m_a_t_e_o Opublikowano 28 Listopada 2017 Opublikowano 28 Listopada 2017 Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z błędem 17927, bo zapala mi się Check Engine i świeci dopóki go nie skasuję. Powraca po przejechaniu ok 40km. Po zapaleniu traci moc i tak do czasu ponownego skasowania. Problem pojawił się po wymianie rozrządu razem z wariatorem. Mechanik jest dokładny, bo od lat ten sam. Twierdzi, że wszystko ustawił jak należy i że to może być wina czujnika od wariatora (powiedział, że koszt ok 800,-). Kod: 17927 STEROWANIE WAŁKIEM ROZRZĄDU RZĄD 1 - anomalny sygnał - usterka statyczna - usterka nie powoduje zapalenia się lampki kontrolnej. Innych błędów brak. Jeżdżę tylko po mieście na krótkich odcinkach i mam spalanie 10l/100 (+/- 0,1l) przy ciągle świecącej kontrolce. Poza brakiem mocy nie mam problemów z odpalaniem, szarpaniem silnika, dymem z wydechu czy innymi, które często się pojawiają na 4um. Jeśli auto nie wkręcę na min 4000obr/min, to jest problem ze sprawnym wyprzedzeniem. Czasem czuję się jak emeryt w Tico (nie ubliżając emerytom). Czy ktoś miał już taki sam problem?
patrickptb Opublikowano 15 Kwietnia 2018 Opublikowano 15 Kwietnia 2018 (edytowane) Nikt nie odpowiedział, może zna ktoś możliwe przyczyny? Rozrząd wymieniany 32.000 km wcześniej. Wstępnie z tego co wyczytałem na forum, przy tym błędzie wymieniane były zużyte katalizatory, zawory faz rozrządu, pompy wysokiego ciśnienia. Co potrzebne z diagnostyki do oceny? Położenie fazowe wału rozrządu zaworów ssących stałe -6,0°KW Edytowane 15 Kwietnia 2018 przez patrickptb
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się