Skocz do zawartości
IGNOROWANY

błąd 17927 B6 2.0 ALT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z błędem 17927, bo zapala mi się Check Engine i świeci dopóki go nie skasuję. Powraca po przejechaniu ok 40km. Po zapaleniu traci moc i tak do czasu ponownego skasowania. Problem pojawił się po wymianie rozrządu razem z wariatorem. Mechanik jest dokładny, bo od lat ten sam. Twierdzi, że wszystko ustawił jak należy i że to może być wina czujnika od wariatora (powiedział, że koszt ok 800,-).

Kod: 17927

STEROWANIE WAŁKIEM ROZRZĄDU RZĄD 1

- anomalny sygnał

- usterka statyczna

- usterka nie powoduje zapalenia się lampki kontrolnej.

Innych błędów brak.

Jeżdżę tylko po mieście na krótkich odcinkach i mam spalanie 10l/100 (+/- 0,1l) przy ciągle świecącej kontrolce. Poza brakiem mocy nie mam problemów z odpalaniem, szarpaniem silnika, dymem z wydechu czy innymi, które często się pojawiają na 4um. Jeśli auto nie wkręcę na min 4000obr/min, to jest problem ze sprawnym wyprzedzeniem. Czasem czuję się jak emeryt w Tico :) (nie ubliżając emerytom).

Czy ktoś miał już taki sam problem?

 

Opublikowano (edytowane)

Nikt nie odpowiedział, może zna ktoś możliwe przyczyny?
Rozrząd wymieniany 32.000 km wcześniej.
Wstępnie z tego co wyczytałem na forum, przy tym błędzie wymieniane były zużyte katalizatory, zawory faz rozrządu, pompy wysokiego ciśnienia.
Co potrzebne z diagnostyki do oceny? Położenie fazowe wału rozrządu zaworów ssących stałe -6,0°KW
 

bład1.jpg

Edytowane przez patrickptb

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...