Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0T by daglas garage, 307km/401nm, hydrografika, cai...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witaj, 

Tak ma być sonda dostosuje odpowiednio skład mieszanki.

U mnie też jest bez błędów, turbo nie szarpie, równo chodzi.

Trochę bardziej je słychać no i z dołu jakby słabsze.

Agro-tuning to chyba w moim podpatrzony :D

Pozdrawiam

 

Edytowane przez black4
Opublikowano (edytowane)
21 godzin temu, black4 napisał:

Agro-tuning to chyba w moim podpatrzony

Dokladnie ;)

 

Kolejny uup ale bez fotek -

Przerobiony wydech, jak wczesniej brak srodkowych tłumików, zmieniona rura za dp na wieksza srednice i zmieniona plecionka.

Czekam niecierpliwie na podsumowanie :)

Edytowane przez daglas
Opublikowano

Działaj działaj Michał, bo we wtorek będę przelotem w Wwa to moze zajade zerknąć co tam namodziles. 

Pozdro !

Opublikowano

Witajcie,

To wydech masz custom :D 

Btw. Jakiej średnicy rurę dałeś?

Kiedy będzie strojenie?

Pozdrawiam

 

Opublikowano
7 godzin temu, black4 napisał:

Witajcie,

To wydech masz custom :D 

Btw. Jakiej średnicy rurę dałeś?

Kiedy będzie strojenie?

Pozdrawiam

 

2,75

We wtorek wstawiam auto :)

jak sie wyrobie to wpadne na spot

Opublikowano
7 godzin temu, tomekrks napisał:

Działaj działaj Michał, bo we wtorek będę przelotem w Wwa to moze zajade zerknąć co tam namodziles. 

Pozdro !

Zapraszam :)

Opublikowano

Fajnie :D

Mam nadzieje, że będzie pogoda to na spot pod narodowy z buta podejdę bo bez auta jestem.

Do zobaczenia,

Powodzenia,

Pozdrawiam!

Opublikowano

Czyli będę ostatni że strojeniem z naszej trójki.. zobaczymy kto ile wypluje :eusathink:

Opublikowano

Btw. We wtorek mody mechaniczne a ze strojeniem to najwcześniej czwartek (przy pomyślnych wiatrach).

Grzesiu mi nie chodzi tyle o wykręcenie mocy na maxa co uzyskanie fajnego momentu i krzywej jego przebiegu ;D

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, black4 napisał:

Btw. We wtorek mody mechaniczne a ze strojeniem to najwcześniej czwartek (przy pomyślnych wiatrach).

Grzesiu mi nie chodzi tyle o wykręcenie mocy na maxa co uzyskanie fajnego momentu i krzywej jego przebiegu ;D

Pozdrawiam

Ja chce tylko zeby trójka byla z przodu zeby podbudowac sobie ego :D

a tak serio turbo mialem i tak juz w slabej kondycji, program byl robiony nie wiadomo przez kogo wiec trzeba bylo to jakos ustabilizowac spapugowalem setup i taki to tjun :P

Maciek u kogo stroisz w koncu ?

a tak w ogole czemu Ty nie masz tematu na forum ? Mozna by bylo kogos pohejtowac :D

Edytowane przez daglas
Opublikowano

Też dzisiaj szukałem jego tematu bo dotarło do mnie że znam jego auto tylko z mmsow.. :eusathink:

Opublikowano

Panowie ja jestem ale incognito ;D

Jestem bardziej aktywny w realu na spotach itp. niż na forum :D

Poza tym po co dublować temat skoro Wy pięknie wszystko opisaliście ?

btw. Michaś pohejtować zawsze można ;D he he...

A na poważnie ze strojeniem sytuacja się klaruje.

Okaże się w tygodniu, także nie omieszkam dać znać :D

Pozdrawiam

Opublikowano
1 godzinę temu, black4 napisał:

Panowie ja jestem ale incognito ;D

Jestem bardziej aktywny w realu na spotach itp. niż na forum :D

Poza tym po co dublować temat skoro Wy pięknie wszystko opisaliście ?

btw. Michaś pohejtować zawsze można ;D he he...

A na poważnie ze strojeniem sytuacja się klaruje.

Okaże się w tygodniu, także nie omieszkam dać znać :D

Pozdrawiam

Dawaj temat ! ;)

Opublikowano

Niestety zle wiesci. Auta nie dalo sie wystroic bo nie trzymalo zadsnego doladowania. Wczoraj walczylem z jedna nieszczelnoscia na ta chwilechwile uklad jest mega szczelny - trzyma bez problemu 1,5 bara cisnienia ale doladowanie max nadal siega ledwie 0,6 bara gdzieBara u mnie wczesniej bylo ok 1 bara. 

