marekpl2 Opublikowano 3 Listopada 2017 Opublikowano 3 Listopada 2017 Witam. Koledzy vcds pokazuje mi błąd 4875 dodatkowej pompki chłodzenia i chciałem prosić o pomoc osoby które wymieniały ja samodzielnie lub osoby której wiedzą jak się za to zabrać. Jakieś naprowadzenie gdzie ona jest umieszczona, jaka pompkę kupic i czy dam rady sam ją wymienić. Silnik CAGA 143km 2008r.
wrclaguna Opublikowano 3 Listopada 2017 Opublikowano 3 Listopada 2017 Daj scan ze sterownika i opis czego on dotyczy, czy zwarcie z maśa ?
marekpl2 Opublikowano 3 Listopada 2017 Autor Opublikowano 3 Listopada 2017 (edytowane) Niżej skan z vcds. Jaki jest numer tej pompki? chciałbym przed demontażem zamówić nową, ale nie idzie numeru odczytać;/ Edytowane 3 Listopada 2017 przez marekpl2
Wihajster Opublikowano 3 Listopada 2017 Opublikowano 3 Listopada 2017 To jest dodatkowa pompa od chłodzenia EGR-a.Znajduje sie poniżej zbiornika wyrównawczego układu chłodzenia. Ona sie włącza juz po otwarciu drzwi na kilka sek.
marekpl2 Opublikowano 3 Listopada 2017 Autor Opublikowano 3 Listopada 2017 Znalazłem taki numer tej pompki w necie 03L 965 561. Przyglądając się swojej wyglada tak sama ale nie mam pewności;/ jest ktoś wstanie potwierdzić czy to dobry numer? Jak to się w ogóle mogło zepsuć.. brak mi słów już..
Wihajster Opublikowano 3 Listopada 2017 Opublikowano 3 Listopada 2017 17 minut temu, marekpl2 napisał: Znalazłem taki numer tej pompki w necie 03L 965 561. Przyglądając się swojej wyglada tak sama ale nie mam pewności;/ jest ktoś wstanie potwierdzić czy to dobry numer? Jak to się w ogóle mogło zepsuć.. brak mi słów już.. tak ten nr jest ok
marekpl2 Opublikowano 3 Listopada 2017 Autor Opublikowano 3 Listopada 2017 (edytowane) 15 godzin temu, Wihajster napisał: tak ten nr jest ok czyli mogę śmiało szukać pompki z takim numerem tak? obdzwoniłem wszystkie hurtownie i nigdzie nie ma.. zostaje używka z allegro;/ edit: udało mi się odczytać numer z tej pompki i zgadza się z tym, który znalazłem na internecie. Teraz tylko znaleźć jakąś dobrą używkę Edit 2: Panowie na allegro jest pełno pompek ale z literka "A" na końcu, a moja nie ma żadnej literki na końcu. Wie ktoś czym one się różnią ? Będzie pasować ta z literka A? 03L 965 561 vs 03L 965 561A Edytowane 3 Listopada 2017 przez marekpl2
yogivw Opublikowano 28 Grudnia 2018 Opublikowano 28 Grudnia 2018 Dobry, Panowie, wyrzucilo mi blad jak w temacie tego posta. Wymienilem pompkę o nr 03L965561. Niestety check engine wciaz sie pali co mogloby wskazywac ze to niestety nie ta pompka. Jestescie w stanie podpowiedziec za która pompkę mogą odpowiadać błedy jak nizej ktore wciąż wyrzuca? Z góry bardzo dziekuje. Friday,28,December,2018,07:54:24:54500 VCDS Version: Release 17.8.0 (x64) Running on Windows 7 x64 www.Ross-Tech.com Address 01: Engine Labels: 03L-906-018-CGL.clb Control Module Part Number: 03L 906 018 JP HW: 03L 906 018 JL Component and/or Version: R4 2.0l TDI H25 9977 Software Coding: 12194012243401080000 Work Shop Code: WSC 43961 001 1048576 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018JP 003006 (AU48) ROD: EV_ECM20TDI01103L906018AC.rod VCID: 010808A090DDEE4E85-8054 2 Faults Found: 4875 - Coolant Pump 2 P261A 00 [175] - Open circuit MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 219464 km Date: 2018.12.04 Time: 16:23:59 Engine speed: 971.50 /min Normed load value: 39.6 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 42 °C Intake air temperature: 19 °C Ambient air pressure: 1000 mbar Voltage terminal 30: 13.100 V Unlearning counter according OBD: 40 Coolant temperature at radiator outlet: actual value: 30.5 °C Bypass valve for EGR cooler: status-Bit 0: 00000000 exh.gas recirc.: shut-off conditions-Bit 0: 00000000 exh.gas recirc.: shut-off conditions-Bit 16: 00000000 exh.gas recirc.: shut-off conditions-Bit 24: 00000000 exh.gas recirc.: shut-off conditions-Bit 8: 00100101 EGR cooling function: status-Bit 0: 00000000 exh.gas recirc. (EGR) cooler pump: specified value: 80.00 % Temp sensor for EGR after cooler: raw value: -270.6 °C Exh.gas temp.sen 1: 15.0 °C 4878 - Coolant Pump 2 P261C 00 [032] - Short to GND Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 3 Mileage: 219512 km Date: 2018.12.05 Time: 18:09:08
yogivw Opublikowano 2 Stycznia 2019 Opublikowano 2 Stycznia 2019 Nikt nie spotkał sie z takim problemem? jakies podpowiedzi?? pozdrowienia, Pawel
nowaczek087 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Witam podczepiam się pod temat. Po wymianie pompki dalej check świeci co może być przyczyną? gdzie szukać?
