze tam gdzie taniej pozdrawiam.
marcin j Posted January 27, 2009 Posted January 27, 2009 Ja bym nie ryzykował, rozrząd to nie taka zabawka , nie masz jakiegoś kolegi mechanika , ze by do niego uderzyc??
skipy Posted January 27, 2009 Author Posted January 27, 2009 no wlasnie to kolega ,zrobil ze 40 rozrzadow bo glownie w motorach siedzi ,nie robil nigdy a4
Madas Posted January 27, 2009 Posted January 27, 2009 Ja bym nie ryzykował, rozrząd to nie taka zabawka , nie masz jakiegoś kolegi mechanika , ze by do niego uderzyc?? popieram w 100% warto oddać robotę zaufanemu mechowi..... kurcze 150 tys bez wymiany ...nieźle
Musashi Posted January 27, 2009 Posted January 27, 2009 150.ooo bez wymiany rozrzadu? nigdzie bym autem juz nie jechal tylko laweta albo sznurek.
Pawlo 2004 Posted January 27, 2009 Posted January 27, 2009 Ktoś miał zyłke hazardzisty pęknie albo nie pęknie
TOM77 Posted January 28, 2009 Posted January 28, 2009 150.ooo bez wymiany rozrzadu? nigdzie bym autem juz nie jechal tylko laweta albo sznurek. Dokładnie to już poważne ryzyko przy takim przebiegu bez wymiany rozrządu. Co do elementów rozrządu w tym silniku podstawa to pasek,napinacz, rolka kierunkowa,pompa wody oraz ewentualnie tłumik drgań paska rozrządu, wychodzi 5 , a 6-sty to...
Pawlo 2004 Posted January 28, 2009 Posted January 28, 2009 Na moje doliczają jeszcze napinacz paska wielorowkowego który powinno się tez wymieniać razem z rozrządem. To tylko moje skromne zdanie
TOM77 Posted January 28, 2009 Posted January 28, 2009 Na moje doliczają jeszcze napinacz paska wielorowkowego który powinno się tez wymieniać razem z rozrządem. To tylko moje skromne zdanie Zgadzam się w zupełności, że trzeba to wymieniać, ale tak naprawdę czy to jest element rozrządu. Jest to część osprzętu tak jak pasek alternatora czy klimy
siemian Posted January 28, 2009 Posted January 28, 2009 ja uważam że na rozrządzie nie warto oszczędzać. Wole nawet zapłacić 2 razy tyle a jezdzić spokojnie...
sewek Posted January 28, 2009 Posted January 28, 2009 ja 2 tygodnie temu wymieniałem rozrząd i poszło ;pasek (polecam contitecha) ,rolka napinająca,rolka prowadząca,tłumik drgań i pompa wody,do tego doszedł simering na wałku rozrządu od strony kółka(nie leciało ale się pociło także przy okazji) .Ale trochę szczena mi opadła jak doszły jeszcze: rolka od klimy i rolka z takim tłumikiem napinającym do altka(to już bezpośrednio nie elemnty rozrządu ),ale wolałem wymienić już wszystko ,żeby potem nie rozbierać znowu całego przodu
Addadko Posted January 28, 2009 Posted January 28, 2009 Ja mam wymieniac w swojej audi rozrząd, i nie będę oszczędzac na rozrządzie przcież to audi z tym nie ma żartów.150 ts. bez wymiany to szacunek.
skipy Posted January 28, 2009 Author Posted January 28, 2009 dokladnie 112 tys mil czyli 179,2tys km wymienie dopiero w sobote
GRazny Posted January 29, 2009 Posted January 29, 2009 u mnie niemcy wymienili przy 139.000... wnioskuję z tego że autko raczej autostradowe było.
Musashi Posted January 29, 2009 Posted January 29, 2009 u mnie niemcy wymienili przy 139.000... wnioskuję z tego że autko raczej autostradowe było. a skad czerpiecie wiedze nt przebiegow wymiany rozrzadu? brak wymiany rozrzadu przy przebiegu okreslonym w ksiazce serwisowej powoduje utrate gwarancji...
GRazny Posted January 29, 2009 Posted January 29, 2009 wymiana standardowo wpisana w książkę... oczywiście ASO AUDI... książka co do najmniejszego wpisu potwierdzona przez kolegę z naszego forum (było jakieś GG i za jakąś kasę przysłał screeny z bazy) co do wymiany rozrządu i całej reszty... samochodem opiekuje się serwis AUDI i to on częściowo na podstawie relacji właściciela podejmuje decyzję o tym czy stosować LongLife czy nawet wymienić rozrząd później niż zalecone... wiadomo że autko mało obciążone (autobahn) przejedzie na jednym pasku znacznie dłużej niż jeżdżone w korkach...
Musashi Posted January 29, 2009 Posted January 29, 2009 nie ma reguly, ale autobahnem mozna jechac albo na 6tym biegu, albo na 4rtym.... rozni kierowcy sie zdarzaja
GRazny Posted January 29, 2009 Posted January 29, 2009 no niby racja... ale skoro mam taki zapis (z takim opisem) to chyba wolno im zmieniać tak jak sobie chcą: Data przyjęcia:2007-12-18 Stan km:139653 ZlecenieNr:83373 RachunekNr:29959 1 01090006 Przegl.'Longlife'z gw. mob . 2 50380900 Pas przedni zdjeto i zamocowano 3 15241985 Pasek zebaty wymontow. i zamontow. 4 15271985 Rolka napinajaca wymontow. i zamont 5 19501999 WASSERPUMPE IM VERBUND ERS. 6 94151901 Reflektor wymontow. i zamontow. 7 94271952 Zarowka sw. postoj. wymont+zamont nie wiem tylko czy to wszystko ale skoro dali gwarancję mobilności to chyba tak...
siemian Posted January 29, 2009 Posted January 29, 2009 może to była druga wymiana rozrządu... Ja mam wbite u siebie wymiane rozrządu przy 58 tys. ale ja mam 2.0 tdi[br]Dopisany: 29 Styczeń 2009, 14:34_________________________________________________wydaje mi się że żaden serwis nie wziąłby na siebie takiej odpowiedzialności i przedłużył przebieg pomiędzy wymianą rozrządu w stosunku do tego co zalecił producent...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now