grzesq_19 Opublikowano 17 Listopada 2017 Opublikowano 17 Listopada 2017 Witam, przeprowadziłem test zaworu regulacji ciśnienia paliwa na listwie CR (N276) wg ELSA i jestem trochę zaskoczony wynikiem. W pierwszym przypadku ilość paliwa w obiegu powrotnym na biegu jałowym na wolnych obrotach powinna wynieść po 30 sek. ponad 75 ml i było około 100-120 ml czyli w porządku. Następnie zaleca się sprawdzić przy prędkości obrotowej silnika 2000 obr/min lub więcej i wartość powinna wynosić 0ml, ewentualnie kilka kropel, i tu zaskoczenie: nalało mi jakieś 400 ml (!!!) ropy. Wg ELSA zawór do wymiany ale czy to możliwe że aż tyle puszcza? Test robiłem na zimnym silniku. Test robiłem bo co jakiś czas powraca mi błąd VCDS : 5174 - Fuel Pressure Regulation P1065 00 [096] - Regulation Discrepancy Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 99661 km Date: 2017.10.09 Time: 09:42:18 Oprócz tego w temperaturze otoczenia powyżej około 13 stopni Celsjusza po kilkugodzinnym postoju, w zakresie 1200-2000 falują obroty silnika i trwa to kilka minut do momentu nielwielkiego zagrzania silnika. W niższych temperaturach auto zachowuje się normalnie, moc też raczej ok. Zaczęło się to krótko po akcji serwisowej Audi (lipiec) dot. Dieselgate. Wtryski sprawdzone w ASO w Niemczech i wg nich wszystko ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się