Gawron97 Opublikowano 18 Września 2019 Opublikowano 18 Września 2019 Czy ktoś z was rozwiązał problem?
nowaczek087 Opublikowano 19 Września 2019 Opublikowano 19 Września 2019 U mnie wyszło że z elektryka coś miałem nie tak. Masa gdzieś nie łączyła czy coś elektryk za bardzo nie chciał mówić co i jak ale zrobił
adashii Opublikowano 3 Listopada 2019 Opublikowano 3 Listopada 2019 Panowie sa jakies rozwiazania? U mnie ten sam blad.
nowaczek087 Opublikowano 3 Listopada 2019 Opublikowano 3 Listopada 2019 Proponuje wizytę u elektryka żeby sprawdził instalacje bo ja u siebie nie potrzebnie wymieniałem dodatkową pompkę która była dobra. U mnie wina leżała po stronie elektryki.
yogivw Opublikowano 20 Stycznia 2020 Opublikowano 20 Stycznia 2020 U mnie jedna z dodatkowych byla do wymiany, byl tez spalony bezpiecznik od niej i gdzies uszkodzony przewod. A moze sam bezpiecznik... tak czy inaczej dobry elektryk uporal sie z tematem
checin92 Opublikowano 14 Października 2021 Opublikowano 14 Października 2021 Witam, ostatnio pojawił się u mnie taki błąd: 4875 - Coolant Pump 2 P261A 00 [175] - Open circuit MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 281341 km Date: 2021.09.24 Time: 15:38:17 Engine speed: 1607.00 /min Normed load value: 66.7 % Vehicle speed: 17 km/h Coolant temperature: 60 °C Intake air temperature: 31 °C Ambient air pressure: 990 mbar Voltage terminal 30: 13.140 V Unlearning counter according OBD: 40 Crankshaft speed (RPM): 1607.0 /min Vehicle speed: 16.82 km/h Vehicle voltage terminal 30: 13140 mV exh.gas recirc. (EGR) cooler pump: specified value: 95.00 % EGR Clg st Ctl Val Bits mp-Bits 0-7: 0 EGR Clg st Ctl Val Bits mp-Bits 0-7: 0 EGR Clg st Ctl Val Bits mp-Bits 0-7: 7 EGR Clg st Ctl Val Bits mp-Bits 0-7: 159 EGR Clg st Mon-Bits 0-7: 0 Coolant temperature at radiator outlet: actual value: -273.1 °C sprawdziłem bezpieczniki w podszybiu są całe. Po wykasowaniu błędu po odpaleniu auta po chwili zapala się błąd ponownie. Pompka do wymiany czy inna przyczyna?
fart76 Opublikowano 13 Maja 2022 Opublikowano 13 Maja 2022 W dniu 14.10.2021 o 08:52, checin92 napisał: Witam, ostatnio pojawił się u mnie taki błąd: 4875 - Coolant Pump 2 P261A 00 [175] - Open circuit MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 281341 km Date: 2021.09.24 Time: 15:38:17 Engine speed: 1607.00 /min Normed load value: 66.7 % Vehicle speed: 17 km/h Coolant temperature: 60 °C Intake air temperature: 31 °C Ambient air pressure: 990 mbar Voltage terminal 30: 13.140 V Unlearning counter according OBD: 40 Crankshaft speed (RPM): 1607.0 /min Vehicle speed: 16.82 km/h Vehicle voltage terminal 30: 13140 mV exh.gas recirc. (EGR) cooler pump: specified value: 95.00 % EGR Clg st Ctl Val Bits mp-Bits 0-7: 0 EGR Clg st Ctl Val Bits mp-Bits 0-7: 0 EGR Clg st Ctl Val Bits mp-Bits 0-7: 7 EGR Clg st Ctl Val Bits mp-Bits 0-7: 159 EGR Clg st Mon-Bits 0-7: 0 Coolant temperature at radiator outlet: actual value: -273.1 °C sprawdziłem bezpieczniki w podszybiu są całe. Po wykasowaniu błędu po odpaleniu auta po chwili zapala się błąd ponownie. Pompka do wymiany czy inna przyczyna?
fart76 Opublikowano 13 Maja 2022 Opublikowano 13 Maja 2022 Teraz, fart76 napisał: pompa chłodziwa 2 błąd 4875 wyskakuje taki błąd czy udało się namierzyć usterkę gdzie szukać?
fart76 Opublikowano 13 Maja 2022 Opublikowano 13 Maja 2022 Teraz, fart76 napisał: bezpieczniki ok sprawdzone, zasilanie dochodzi a błąd po odpaleniu na nowo się pojawia 4875 P261A00
fart76 Opublikowano 13 Maja 2022 Opublikowano 13 Maja 2022 1 minutę temu, fart76 napisał: ktoś przerabiał temat gdzie szukać pomocy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się