filip.mironski Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 (edytowane) Proszę kolegów o pomoc przy analizie logów. A4 B5 1.8t AEB 97' PB+LPG, bez modów Objawy: 1. falowanie obrotów na rozgrznym silniku na jałowym (>60°C) na PB i LPG, 2. szarpanie i brak mocy przy dużym przyspieszeniu od 2000 do 4000 obr. (dla 3 biegu) na PB, na LPG w szerszym zakresie (>60°C, deska rozdzielcza), na PB mozna jeździć, ale już na LPG za bardzo trzęsie Problemy zaczęły się po zostawieniu samochodu u mechanika, który grzebał w przewodach elektrycznych, cewkach/świecach i zmienił czujnik temp. cieczy (w związku z inną usterką). Przepustnica po regeneracji i sprawdzona oscyloskopem, wymieniona listwa wtryskiwaczy, czujnik temp. cieczy, czujnik położenia wału korbowego, po podmianie przepływki nic się nie zmieniło, wiec zostawiłem oryginalną. Lambda po wymianie - stara wyrzucała błędy braku sygnału. Aktualnie bez błędów. Z tego co widziałem problem nie jest wyjątkiem, ale nie znalazłem sensownego rozwiązania, a większość kolegów z podobnymi objawami wymieniała pół silnika, czego chciałbym uniknąć Statyczne (PB): 002 i 007: https://log.malonetuning.com/chart/34414#H8KLCADCo8Ouw71ZAgNtw4xNCsKDQAzChsOhwrtkPcKBKsOFw4vDiCxGDWNAJ8KSwonDhcO2w7TDvsORw5LDhSzDs3zCvGlbw6hlw644EUbClXXDicOgHsOewp04wonDssKHwo7Dk0HCpEQawozDoF7DksKLw5TDkAQ3DBvCn8OFw53ChGHDgMO3wo9AOcKOdiXCmcOsbzjCpsKqw4BVwpnDqzI%2Fw4vDnHw5wqwmecKZw5jCrsOXwo3DtzvCscO%2Bwphnw6kAAAA%3D 003 i 008: https://log.malonetuning.com/chart/34413#H8KLCABOw67DvVkCA23DjcOBCsOCMAzDhsOxd8OJwrkBw4vDlMKXKT1UF2pha0bCmsKNw6nDk8ObWRQPPcOmw7fDsSfDjsKBw5DDjBvDoRg0FFIww5YMw544wrjDs3xLwpkwCsKvSwFzajjCscKkF8OVw5NAwqRMEsKUwqAteSNRVMOGHcODwp7CjsKiNWEcw7HDuSPCkBQfw7pJw6rCt8K%2FwqFOwrbDg0PCn8OPfcK%2BfDnCrMOKZcKZwpIeasKvw57CvwEWXcOjwovDqQAAAA%3D%3D Dynamiczne (PB): 002 i 007: https://log.malonetuning.com/chart/34415#H8KLCADDm8KcAVoCA23DjE0KwoQwDMKGw6HCu2TDncKAwoJ4GcOpwqIzwoYaw5BGw5I4w6jCnH7DvGHDhEXCl3k%2Bw550HcK8ZXpxIsKMKsOLwpzDgVXDnh04worDssKXw7bDk0HCpEQawozDoFrDksKHw5TDkARXDCsfw4XDlcKEwr7Dh8OtJlDCjsKDwp1JJnsMw7tUF8K4LnNTw6bDtsOPYTHDicOzw4h2w75owr3DvwHCszDChBLDkgAAAA%3D%3D 002 i 013: https://log.malonetuning.com/chart/34407#H8KLCADCqcOvw71ZAgNtw41NCsOCQAzChsOhwrtkPQHCi8Oaw4vClFnCjDbCjMKBOinCmVRqT29%2FUFxkwpnDp8OjJV0Hd3nDnsK4EGbClWnCrBBOMWw4wojDskLDqxkgUyFNRnAsw6VFamjCgjPCpsKZwrfDomhSw5%2FDo8O7R8KgwpwfwrYnwpXDrG9YwqfDhsOhw4bDp8Kzw48Xwp%2FCrz7Ct19OwpNJHQfCtsO9YxvDowfCk2xbw6cAAQAA 