Kappuchu Opublikowano 29 Listopada 2017 Opublikowano 29 Listopada 2017 Witam, odbłyski w mojej B5 z 95 r. są już w tragicznym stanie i z racji, że dopiero zauważyłem że jedna lampa po ostatnim właścicielu była ukruszona w rogu i jakoś dziwnie zaklejona zdecyduję się na wymianę całych lamp, doczytałem że lampy Depo są ok i z ceną też tragicznie nie ma. Tylko posiadam lampy z silnikiem regulacji świateł, na allegro są lampy bez silnika, jeśli dobrze rozumuje są to totalnie gołe lampy, czyli wszystkie kabelki itd. musze przełożyć ze starej lampy tak? Nie wiem jak bardzo jest to pracochłonne i i jak wysoki jest poziom trudności nigdy nie bawiłem się z elektryką i nie wiem czy sobie poradzę, a jeśli wymiana polega na jakimś wypięciu silnika tylko i podpięciu do nowej lampy to jeszcze pół biedy. Nigdzie jakoś nie mogłem znaleźć ani tematu ani filmiku instruktażowego jak to zrobić. Dodam że wersja przedliftowa, lampa z migaczem jest dzielona.
musiek Opublikowano 29 Listopada 2017 Opublikowano 29 Listopada 2017 Ze starej lampy przerzucasz tylko silniczki. Cała reszta jest. Tylko przerzucasz slniczki, podpinasz do nich wtyczkę, wkładasz żarówki, montujesz lampy i podpinasz zasilanie.
Kappuchu Opublikowano 30 Listopada 2017 Autor Opublikowano 30 Listopada 2017 Czyli rozumiem że lampy z tej aukcji : http://allegro.pl/depo-reflektory-lampy-przod-audi-a4-b5-95-99-2-s-i6975914312.html#thumb/3 będą ok? W sensie silniczki ze starych lamp będa pasować bez żadnych przeróbek, aby tylko włożyć. Lampy mam chyba Valeo w samochodzie.
musiek Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 (edytowane) Tak te lampy bd ok. Silniczki bd pasować wystarczy zdemontować ze starych lamp i wsadzić do nowych oraz podpiąć do nich kabelki od regulacji wysokosci- taka mała kostka. Jak bd miał starą i nową lampe przed sobą na pewno zrozumiesz co i jak. Po montażu polecam przejechać się na stację diagnostyczną w celu ustawienia reflektorów. Edytowane 30 Listopada 2017 przez musiek
Jarojz Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Hej, jak wygląda jakość reflektorów? Słyszałem, że bywają gorzej spasowane i nie zawsze widać granicę pomiędzy światłem i cieniem.
musiek Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Witam, posiadam lampy poliftowe Depo drugi rok i nie narzekam. Granica odcięcia światła widoczna bardzo dobrze, lampy nie parują. Wiadomo są to zamienniki nie oryginały Valeo, ale myślę że są dobrą alternatywą
Arek8888 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Panowie, w aukcji cena 600 zł nie jest zbyt przesadzona? Mam na myśli, że soczewkowe dzielone Depo wzór S4 wychodzą chyba taniej...? http://allegro.pl/audi-a4-s4-95-reflektor-soczewka-lewy-nowy-h7-h7-i6924322540.html
Rafał Mazur Opublikowano 6 Grudnia 2017 Opublikowano 6 Grudnia 2017 cema w miarę za dzielone z soczewka
Arek8888 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Ale przecież to nie były soczewki tylko tradycyjne. Kolega Kappuchu podał link do lamp za 600 zł: http://allegro.pl/depo-reflektory-lampy-przod-audi-a4-b5-95-99-2-s-i6975914312.html#thumb/3 Ja znalazłem 3 razy taniej : http://allegro.pl/audi-a4-95-98-h4-lampa-lewa-lub-prawa-nowa-i6969707864.html Czy czymś one się różnią?
pepi Opublikowano 6 Grudnia 2017 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Tym się różni, że po kodzie producenta z aukcji wychodzi, że jest to Abakus a nie Depo. Ja miałem dzielone Valeo i bardzo słabo świeciły. Wymieniłem je na soczewkowe Depo dzielone, świecą bardzo dobrze. Polecam.
