bartekchoroszy Opublikowano 9 Grudnia 2017 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Witajcie,mam problem,oddałem auto do naprawy,okazało się,że blok silnika trzeba zeszlifować.Teraz mam pytanie,lepiej kupic silnik( bo mam okazje za 1000 zlotych kupic) czy dac do szliferki? Czy wiecej wyniesie mnie to wszystko zwiazne z tym blokiem? Bo nie ukrywam,ze chcialem wymienic rozrzad,ale gdy bede mial silnik ten nowy to rozrzad moze bedzie jeszcze okej. Czekam na jakieś wskazówki/porady,pozdrawiam
ecobuda Opublikowano 9 Grudnia 2017 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Koszt kupna silnika będzie dużo mniejszy niż remont starego, nawet jak byś miał do niego nowy rozrząd założyć. Zdecydowanie polecam kupno używki z pewnego źródła z chociażby gwarancją rozruchową, niż remont starego. A co się działo że starym silnikiem?Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
bartekchoroszy Opublikowano 10 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2017 6 godzin temu, ecobuda napisał: Koszt kupna silnika będzie dużo mniejszy niż remont starego, nawet jak byś miał do niego nowy rozrząd założyć. Zdecydowanie polecam kupno używki z pewnego źródła z chociażby gwarancją rozruchową, niż remont starego. A co się działo że starym silnikiem? Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka Ogolnie to siwy dym lecial i plyn chlodniczy znikał,myslalem,ze to uszczelka pod glowica bo takie sa objawy,dalem do mechanika i pokazal mi ze na bloku przepalone i ze trzeba zeszlifować.Także chyba kupie ten silnik,tylko bede musiał sie zapytać czy rozrząd bedzie do wymiany
Lukasz_N Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 (edytowane) Rozrząd wymień bezwzględnie. Na Twoim miejscu nie wierzylbym w zapewnienia sprzedającego. Zaoszczędzisz parę stowek a potem możesz sobie nowych problemów narobić. BTW wg mnie kupno silnika tylko wtedy gdy można go odpalić na aucie. W żadne gwarancje rozruchowe nie wierzę. Poza tym warto się jeszcze raz zastanowić czy nie uda się tego uratować. Czasem lepsze to niż kupowanie kota w worku. Edytowane 10 Grudnia 2017 przez Lukasz_N
bartekchoroszy Opublikowano 10 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2017 a jeszcze takie pytanie,czy jak dam do szlifowania blok to po szlifierce juz zostanie mi tylko włożenie to i koniec? zaplace tylko po szlifierce za robocizne czy jeszcze trzeba będzie coś robic?
Lukasz_N Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Nowa uszczelka pod czapkę , śruby do jej mocowania i robocizna. Masz jakieś foto jak wygląda to przepalenie?
bartekchoroszy Opublikowano 10 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2017 No właśnie nie mam,ale na tłoku jest lekkie przepalenie i trzeba zeszlifować.. Tak sie zastanawiam bo na ten silnik (słupek) dostane gwarancje rozruchową i nie wiem czy lepiej sie oplaca ten używany silnik kupić,jutro popytam mechanika,jak coś to jeszcze napiszę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się