p.m.c 0 Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Witam, przedchwilą zauważyłem że coś jest nie tak z rozrządem. Pasek jest przytarty od strony silnika, na oko jest węższy o 2mm i prowadzi się krzywo, jakby miał bicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawri456 0 Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 A kiedy ów rozrząd był wymieniany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p.m.c 0 Opublikowano 8 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Rok temu inaczej 30.000 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radonach 0 Opublikowano 11 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 Witam U mnie po wymianie rozrządu zauważyłem podobną sytuację pasek faluje. Czy stwierdziłeś już jaka jest przyczyna . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p.m.c 0 Opublikowano 11 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 Nie, dopiero w planach zrzucenie przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 12 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Może rolka napinacza wadliwa albo coś się poluzowało? Jeśli to z kompletu ina to bardzo prawdopodobne. U kolegi zaraz po założeniu krzywo prowadził się pasek właśnie przez rolkę, a u mnie hałasuje pasek na jałowych. Po zgłębieniu tematu o zestawie INA więcej tego badziewia nie zamontuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radonach 0 Opublikowano 12 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Właśnie ma założony zestaw INA. To co może ta rolka napinajaca jest wadliwa.Jak stwierdzić że to właśnie ona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p.m.c 0 Opublikowano 13 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Tak ina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p.m.c 0 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 Sprawa wygląda tak, mam AWT, gdzie jest 150 zębów paska rozrządu. Przy poprzedniej wymianie "mechanik" nie mógł założyć paska 150z to założył 153z.....................! I myślę że to zapoczątkowało kolej zdarzeń. Po rozebraniu okazało się że pasek luźny, napinacz lekko mokry i wyciągnięty na maksa, rolka ta mała na napinaczu oraz ta większa ( chyba prowadząca ) również czarno granatowa, aż spalona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KINIAM 46 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 A więc to nie wina zestawu INA a działanie mechaniora. Tak z ciekawości jak będziesz demontował elementy napisz czy rolki są sygnowane INA czy też wzięli do zestawu od innego producenta. Co dalej ze sprawa będziesz robił ? u tego samego mechanika?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p.m.c 0 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Nie, robił mi już ktoś inny, auto pracuje cicho równo i jakoś lepiej się zbiera robił mi na zestawie Boscha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się