Dastek Opublikowano 30 Października 2017 Opublikowano 30 Października 2017 Witam serdecznie, staram się doprowadzić moją A4 B5 do porządku, ostatnio mocno zacząłem zastanawiać się dlaczego turbo tak późno wstaje. Dzisiaj zrobiłem na szybko logi kanałów 115 + 118 oraz 003+033. Proszę o opinie czy z nich można już coś wywnioskować czy ewentualnie trzeba jeszcze jakieś dodatkowe zrobić - jak tak to jakie kanały? Bardzo proszę o pomoc z góry dzięki
przem8 Opublikowano 31 Października 2017 Opublikowano 31 Października 2017 Brakuje przepływu. Sprawdź szczelność. Mógłbyś zrobić jeszcze 3+20 i powtórzyć 2+33 i pociągnij do tych 6200 obr/min Masz jeszcze katalizator?
jakimamtakimam Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 nieszczelność w dolocie albo popękane turbo. Zacznij od sprawdzenia zaworu DV, (na internecie masz poradniki jak psradzić szczelność dvki), sprawdzenie szczelności dolotu(rur gumowych itp), jeżeli to nie pomoże turbo na stół albo sciagassz katalizator i oględziny, jak posiada pęknięcia to do wymianki, miałęm indentyczny problem, również zaczeło mi zbierac od 3500 rpm, okazało się turbo do wymiany/regeneracji.
jakimamtakimam Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 A i jeszce jedno. jak dasz mu na postoju gazu tak powiedzmy do 5000 rpm i jak puścisz słyszysz terkotanie/brzęczenie to możeszbyć pewien że to turbo. Oznacza to luźną klapkę WG i wtedy nie trzyma ciśnienia takie jakie powinno być
Dastek Opublikowano 2 Listopada 2017 Autor Opublikowano 2 Listopada 2017 Ok dzieki za wszystkie uwagi, faktycznie klapka WG lata, juz poszukuje turbo z BEX'a o dalszych wynikach bede pisac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się