pirat1001 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 witam wszystkich. dopiero wczoraj się trochę pozbierałem z kabelkiem i podpiąłem do złącza. Oto co wyszło: dtc-01 VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 8D0 907 557 C Component and/or Version: 1,8L R4/5V MOTR HS D07 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 00000 6 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 17736 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1328 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 17734 - Knock-Control: Cylinder 2: Regulation Limit Exceeded P1326 - 35-10 - - - Intermittent 17735 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1327 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 16705 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0321 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent dtc-25 Tuesday, 27 January 2009, 22:55:23 VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 4A0 953 234 Component and/or Version: IMMO AUZ9Z0S8494212 D76 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 00000 1 Fault Found: 01176 - Key 07-10 - Signal too Low - Intermittent co do 18010(aku. był wyciągnięty), 17734,17735,17736(sprawdzic połączenia czujnika) to już trochę przejrzałem forum i jak w nawiasach napisałem tak będę postępował. a co z pozostałymi błędami ?
andrzej_1970 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Wykasuj wszystkie błędy przejedź się i zobacz co wtedy pokaże.
maciejek Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 witam wszystkich. dopiero wczoraj się trochę pozbierałem z kabelkiem i podpiąłem do złącza. Oto co wyszło: dtc-01 VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 8D0 907 557 C Component and/or Version: 1,8L R4/5V MOTR HS D07 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 00000 6 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 17736 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1328 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 17734 - Knock-Control: Cylinder 2: Regulation Limit Exceeded P1326 - 35-10 - - - Intermittent 17735 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1327 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 16705 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0321 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent dtc-25 Tuesday, 27 January 2009, 22:55:23 VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 4A0 953 234 Component and/or Version: IMMO AUZ9Z0S8494212 D76 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 00000 1 Fault Found: 01176 - Key 07-10 - Signal too Low - Intermittent co do 18010(aku. był wyciągnięty), 17734,17735,17736(sprawdzic połączenia czujnika) to już trochę przejrzałem forum i jak w nawiasach napisałem tak będę postępował. a co z pozostałymi błędami ? 17978.P1570 Engine control module disabled 17736.P1328 Cylinder 4-knock control:limit attained 17734.P1326 Cylinder 2-knock control:limit attained 17735.P1327 Cylinder 3-knock control:limit attained 16705.P0321 ignition/distributor engine speed input circuit-G28:range/performance Spalanie stukowe jest związane z G28 - 16705 to przyczyna. 01176 spowodował 17978
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się