Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Szarpie i dymi na zimnym silniku - czy może to być problem mapy ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy jest możliwe aby po rozpadnięciu turbiny cos sie stało z nową mapa???(Wcześniej wszystko grało)

Auto na zimnym silniku szarpie i dymi....dodam że uszczelka głowicy jest dobra,wtryskiwacze również.

Po rozgrzaniu wszystko gra a na kompie nie wychodzą zadne błędy.....

Czy mogło sie cos popieprzyc w programie???

Opublikowano

vag jak najbardziej-zresztą kolega napisał że nie ma błędów na Vagu ale

sprawdź kat wtrysku

w silniku z PD :naughty::shocked:
Opublikowano

vag jak najbardziej-zresztą kolega napisał że nie ma błędów na Vagu ale

sprawdź kat wtrysku

w silniku z PD :naughty::shocked:

:shocked::decayed:

mozeby jednak logi wykonac,

pewnie cos namieszane w elektryce, zle podlaczony jakis czujnik, lub zle podlaczony wezyk podcisnienia

Opublikowano

Lekarstwo na wszystko "kat wtrysku" :polew:

Opublikowano

może po prostu świece żarowe :mysli:

Opublikowano

Po awarii turbiny może olej pozostał w dolocie? Przy niesprawnych świeczkach szarpie ale przez max 15 sek.

Opublikowano

Jade we wtorek do V-Techa sprawdzić program czy wszystko gra.........

Dzisiaj odebrałem auto i doszło do tego jeszcze to że turbina odpala dopiero przy 3,5tys obr.

Juz głupieje :wallbash:

Opublikowano

a turbosprezarke zamontowales nowa czy regenerowana? moze z nia jest problem

Opublikowano

Wykres mam....Sprężarka regnerowana od Turbobogdana i chcodziła elegancko do momentu wymiany uszczelki itd....

Opublikowano

moze

hmm, bez logow bladzenie - po omacku

Opublikowano

w silniku z PD :naughty: :shocked

no fakt , nie spojrzałem :decayed:

Lekarstwo na wszystko "kat wtrysku" :polew:

dla mnie to nie jest zabawne :mysli:

Ja miałem takie objawy i miałem opóźniony kąt wtrysku .

Równie dobrze można powiedzieć że "lekarstwem na wszystko " jest wymiana świec ( bo połowa porad do tego sie sprowadza .

Co do tematu:

Dzisiaj odebrałem auto i doszło do tego jeszcze to że turbina odpala dopiero przy 3,5tys obr.

Turbina chodzi od momentu odpalenia silnika, nawet na wolnych obrotach. To taka ciekawostka.
Opublikowano

w silniku z PD :naughty: :shocked

no fakt , nie spojrzałem :decayed:

Lekarstwo na wszystko "kat wtrysku" :polew:

dla mnie to nie jest zabawne :mysli:

Ja miałem takie objawy i miałem opóźniony kąt wtrysku .

Równie dobrze można powiedzieć że "lekarstwem na wszystko " jest wymiana świec ( bo połowa porad do tego sie sprowadza .

Co do tematu:

Dzisiaj odebrałem auto i doszło do tego jeszcze to że turbina odpala dopiero przy 3,5tys obr.

Turbina chodzi od momentu odpalenia silnika, nawet na wolnych obrotach. To taka ciekawostka.

Vag > silnik > bloki wartosci> kanał 004 i okienko nr4 ("synchro angle" czy jakos tak)

Regulujesz kołem zębatym wałka rozrządu (rozpietosc od -3 do +3 o ile dobrze pamiętam) Ustawiamy synchro na 0,0

Zerknicie tutaj

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=66404&highlight=

Pany Elsa się kłania.

Pozdrawiam

Opublikowano

Więc tak:w v-techu wszystko dobrze wyszło.Wgrali mi spowrotem ori mape i ustawiłem sie w ASO na diagnoze bo juz mnie krew zalewa.Chłopaki w v-tech twierdzą ze dla nich to jest 100% wtryskiwacz.Tylko że miałem je sprawdzane :disgust:Ijeszcze teraz na dodatek turbina sie wogóle nie włącza :wallbash:[br]Dopisany: 05 Luty 2009, 11:48_________________________________________________Więc wszystko juz jasne...Mam skrzywione dwie korby :wallbash:Jak poszła turbina cos poleciało do dolotu i jest kwas :thumbdown:Nie wiecie gdzie mozna kupic dobre korby?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...