003 i 025: https://log.malonetuning.com/chart/34408#H8KLCADDk8Ovw71ZAgNtw4tBDsKCMBDChcOhwrvDjMK6wpNIEC9DwrooMsKpwpNgwodMB8KDwpweKsORwrjDqMOyfS9%2Fw5%2FDg13CngMnw4LCqMKyw4wZw5zDhcK7woLCkyhvdEwHwpESaTDCgsOzSS9SQxNcMcKsXMKKwrMJw6PCiMOvH8KBcnzDmCfDiWR%2Fw4dxNRVuw6t8wq1zw7fDpcKwwpjDpHliK8Oaw5zCvMOfASJ8wrRnw5IAAAA%3D Dynamiczne (LPG): 002 i 007 https://log.malonetuning.com/chart/34416#H8KLCAARw7DDvVkCA23DjE0KwoQwDMKGw6HCu2TDncKAwoJ4GcOpwqIzwoYaw5BGw5I4w6jCnH7DvGHDhEXCl3k%2Bw550HcK8ZXpxIsKMKsOLwpzDgVXDnh04worDssKXw7bDk0HCpEQawozDoFrDksKHw5TDkARXDCsfw4XDlcKEwr7Dh8OtJlDCjsKDwp1JJnsMw7tUF8K4LnNTw6bDtsOPYTHDicOzw4h2w75owr3DvwHCszDChBLDkgAAAA%3D%3D 002 i 013 https://log.malonetuning.com/chart/34417#H8KLCABDw7DDvVkCA23DjU0Kw4JADMKGw6HCu2Q9AcKLw5rDi8KUWcKMNsKMwoE6KcKZVGpPb39QXGTCmcOnw6MlXQd3ecOewrgQZsKVacKsEE4xbDjCiMOyQsOrGSBTIU1GcCzDpUVqaMKCM8KmwpnCt8OiaFLDn8Ojw7tHwqDCnB%2FCtifClcOsb1jCp8OGw6HDhsOnwrPDjxfCn8KvPsK3X07Ck0kdB8K2w71jG8OjB8KTbFvDpwABAAA%3D 003 i 025 https://log.malonetuning.com/chart/34418#H8KLCABYw7DDvVkCA23Di0EOwoIwEMKFw6HCu8OMwrrCk0gQL0PCuigywqnCk2DCh0wHwoPCnB4qw5HCuMOow7J9L3%2FDn8ODXcKeAyfDgsKowrLDjBnDnMOFwrvCgsKTKG90TAfCkRJpMMKCw7NJL1JDE1wxwqxcworCswnDo8KIw68fwoFyfMOYJ8OJZH%2FDh3E1FW7Dq3zCrXPDt8OlwrDCmMOkeWIrw5rDnMK8w58BInzCtGfDkgAAAA%3D%3D Jestem nowy w temacie VAG, więc proszę o wyroumiałość! Edytowane 7 Listopada 2017 przez filip.mironski Poprawiony link do loga
Łukasz13 Opublikowano 7 Listopada 2017 Opublikowano 7 Listopada 2017 Spróbuj odpiąć akumualtor na chwile i potem sprawdzić na pb czy nadal szarpie.
filip.mironski Opublikowano 11 Listopada 2017 Autor Opublikowano 11 Listopada 2017 Akumulator odpinałem w międzyczasie kilka razy, bez rezultatu. Odłączyłem przepływomierz i na benzynie problem zniknął. Dodatkowo zrobiłem próbę szczelności dolotu i co się okazało: przy ciśnieniu <1bara powietrze uciekało zaworem DV, a dokładnie przyłączem podciśnienia. Zauważyłem, że nie ma wężyka podciśnienia od kolektora do DV, a w zaworze wyłamane jest przyłącze. Chyba w takim wypadku przed zmianą przepywki dobrze by było zmienić DV na nowy, czy od razu zamawiać też przepływomierz?
filip.mironski Opublikowano 11 Listopada 2017 Autor Opublikowano 11 Listopada 2017 Czy istnieje jakaś alternatywa dla mojej DVki? Auto produkowane od 95, model z 97. Na ETKA to będzie 034145710B albo 034145710A .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się