michcio28810 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Opublikowano 6 Grudnia 2017 ceną!faktycznie cena 600zł za zwykłe lampy na h4 to jakiś kosmos.podejrzewam że chodziło o takie http://allegro.pl/lampy-audi-a4-b5-11-84-1-99-xenon-d2s-h7-chrom-i5176253207.html
michcio28810 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Opublikowano 6 Grudnia 2017 3 minuty temu, pepi napisał: Ja miałem dzielone Valeo i bardzo słabo świeciły a ja miałem dzielone boscha i świeciły super.wszystko zależy od stanu lampy/odbłyśnika
Arek8888 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Panowie, czy mógłby ktoś udzielić mi konkretnej odpowiedzi, jakie przeróbki są potrzebne przy zmianie przedliftowych Valeo na dzielone soczewki Depo? Spotkałem się parę razy z informacją, że jak włącza się światła długie to gasną krótkie i że trzeba jakieś piny przekładać. Przecież w starej lampie jest tylko jedna dwuwłóknowa żarówka H4, a w nowych dwie H7 i czy to nie stwarza problemu?
michcio28810 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Trzeba przełożyć pin w manetce od świateł
Remilo7 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Opublikowano 2 Stycznia 2018 (edytowane) Niedawno wymieniałem u siebie stare lampy Valeo na nowe zamienniki Depo, więc pomyślałem sobie, że podzielę się paroma odczuciami. Lampy pasują bez problemu p&p łącznie z silniczkami. Jedyna różnica była w żarówkach świateł pozycyjnych, które tutaj były na płaski wtyk, a nie okrągły (W5W zamiast T4W jeżeli się nie pomyliłem). Co istotne jednak, to różnica w świeceniu, która nie spodziewałem się, że będzie aż tak duża w porównaniu do starych lamp. Poniżej foto dla porównania: Przed: Po: Edytowane 16 Grudnia 2020 przez Remilo7
Arek8888 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Opublikowano 2 Stycznia 2018 27 minut temu, Remilo7 napisał: Niedawno wymieniałem u siebie stare lampy Valeo na nowe zamienniki Depo, więc pomyślałem sobie, że podzielę się paroma odczuciami. Lampy pasują bez problemu p&p łącznie z silniczkami. Jedyna różnica była w żarówkach świateł pozycyjnych, które tutaj były na płaski wtyk, a nie okrągły (W5W zamiast T4W jeżeli się nie pomyliłem). Co istotne jednak, to różnica w świeceniu, która nie spodziewałem się, że będzie aż tak duża w porównaniu do starych lamp. Poniżej foto dla porównania: Dzięki za podzielenie się efektem, bo sam zastanawiam się nad wymianą. Rozumiem, że wstawiłeś dzielone soczewki czy zespolone? Rzeczywiście, różnica ogromna. Na nowych krótkich depo to tak jak na długich starych Możesz powiedzieć czy zamiana pinów w manetce to był duży problem? i jak sobie poradziłeś z tym, że w Depo jest W5W a w aucie T4W?
michcio28810 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Zmiana pinów to z 15 min roboty. A co do postojowek to kupujesz oprawki w5w i przelutowujesz
Remilo7 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Arek8888 miałem na myśli zamienniki o wzorze ori z przedlifta, takie jak tu Link Szedłem po najtańszej linii oporu. Co do żarówek, to po prostu musiałem kupić inne, wszystko pasuje bez zmian od strony wtyczki i przewodów. Natomiast gdybyś chciał coś ciekawszego o jakimś fajniejszym wzorze niż ori, to wtedy właśnie trzeba kombinować, bo zamiast jednej H4 będą dwie H7 z tego co wiem. Podobnie ze zmianą na ori polifta, do czego właściwie byłem bardziej skłonny niż do kupna zamienników o innym wzorze, bo cenowo wtedy podobnie. 1
Arek8888 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Aha, w takim razie rozumiem, że wszystko pasuje p&p muszę przyznać, że świecą całkiem dobrze. No i pozostaje ori wygląd ze spasowaniem też nie było problemu? możesz pokazać jak wyglądają na aucie?
Remilo7 Opublikowano 3 Stycznia 2018 Opublikowano 3 Stycznia 2018 (edytowane) W dniu 2.01.2018 o 20:43, Arek8888 napisał: Aha, w takim razie rozumiem, że wszystko pasuje p&p muszę przyznać, że świecą całkiem dobrze. No i pozostaje ori wygląd ze spasowaniem też nie było problemu? możesz pokazać jak wyglądają na aucie? Spasowanie bezproblemowe. Wszystkie mocowania w tych samych miejscach co ori, nic też się nie klinowało, czy przycierało. Na aucie wyglądają tak: Edytowane 16 Grudnia 2020 przez Remilo7
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się