Vexart 5 Opublikowano 20 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 Zaworek jednokierunkowy działa sprawnie nie przepuszcza w drugą stronę. nie widziałem nigdzie by zrobił się majonez leje dobry olej i wymieniam na czas. Ktoś ma jeszcze jakiś pomysł co sprawdzić? Proszę pomóżcie chciałbym to naprawić, Co jakiś czas przez chwilę miga check engine. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 Kompresje zmierz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vexart 5 Opublikowano 20 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 Postaram się jutro sprawdzić, na zimnym czy na ciepłym sprawdzać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 Jak bedzie bryndza to zobaczysz na zimnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vexart 5 Opublikowano 20 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 Nie rozumiem, co będzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 Sprawdź poprostu ciśnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vexart 5 Opublikowano 21 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 (edytowane) Będę mógł sprawdzić dopiero w czwartek. Jeżeli ciśnienie będzie za małe to remont silnika tak? Edytowane 21 Listopada 2017 przez Vexart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 21 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 Sprawdz a potem bedziemy sie zastanawiac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vexart 5 Opublikowano 23 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2017 Witam kompresja wyszła na 1 cylindrze - 11,5 na 2 cylindrze - 11,7 na 3 cylindrze - 12,25 na 4 cylindrze - 12. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 23 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2017 Czyli w normie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitar 61 Opublikowano 23 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2017 Poradziłeś sobie? Błędy nadal te same? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vexart 5 Opublikowano 23 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2017 Czyli co jeszcze można sprawdzić? Czy pojechać zapytać z gazem? Tylko musiał bym pojechać do Lublina bo u nas w mieście nikt nie robi BRC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vexart 5 Opublikowano 23 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2017 Niestety nadal te same wypadanie zapłonu check engine miga coraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 23 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2017 Czyli zostaje kwestia elektryki, zamieniałeś cewki miejscami ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się