Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Test zaworu regulacji ciśnienia paliwa N276


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, przeprowadziłem test zaworu regulacji ciśnienia paliwa na listwie CR (N276) wg ELSA i jestem trochę zaskoczony wynikiem. W pierwszym przypadku ilość paliwa w obiegu powrotnym na biegu jałowym na wolnych obrotach powinna wynieść po 30 sek. ponad 75 ml i było około 100-120 ml czyli w porządku. Następnie zaleca się sprawdzić przy prędkości obrotowej silnika 2000 obr/min lub więcej i wartość powinna wynosić 0ml, ewentualnie kilka kropel, i tu zaskoczenie: nalało mi jakieś 400 ml (!!!) ropy. Wg ELSA zawór do wymiany ale czy to możliwe że aż tyle puszcza? Test robiłem na zimnym silniku. 

Test robiłem bo co jakiś czas powraca mi błąd VCDS :

5174 - Fuel Pressure Regulation 
          P1065 00 [096] - Regulation Discrepancy
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 99661 km
                    Date: 2017.10.09
                    Time: 09:42:18

 

Oprócz tego w temperaturze otoczenia powyżej około 13 stopni Celsjusza po kilkugodzinnym postoju, w zakresie 1200-2000 falują obroty silnika i trwa to kilka minut do momentu nielwielkiego zagrzania silnika.  W niższych temperaturach auto zachowuje się normalnie, moc też raczej ok. Zaczęło się to krótko po akcji serwisowej Audi (lipiec) dot. Dieselgate. Wtryski sprawdzone w ASO w Niemczech i wg nich wszystko ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...