dominpol Opublikowano 11 Grudnia 2017 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Witam , od miesiąca borykam się z problemem tego typu. Wymieniłem już chyba z 15 razy różnych przewodów paliwowych , które łączą pompę paliwa w zbiorniku z wyjściem na zewnątrz . Niestety za każdym razem po przejechaniu kilku kilometrów auto gaśnie i przewód znów się rozrywa. Zdesperowany tym faktem postanowiłem kupić cała oryginalna pompę ( wytrzymała 3 dni ) niestety nadal to samo . W sobotę wymieniłem filtr paliwa i przewód jednowarstwowy , który rzekomo jest przeznaczony do benzyny jak i biodiesla. Niestety dzisiaj auto znów nie odpaliło:( . Miał juz ktoś podobny przypadek ? Wiecie może co może być przyczyną ? :/
czort1994 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Witam , od miesiąca borykam się z problemem tego typu. Wymieniłem już chyba z 15 razy różnych przewodów paliwowych , które łączą pompę paliwa w zbiorniku z wyjściem na zewnątrz . Niestety za każdym razem po przejechaniu kilku kilometrów auto gaśnie i przewód znów się rozrywa. Zdesperowany tym faktem postanowiłem kupić cała oryginalna pompę ( wytrzymała 3 dni ) niestety nadal to samo . W sobotę wymieniłem filtr paliwa i przewód jednowarstwowy , który rzekomo jest przeznaczony do benzyny jak i biodiesla. Niestety dzisiaj auto znów nie odpaliło:( . Miał juz ktoś podobny przypadek ? Wiecie może co może być przyczyną ? :/ Caly bex wariat I tyle Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka
dominpol Opublikowano 11 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2017 Tylko trochę to dziwne jeżeli ja przejechałem już autem ponad 60 tyś i nigdy nie było z tym problemu a samochód ma już 298 tyś przebiegu . Musi być jakaś przyczyna :/
Bromchit Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Pęka w tym samym miejscu? Może od czegoś zbyt mocno się nagrzewa.
koloboro Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 obstawiam zapchanie przewodu do filtraWysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
dominpol Opublikowano 12 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2017 (edytowane) Ale czy to jest możliwe żeby ta mała pompka (nawet jeśli byłby zapchany przewód )rozerwala wąż ? Przecież ona tylko jest w stanie wygenerować ciśnienie rzędu 4 bar to po pierwsze a po drugie skoro by był przewód zapchany to silnik by miał problemy z pracą a takiego czegoś nie zauważyłem Edytowane 12 Grudnia 2017 przez dominpol
koloboro Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 pompka daje wiecej niz 4 bary. 4 bary to jest po reduktorzeWysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
dominpol Opublikowano 12 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2017 (edytowane) Tego to nie wiedziałem . Reduktor znajduje się( w tym modelu )W fitrze paliwa czyli został wymieniony . Jak założę nowy przewód to autem przez jakiś czas mogę normalnie jeździć ( póki wąż nie pęknie ) Edytowane 12 Grudnia 2017 przez dominpol
koloboro Opublikowano 12 Grudnia 2017 Opublikowano 12 Grudnia 2017 sprawdzaj przewod od filtra do pompyWysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się