morcinek82 Opublikowano 25 Października 2017 Opublikowano 25 Października 2017 Cześć, Rzućcie okiem na te logi czy wszystko jest OK z autem. Dzięki LOG-01-002-033-xxx.CSV LOG-01-020-120-xxx.CSV LOG-01-115-118-xxx.CSV
przem8 Opublikowano 25 Października 2017 Opublikowano 25 Października 2017 (edytowane) Turbo ok, przepływ trochę słaby i duże spalanie stukowe. Dzieje się coś z autem? Wymieniałeś świece, cewki? Edytowane 25 Października 2017 przez przem8
jacek70 Opublikowano 25 Października 2017 Opublikowano 25 Października 2017 Tak jak kolega nadmienił - mało na przepływce albo dziura w dolinie , albo oszukuje.
morcinek82 Opublikowano 25 Października 2017 Autor Opublikowano 25 Października 2017 Świece wymieniałem niecałe 20 tys.km temu. Cewek nie ruszałem. Występuje coś takiego, że jak jadę np. na czwórce i zredukuję na trójkę to jak po chwili wcisnę gaz to szarpnie. Poza tym ciągnie do odcinki bez problemu nic nie szarpie. Tylko właśnie przy tej redukcji. Jak hamuje silnikiem i potem dodaję gaz.
Łukasz13 Opublikowano 25 Października 2017 Opublikowano 25 Października 2017 Największy problem w cofaniu zapłonu, albo kat przytkany od tego proponuje zacząć, do tego pomiar kompresji.
morcinek82 Opublikowano 26 Października 2017 Autor Opublikowano 26 Października 2017 Kompresja wygląda tak: 1 cylinder - 11.5 bar 2 cylinder - 11 bar 3 cylinder - 12.5 bar 4 cylinder - 12.5 bar
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się