rafalinsky1906 Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 Cześć, odkąd zaczeły się zimniejsze dni (temperatury koło 0'C) po odpaleniu i wbiciu wstecznego auto bardzo długo "myśli" i zanim zareaguje na wciśnięty gaz, gdy sie doda ciutke za dużo gazu to jest takie mocniejsze szarpnięcie, dlatego jak zostawiam auto na noc to muszę ustawiać się przodem do wyjazdu... Jednakże dzisiaj zauważyłem, że po ruszeniu do przodu i podjechaniu do skrzyżowania koło domu oraz zatrzymaniu się do "zera" chcąc się włączyć do ruchu auto także dość długo reagowało i ledwo ruszyło. Jakiś minimalny wyciek mam ze skrzyni, widać pod spodem na kanale. Dodam, że auto po ruszeniu jak chwile poszarpie później "jedzie" idealnie. Na ciepłym skrzynia świetnie zmienia biegi. Olej zmieniany ok.40tysiecy temu. Macie jakieś pomysły? Wiem, że koszty mogą być kolosalne? Może to kwestia uszczelnienia skrzyni i zmiany oleju? Orientujecie się gdzie w Krakowie lub okolicach znajdę serwis, który wymieni olej i przy okazji zlikwiduje wyciek? Skrzynia prawdopodobnie to multitronic. A4 B6 1.8T BFB 2002r. Nie mam trybu "sport".
adziu_m Opublikowano 9 Grudnia 2017 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udało Ci się zlikwidować ten problem?
rafalinsky1906 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2018 Dziwne, bo samo przeszło. Chyba za mało używałem wstecznego biegu:) Będę za pare tysięcy zmieniać olej, zobaczę jak po wymianie oleju. Nie wiem tylko czy powinno się wymieniać dynamicznie czy normalnie spuścić na zimnym? Krążą różne opinie i mam mętlik...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się