Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tylne sanki quattro


Robert Romaniuk Roman

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie czy we wszystkivh b6 z quattro szły takie same sanki w avancie? chodzi mi czy w różnych gamach silnikowy nic się nie zmieniało.

Edytowane przez Robert Romaniuk Roman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Avant/sedan nie ma różnicy. Według etki tylne sanki są inne w przypadku AVF'a(1,9tdi) i BBK (czyli S4), w pozostałych wersjach silnikowych są takie same.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam 

Zdejmowal ktoś tylne sanki celem wypiaskowania i malowania?

Dużo roboty ?

Wszelkie tuleje i śruby wymieniać?

Brak luzuow 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, panki888 napisał:

Witam 

Zdejmowal ktoś tylne sanki celem wypiaskowania i malowania?

Dużo roboty ?

Wszelkie tuleje i śruby wymieniać?

Brak luzuow 

Ja rozbierałem i malowałem przy swapie na quattro. Jak masz taką ochote to możesz wymienić wszystko, ale najczęściej słabe są gumy w górnym wahaczu, no i łączniki i tuleje stabilizatora. Przy dolnym wahaczu tak na prawde nie widziałem jeszcze zużytej tulei w b6/7. Co do śrub to różnie bywa... mi sie udało jedne i drugie sanki rozkręcić bez najmniejszego problemu ale wiem że dużo osób ma z tym problem i wtedy śruby potrzebne są nowe. Nowa śruba w danej tulei oznacza też najczęściej nową tuleje :) Wychodzi na to, że to loteria.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również przy swapie to zrobiłem. Nie piaskowałem a jedynie oczyściłem z rdzy za pomocą papierów różnych i szczotek i pomalowałem to podkładem antykorozyjnym i na to klar. Przekładkę miałem z B7, gumy dolnego wahacza trapezowego idealne, gumy górnego wahacza założyłem z poliuretanu i nowe gumy sanek ori lemforder. Jedna sztuka mi została mogę sprzedać z ułamek ceny nówkę sztukę ori. Gumy poli na stabilizator i nowe łączniki stabilizatorea lemforder. Temat tylnego zawieszenia mam zamknięty na lata.

Czy trudno? I tak i nie. Odkręcasz heble i linki hamulcowe, amor, 4 śruby sanek i Ci spadają na głowę.

 

Co do rozbierania sanek to nie miałem zajmniejszych problemów ale śruby lubią gnić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę oddać sanki do piaskowania.

Auto pływa mi tyłem i chciałbym za jednym zamachem zrobić wszystkie

tuleje oraz łączniki widziałem kompletne zestawy to i 1300zł potrafi kosztować...sporo kasy.

Skoro mówicie że dolne to raczej nie zniszczalne to zawsze trochę obniży koszty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...