Skocz do zawartości
IGNOROWANY

dymienie audi a4 b6 1.8t avj Benzyna


Dimenticare

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam mały a być może i nawet duży problem jestem od nie dawna posiadaczem audiczki a4 b6 z silnikiem 1.8 turbo avj od nie dawana za uwarzyłem ze strasznie kopci przy odpalaniu silnika zimnego czy też nawet i po rozgrzaniu ciepłego strasznie dymi chociaż  ciękżo stwierdzić czy na niebiesko czy też na biało wiem tylko jedno ze płynu chłodniczego nie ubywa z kolei oleju nie wiem czy bierze ponieważ wymieniałem dość nie dawno olej  i zaledwie zrobiłem z 200km takźe nie widzę aby brało ale tez wiem ze to mało km. aby stwierdzić czy pije olej.  Natomiast 3 dni temu zaprowadziłem do mechanika autko aby zdiagnozował jaka moźe być przyczyna takiego kopcenia to stwierdził ze pierścienie olejowe zapieczone i pobiera olej ponieważ był nim dzisiaj na diagnostyce spalania i po tym stwierdza ze bierze olej i ze w 95 % jest silnik do remontu  hah i moje pytanie nie patrząc i nie sprawdzając kompresji na cylindrach czy też nie sprawdzając turbiny czy też jakich kolwiek uszczelniaczy itp możena odrazu stwierdzić ze to pierścienie ? Proszę pomuście co z tym zrobić mechanik powiedział ze sprawdzi turbine i tyle co moźe zrobić i da znać hah.

                                                             

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź turbinę czy ma luzy wzdłużne na wirniku. Pierścienie też mogą być zapieczone. Sprawdź ile oleju będzie w intercoolerze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli faktycznie miałbyś zapieczone pierścienie to musisz nalać naftę do każdego cylindra i co kilka godzin dolewać, bo nafta wyparuje.

Takim zabiegiem poprawisz pracę pierścieni i nie powinno oleju brać, to pomaga w przypadku gdy wszystko inne sprawne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, k232 napisał:

Jeżeli faktycznie miałbyś zapieczone pierścienie to musisz nalać naftę do każdego cylindra i co kilka godzin dolewać, bo nafta wyparuje.

Takim zabiegiem poprawisz pracę pierścieni i nie powinno oleju brać, to pomaga w przypadku gdy wszystko inne sprawne.

No zobaczymy co ten mechanik na to jutro powie niby ma sprawdzić turbine czy są jakieśluzy itp no ale zaskoczyło mnie to ze nie sprawdzając niczego ani turbiny czy też innych rzeczy typu kompresji czy też nie wiem odmy iterculera itp stwierdził po dymieniu ze bierze olej bo sprawdzał supstancje spalin czy jakoś tak ze są to pierścienie ze silnik do remontu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robił za pewne test uszczelki pod głowicą, mechanik Ci powie, że nafta nic nie da bo tylko remont silnika pomoże, nie da się zrobić w ciula :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, k232 napisał:

Robił za pewne test uszczelki pod głowicą, mechanik Ci powie, że nafta nic nie da bo tylko remont silnika pomoże, nie da się zrobić w ciula :D

 

właśnie że testu nie robił żadnego bo auto tak jak zaprowadziłem od 3dni stoi chociaż twierdzi ze był nim na diagnostyce spalin   i ze wyszło po wyżej normy i ze wskazuje na to ze bierze olej a tak nic nie sprawdzał niby dzisiaj miał wziąśćgona podnośnik i sprawdzić turbo i miał dzwonić ale na razie cisza.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diagnostyka spalin to ja rozumiem jak by sprawdzał czy auto trzyma normę spalinową a co on przez to rozumie to ciężko stwierdzić :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, k232 napisał:

Diagnostyka spalin to ja rozumiem jak by sprawdzał czy auto trzyma normę spalinową a co on przez to rozumie to ciężko stwierdzić :D

też nie mam pojęcia co on poprzez to rozumie No zobaczymy jutro jak zadzwoni co powie ciekawego dam znać jak by co sam jestem ciekawy co wymysli tym razem auto przejechane zaledwie 192 tysiące udokumentowany przebieg a tu niby silnik pierscienie itp hmm..

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Dimenticare napisał:

też nie mam pojęcia co on poprzez to rozumie No zobaczymy jutro jak zadzwoni co powie ciekawego dam znać jak by co sam jestem ciekawy co wymysli tym razem auto przejechane zaledwie 192 tysiące udokumentowany przebieg a tu niby silnik pierscienie itp hmm..

