Gifix Opublikowano 8 Listopada 2017 Opublikowano 8 Listopada 2017 Witam, Przymierzam się do wymiany prawej końcówki drążka kierowniczego i mam dylemat co do wyboru wersji. Jakiś czas temu gdy rozmawiałem z mechanikiem i zeszło właśnie na temat mojego drążka , powiedział że czasem mogą być problemy z jego odkręceniem ponieważ ten "pręt" gwintowany jest zalany gumą i może się w niej obracać uniemożliwiając łatwy demontaż tego. Szukając nowej końcówki trafiłem właśnie na tą wersje zalaną gumą oraz wersje do zawieszenia sportowego która jest jednym, całym elementem. Jak wyglądała sprawa u was? Często się zdarza, że ten pręt obraca się w tej gumie czy raczej nie jest to problemem i pakowanie końcówek ze sportowego zawieszenia powiększy mi tylko drgania na kierownicy (i koszty, bo pewnie musiał bym od razu wymienić obie końcówki). Pozdrawiam.
karaluch8 Opublikowano 8 Listopada 2017 Opublikowano 8 Listopada 2017 Myslę że jak nie jeździsz wyczynowo to nie potrzebne ci takie sportowe drążki. Po za tym w wielowahaczu, maglownica i tak dość mocno w kość dostaje, dobijając ją sztywnymi końcówkami, będziesz wyrządzał jej krzywde ;V A przecież nawet jakby się zaczął ten prent gwintowany obracać, to złapał byś sobie kluczem drążek, żabką ten pręt i kręcisz. Mi się jeszcze nie zdarzyło żeby się urwało coś czy nie wiem. Zawsze paluszkami szło, a jak nie to trochę siły użyć i zawsze poszło.
wyzyk83 Opublikowano 8 Listopada 2017 Opublikowano 8 Listopada 2017 końcówki wymień parami za chwile druga poleci a zbieżność tak do ustawienia bierz normalna z tłumikiem drgań
Gifix Opublikowano 8 Listopada 2017 Autor Opublikowano 8 Listopada 2017 Ok, skoro nie ma takich problemów z odkręceniem tego, to biorę te standardowe. Dzięki za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się