Poki co stawiam diagnoze na dvke, moja dvke Geremi wyjal bo niby byla uszkodzona i wsadzonana jest inna aczkolwiek tez z koncowka D i nie wiem czy wsadzil mi niesprawna dvke czy o co innego chodzi. Moc na tym pedalskim doladowaniu wyszla 240km, nm nie pamietam ale brak wczesniejszego ciosu ?

moze ktos ma jakies sugestie ?

Opublikowano

Witaj, 

Kurcze... 

Jeśli układ sprawdzony i jest mega szczelny to zdaje się ta nieszczęsna DV.

N75 sprawdzałeś?

Zerknij na ten wątek:

i wpisy mb83: Cyt:

Teraz juz na bank nieszczelność... przy przyspieszaniu słychać gwizd powietrza, którego nie było. Teraz zwróciłem na to uwagę. Też mam vaga ale nie wiem czy logi dynamiczne pomogłyby znaleźć nieszczelność. Ghost1717 napisz w tym wątku jak tam autko po wymianie DV. Ciekaw jestem niesamowicie. Pozdro

Znalazłem... peknieta odma. Rozebrałem wszystko i zobaczyłem to pęknięcie na tej gumce w środku. Jutro w serwisie kupię odmę i mam nadzieję problem zniknie. Na trop naprowadził mnie jeszcze jeden błąd, który pojawił sie tylko raz "mieszanka zbyt uboga". Dodam, że problem z odmą widoczny jest tylko na biegu jałowym, autko delikatnie przygasa i nieregularnie pracuje jednak nie widac tego na obrotomierzu ale słychać po włożeniu głowy pod maskę.

NIESZCZELNOŚCI W DOLOCIE

Jakiekolwiek nieszczelności w dolocie objawiać się będą przede wszystkim spadkiem mocy. Przy okazji problemom może towarzyszyć wydobywający się z okolic silnika dźwięk ulatującego powietrza (syk, świst, szum). Diagnozę elektroniczną można przeprowadzić podglądając korekcje na kanale 032 bloku pomiarowego silnika. Jeśli wartości w pierwszych dwóch kanałach bloku 32 są ujemne (osiągające np. -10%) możemy spodziewać się nieszczelności w dolocie – w ten sposób sterownik „broni się” przed jazdą na zbyt bogatej mieszance spowodowanej niedocieraniem do komory spalania zmierzonej ilości powietrza. Diagnoza polegać będzie na dokładnym sprawdzeniu szczelności dolotu i/lub cienkich przewodów podciśnieniowych (np. pęknięcie przewodu sterującego pracą DV rozszczelnia układ doładowania w sposób uniemożliwiający osiągnięcie pełnej mocy).

NIESZCZELNOŚCI W UKŁADZIE PODCIŚNIENIA

Którykolwiek z elementów dolotu za przepływomierzem (wliczając w to przewody podciśnieniowe sterowania turbiny, DV czy też odmy i układu „secondary air injection” (SAI)), może z wiekiem ulec uszkodzeniu (przetarciu/pęknięciu), a uszkodzenie objawiać się będzie wyłącznie podczas pracy na biegu jałowym. Sterownik zaalarmuje nas wtedy błędem z rodziny „System Too Lean” (mieszanka zbyt uboga). Weryfikację diagnozy potwierdzi obserwacja grupy 032 kanału silnika – powinniśmy zaobserwować tam wartości dodatnie przekraczające +5 do 10%. Należy dokładnie przyjrzeć się dolotowi oraz wszystkim elementom gumowym pod maską. Jakiekolwiek przetarcia przewodów kwalifikują gumę do natychmiastowej wymiany.

 

diagnozują nieszczelności

 

Opublikowano

BTW. Jak sprawdzisz korekcję na kanale 032 bloku pomiarowego daj znać jakie masz wartośći,

Powodzenia,

Pozdrawiam

Opublikowano
48 minut temu, black4 napisał:

BTW. Jak sprawdzisz korekcję na kanale 032 bloku pomiarowego daj znać jakie masz wartośći,

Powodzenia,

Pozdrawiam

http://vaglogi.pl/log-003_032_033_7gdGbr.html

Tu jeszcze logi przed usunieciem nieszczelnosci.

Jak sie sprawdza n75 ? To ten drugi zawor kolo turbo ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...