kepasa Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 ja też wybrałbym s-line, choć mam zwykłe zawieszenie. fakt faktem pousztywniałem je jak mogłem, inne amory i stabilizatory z rs4, ale s-line ma fajną fabryczną charakterystykę. jego minusem jest obniżenie nadwozia, ale za to ładniej wygląda... tylko trzeba bardziej uważać na spód. mi się zdarza często spodem przytrzeć więc na s-line się nie zdecydowałem... ale gdyby auto przy zakupie mi odpowiadało to kupiłbym z tym zawieszeniem...
Flyer Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Dyskusje sie powinno zaczac od porownania 1BA, 1BE i 1BV. Idealny kompromis to 1BE - jest nizsze od serii, calkiem komfortowe [amory] i auto prowadzi sie lepiej niz na 1BA [sztywniej]. 1BV to juz totalnie "sportowa" charakterystyka, twarde sportowe amory, znacznie nizszy komfort niz w 1BE. Oczywiscie kazdy z nas ma inne odczucia/gusta, wiec przepychanie sie co jest komfortowe, a co nie - jest bes sęsu. Osobiscie jezdze na 1BV, ktore jest bardzo fajne... ale na naprawde kiepskie drogi nie nadaje sie [mam tu na mysli duzo studzienek, nierowny, mocno połatany asfalt itd.]
Gość mmcv Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Dyskusje sie powinno zaczac od porownania 1BA, 1BE i 1BV. Idealny kompromis to 1BE - jest nizsze od serii, calkiem komfortowe [amory] i auto prowadzi sie lepiej niz na 1BA [sztywniej]. 1BV to juz totalnie "sportowa" charakterystyka, twarde sportowe amory, znacznie nizszy komfort niz w 1BE. Oczywiscie kazdy z nas ma inne odczucia/gusta, wiec przepychanie sie co jest komfortowe, a co nie - jest bes sęsu. Osobiscie jezdze na 1BV, ktore jest bardzo fajne... ale na naprawde kiepskie drogi nie nadaje sie [mam tu na mysli duzo studzienek, nierowny, mocno połatany asfalt itd.] calkowicie sie z Toba zgadzam.
padre24 Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 Panowie gdzie sprawdzić który rodzaj zawieszenia jest na pokładzie 1BA, 1BE czy 1BV? W kodach wyposażenia bedzie ta informacja? Mój ojciec ma A4 B6 03r z usa ze sportową zawiecha ja ma b5 na serii. powiem ze ta b6-ka i ta zawiecha daje fajne wrazenia jak człowiek chce troche poszalec, natomiast do codziennego uzytkowania samochodu to tylko seria. O wiele miejszy ból głowy od wstrząsów na polskich wybojach.
variocustoms Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 Fabryczne jest ok, S line bardziej OK a ja wolę GWINT !!! Twardo i bezpiecznie a nie fabryczna bujanka.
paw1972 Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 Powiem tak - mam najtwardsze fabryczne. Jest fatalne na krótkich nierównościach typu łączenia płyt betonowych, krótkie dylatacje, niskie garby. Na 16" zaliczałem większość krawężników. Na 18 " trochę lepiej. Tył jest szczególnie krótki. Nie ma natomiast dużej różnicy, jeśli chodzi o autostrady, ludzkie (czyt. normalne) drogi. Na Polskie dziury chyba tylko pneumatyczne zawiasy Zwykłe jest miękkie, po prostu płynie. Ale kilkakrotnie miałem okazję porównać swoje ze zwykłym w A6 C5 (2,5 TDI) i C4 (S6 V8, ale ze zwykłymi - komfortowymi zawiasami). Po męskiej jeździe z radością wysiadałem i powracałem do swojego. Tam buja jak jachtem , w porównaniu do trzymania się gleby jak przyklejony w s-line najtwardszej opcji. Jest dużo bezpieczniejsze, naprawdę trzeba się bardzo mocno postarać, aby załączył się ESP. Na szybkie trasy, czy szybką jazdę, ostre wyprzedzanie itd. jest o niebo lepsze. Natomiast do wożenia żony, dzieci i teściowej oczywiście lepsze komfortowe
haczyk31 Opublikowano 6 Lutego 2009 Opublikowano 6 Lutego 2009 kupilem niedawno s-lina, po rownej nawierzchni plynie jak po masle, ale przy nierownosciach i predkosci 160-200km/h mozna polamac sobie kregoslup. Ogolnie polecam - zajeb... sprawa na zakretach
Aydaho Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 Panowie na równej nawierzchni to można na zespawanym sztywno amorze lecieć ... po co poruszać temat amortyzacji w sytuacji gdy zjawiska nie ma co innego jazda w zakrętach i tu niewątpliwie sztywniej = lepiej vs 1BA ja właśnie zakupiłem komplet 1BE i z niecierpliwością czekam na podmiane. Na pewno będzie twarde i bardziej odczuwalne na chwilowe ubytki w nawierzchni. No cóż - bolidem F1 po ulicy jeździć sie nie da i dlatego nimi nikt nie jeździ - to samo dotyczy wyborów zawieszenia, chcesz mieć miekko i standardowo - 1BA, niżej i prężniej 1BE, profesjonalnie i z jajem 1BV EOT
boberek Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 chcesz mieć miekko i standardowo - 1BA, niżej i prężniej 1BE, profesjonalnie i z jajem 1BV :kox:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się