bochenowski Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 Witam. Zakupiłem a4 b7 1.8t napęd przód z zawieszeniem gwintowanym. Okazało sie ze to zawieszenie jednak jest zbyt twarde i urywa głowe na dołkach. Wiec postanowiłem to zmienić na orginal. Wyszukałem ze najlepiej bedzie założyć 1BE. Takie tez kupiłem na Allegro komplet przód + tyl. Jednak po założeniu okazuje sie ze przód jest wyżej niz tyl i to znacznie. Z przodu wchodzi ręka z tylu dwa palce. Wyglada to średnio. Teraz pytanie jakie musza byc oznaczenia i kolory amortyzatorow i sprężyn zeby sie wszystko zgadzało i stał równo ? Szukam i czytam ale sam juz nie wiem ktore oznaczenie jest prawidłowe. Sprzedawca powiedział ze mi to wymieni. Tylko musze sprawdzić co tam tak naprawde powinno byc oryginalnie. Liczę na pomoc ?
bochenowski Opublikowano 27 Października 2017 Autor Opublikowano 27 Października 2017 Nikt nic nie pomoże ? Teraz nie wiem co robić. Czy ten tył ma prawidłowa wysokość, czy znowu jest za nisko wg przodu. Gościu od którego kupowałem powiedział ze mi zamieni na cos innego bo ma kilka kompletów ale trzeba dojść co tam jest nie tak... Moge wrzucić wieczorem jakies zdjęcia jak to wyglada
przem8 Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 (edytowane) U siebie w b6 ori amory miałem sachsy czerwone o oznaczeniu 558 299 , które zostały zastąpione przez 558 297 i jako nowe kupisz już tylko z takim oznaczeniem. Co do sprężyn to nie pomogę ale są niższe od 1ba chyba o 20 - 30mm, gdzieś jest cały temat o tym Czy w b7 są zupełnie inne oznaczenia i czymś więcej się to różni to nie wiem. Z przodu też powinno wchodzić na 2-3 palce, zależy kto jakie ma Edytowane 27 Października 2017 przez przem8
jacek70 Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 Może to coś pomoże SiA.pdf
mix99 Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 też ma ori be i ten sam problem, zresztą dużo osób o tym na forum pisało że przód stoi wyżej niż tył.
cysiek18 Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 też ma ori be i ten sam problem, zresztą dużo osób o tym na forum pisało że przód stoi wyżej niż tył. U mnie to samo Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
mix99 Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 na forum wymyślili taki myk że na tył zakłada się podkładki podwyższające (do kupienia w aso), a na tył talerzyki z b5, trochę obniżają i w ten sposób można to trochę zniwelować.
jacek70 Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 Jak wyglądają takie podkładki ??
bochenowski Opublikowano 28 Października 2017 Autor Opublikowano 28 Października 2017 Zdjęcie przodu i tylu. Tyl ok ale przód wyglada jak w jakimś allroadzie ? Wydaje mi sie ze dał mi od innej klasy wagowej i dlatego tak wysoko stoi. Dodam ze na wiosnę chce wrzucić jakies 17/18 felgi. Wiec chyba lepiej próbować obniżyć ten przód nieszczęsny.
przem8 Opublikowano 28 Października 2017 Opublikowano 28 Października 2017 Przód wygląda jak w seryjnym 1ba. Możesz podać jakie masz oznaczenia amorków i sprężyn z przodu?
bochenowski Opublikowano 29 Października 2017 Autor Opublikowano 29 Października 2017 (edytowane) Jutro spróbuje odczytać oznaczenia tych amorkow i sprężyn na diagnostyce bo niestety nie mam kanału. Nie wiem teraz co robić czy odsyłać to wszystko, zmieniać znowu komplet to robi sie kupa kasy. Nie wiem czy nie lepiej bedzie kupić komplet jakis sprężyn nowych i mieć problem z głowy. Ktos moze cos polecić ? Cos takiego zeby wysokość / twardość sprężyn była zbliżona do 1BE Edytowane 29 Października 2017 przez bochenowski
misiek95 Opublikowano 29 Października 2017 Opublikowano 29 Października 2017 cześć kolego! mam do sprzedania komplet sprężyn 1be zdjętych z B6 sedan 1.8t manual FWD. Myślę, że to rozwiązało by Twój problem. Na oznaczeniach się też nie znam ale wiem z czego je zdjąłem i jak auto wyglądało. Odezwij się na PW
bochenowski Opublikowano 30 Października 2017 Autor Opublikowano 30 Października 2017 (edytowane) Dzisiaj sprawdziłem oznaczenia i kolory sprężyn. Sprężyny maja z przodu biały i zielony czyli ok. Ale niestety amortyzatory z przodu maja oznaczenie 8EO DJ czyli amortyzator 1BV i w tym pewnie leży cały problem. Z tylu niestety nie było widać nic, musiałbym zdjąć koło. No ale wiadomo ze przód sie nie zgadza Edytowane 30 Października 2017 przez bochenowski
cysiek18 Opublikowano 30 Października 2017 Opublikowano 30 Października 2017 (edytowane) 26 minut temu, bochenowski napisał: Dzisiaj sprawdziłem oznaczenia i kolory sprężyn. Sprężyny maja z przodu biały i zielony czyli ok. Ale niestety amortyzatory z przodu maja oznaczenie 8EO DJ czyli amortyzator 1BV i w tym pewnie leży cały problem. Z tylu niestety nie było widać nic, musiałbym zdjąć koło. No ale wiadomo ze przód sie nie zgadza Jeżeli wszystko jest z przodu tak jak napisałeś to wszystko jest jak najbardziej ok. Masz amortyzatory 1bv i do sprężyny kat. 7 do 1be/1bv. Może pod sprężynę są założone jeszcze jakieś podkładki albo talerzyki są inne. Na 1bv nie ma prawa tak wysoko stać. Sprężyny powinny być odwrotnie oznaczone: zielony-biały. To co podałeś to oznaczenia sprężyn tył http://cloud.tapatalk.com/s/59f760b23f50b/os6rxtrx.pdf Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Edytowane 30 Października 2017 przez cysiek18
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się