BenBenedek Opublikowano 13 Listopada 2017 Opublikowano 13 Listopada 2017 Witam, od kilku miesięcy posiadam A4 B7, 1,9 TDI, mam pewien problem, sporadycznie raz na kilka dni ( jeżdżę codziennie) , przy przyśpieszaniu głównie na 4 biegu, na chwilę mi "przydusza/dławi", trwa to ok 2 sek, objaw podobny jak by odciął paliwo, po czym auto dalej ciągnie jak gdyby nigdy nic.
kamil-vag Opublikowano 14 Listopada 2017 Opublikowano 14 Listopada 2017 Zrób logi dynamiczne według tego schematu: 003+011+008 013+018+023
piotrsob1 Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 Poczytaj ten temat: Co prawda dotyczy on głównie BPW, ale jeśli objawy masz takie jak w nim opisane, to jest szansa że u Ciebie też sposób tam opisany może się sprawdzić
BenBenedek Opublikowano 15 Listopada 2017 Autor Opublikowano 15 Listopada 2017 Dzięki, EGR już czyściłem, nic nie dało, okropnie był zawalony, na zdjęciu widać))
piotrsob1 Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 Takie obrazki jak po lewej to normalka Ale odnoszę wrażenie że lekturę podrzuconego tematu skończyłeś na jego drugiej stronie
BenBenedek Opublikowano 16 Listopada 2017 Autor Opublikowano 16 Listopada 2017 No tak, masz rację, ale poczytałem, i spróbuje, dam znać jak działa ))
BartoszBB Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 Osobiście jestem kolekcjonerem EGRów mam 3używki i 1 nówkę Używki jak to wiadomo szarpią mniej lub więcej kryza na 8m zdaje egzamin lecz mimo to potrafi ,,czknąć''. Po założeniu nówki było dobrze na około 2000km teraz lubi sobie od czasu do czasu czknąć i nieraz podczas przyśpieszenia sobie jakby tak ,,puffa'' ,,pf'',,pf'' powietrze / spaliny? Wiadomo czego to objaw?! Z odłączonym EGRem tego nie ma... i często występuje to na zimnym silniku ew. podczas zamulania / wolnego przyśpiesznia (choć) nie zawsze...
BenBenedek Opublikowano 17 Listopada 2017 Autor Opublikowano 17 Listopada 2017 Ja jedyne co mam to bardzo sporadycznie na 3-4 biegu, po zmianie na wyższy bieg, jak ciągnie to potrafi się na chwile zdławić. No i na zimnym po nocy na wolnych nierówno chodzi, na ciepłym nie ma tego, ale nie wiem od czego. Spróbuje zaślepić egr, w A6 mam popsuty jest akurat w pozycji zamkniętej i jest ok )))
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się