 

 

dzwonił mechanik i zrobił oględziny turbiny okazuje się ze są luzy na wirniku wzdłużne i w poprzek i olej z interkulera wyciekł ale to ze kopci to powiedział ze mogą być tez  pierscienie zapieczone hmm.. coś tu przeczuwam ze juz nie wiedział co powiedziec bo cały czas mówiłem mu ze turbo może to być przyczyną to zaprzeczał i mówił ze pierscienie teraz mówi ze luzy są hmm.. Teraz pytanie czy to ze są luzy na wirniku to może dlatego kopcić i czuć spalinami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś tam chyba będzie kopcił bo jednak ten olej się spala jak są luzy, jak czujesz spaliny to coś nie tak z wiązką od wydechu lub najzwyczajniej masz jakąś nieszczelność w układzie wydechowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego masz jeszcze kata?  Zalezy jaki masz ten luz wzdłużny u mnie był niewielki turbo pompowało wzorowo a jednak trzeba było regenerować. Od razu wymień stronę gorąca bo będzie pewnie popekana. Będzie śmierdziało i to mocno u mnie waliło na stronę gorącą

Edytowane przez wrestling1000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, wrestling1000 napisał:

Kolego masz jeszcze kata?  Zalezy jaki masz ten luz wzdłużny u mnie był niewielki turbo pompowało wzorowo a jednak trzeba było regenerować. Od razu wymień stronę gorąca bo będzie pewnie popekana. Będzie śmierdziało i to mocno u mnie waliło na stronę gorącą

tak kat jest mechanik powiedział ze luz jest wzdłużny i poprzeczny i ze oleju wyleciało dość duzo z rury interkulera. ale nie wykluczał ze pierscienie nie bedą tez zapieczone hmm.. a to że czuć spalinami to w srodku nie czuć tylko z tych spalin z rur jak stoje na odpalonym silniku to jak dymu to w oczy gryzie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo na pewno do regeneracji jak faktycznie jest luz. Jaki przebieg, pewnie jeszcze cofnięty. Masz błędy od kata druga sonda? Co do pierścieni to na razie bym się tym nie przejmował. Niech ktoś potwierdzi to turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, wrestling1000 napisał:

Turbo na pewno do regeneracji jak faktycznie jest luz. Jaki przebieg, pewnie jeszcze cofnięty. Masz błędy od kata druga sonda? Co do pierścieni to na razie bym się tym nie przejmował. Niech ktoś potwierdzi to turbo.

przebieg jest 192 tysiące  udokumentowany w aso sprawdzałem i niby jest autentyczny jestem drugi,właścicielem autka a turbo to ze ma luzy na wirniku to jest potwierdzone przez mechanika bo dzwoniłt ylko chodzi o to czy to może być spowodowane tym ze dymi strasznie na postoju a w trakcie jazdy mniej ale jak stane to dymi konkretnie czy to może być tylko i wyłącznie wina turbo ze jest luz na wirniku hmm..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego miałem to samo jeżeli jest luz a mechanik to nie wrozbita turbo do regeneracji. Skoro olej się Polak z icka to drogie tyle wali z drugiej strony do kata tam się pali i śmierdzi. Jak jedziesz to spaliny zostają w tyle jak się zatrzymasz to cię zadymia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, wrestling1000 napisał:

Kolego miałem to samo jeżeli jest luz a mechanik to nie wrozbita turbo do regeneracji. Skoro olej się Polak z icka to drogie tyle wali z drugiej strony do kata tam się pali i śmierdzi. Jak jedziesz to spaliny zostają w tyle jak się zatrzymasz to cię zadymia

No dokładnie tak jest jak piszesz z tym dymieniem no luzy są na wirniku podobno  tak mówił mechanik i niby jeszcze jutro ma odme sprawdzić ale po co to nie wiem hmm..  no ja myślę ze najpierw to zająć się tą turbiną i ją zregenerować ale ile to może kosztować to nie wiem jak coś się go zapytałem to mówił 100zł regeneracja czy to dobra cena ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego nie wiem co on będzie regenerował za 100zl. Kompletna regeneracja to tak 700-800 zł + strona gorąca która mnie kosztowała 200 bo zawsze jest popekana mniej lub więcej jak złożysz ja z nową turbinowe i ci rozszczelnienia się po  jakimś czasie to znowu będziesz turbo wyjmował. Za same wyjęcie turba 300 biorą. Pw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, przem8 napisał:

Zmień mechanika i niech ten audi się nie tyka :D

tak chyba bede musiał zrobić ze niech to posprawdzają co tam mają i jutro powiem ze auto biore bo na dzien dobry mi zaśpiewał 1000 zł regeneracja

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...