ddrozdz Opublikowano 25 Listopada 2017 Opublikowano 25 Listopada 2017 Witam! W moim a4 b6 2002r mam oryginalne błotniki, na których póki co nie ma korozji. Będę demontował nadkole, żeby wymienić pompkę spryskiwaczy. Potrzebuje porady jak zabezpieczyć solidnie błotniki przed zimą. Jakie środki? W jakiej kolejności? Domniemam, że do wyrzucenia pianki w błotnikach. Nie chciałbym na wiosnę szukać chińskich zamienników. Miałem już tak w golfie 4. Oryginalne błotniki w fabrycznym lakierze, dwie polskie zimy i dziura na wylot.
lukaszooo Opublikowano 27 Listopada 2017 Opublikowano 27 Listopada 2017 Czym różni się polska zima od niemieckiej ???? Wywal piankę i wymyj piach, mozesz potraktować środkiem do profili zamkniętych. Bez inwazyjnie nie zrobisz nic więcej. Malowanie baranem to głupota.
Sulfur Opublikowano 2 Grudnia 2017 Opublikowano 2 Grudnia 2017 (edytowane) W dniu 11/27/2017 o 13:27, lukaszooo napisał: Czym różni się polska zima od niemieckiej ???? Toną soli na metr kwadratowy Po prostu przed mrozami dobrze umyć a w zimę nie parkować w ogrzewanym garażu (wył. ogrzewanie). Bo to co uwalimy, zaraz zagrzeje się i stopi i mamy reakcje - a tak będzie przymrożone i święty spokój. Sól to zło. Testowane na Hondach (ruda tańczy jak szalona). Edytowane 2 Grudnia 2017 przez Sulfur
lukaszooo Opublikowano 3 Grudnia 2017 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Myślisz że Niemcy używają podtlenku zajebistium do posypywania dróg ??? Klapki na oczy i wszystko co od szwabów to lepsze ....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się