Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pękający przewód paliwa 1.8t bex ( quattro )


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , od miesiąca borykam się z problemem tego typu. Wymieniłem już chyba z 15 razy różnych przewodów paliwowych , które łączą pompę paliwa w zbiorniku z wyjściem na zewnątrz . Niestety za każdym razem po przejechaniu kilku kilometrów auto gaśnie i przewód znów się rozrywa. Zdesperowany tym faktem postanowiłem kupić cała oryginalna pompę ( wytrzymała 3 dni ) niestety nadal to samo . W sobotę wymieniłem filtr paliwa i przewód jednowarstwowy , który rzekomo jest przeznaczony do benzyny jak i biodiesla. Niestety dzisiaj auto znów nie odpaliło:( . Miał juz ktoś podobny przypadek  ? Wiecie może co może być przyczyną ? :/

IMG-20171211-WA0006.jpg

Opublikowano
Witam , od miesiąca borykam się z problemem tego typu. Wymieniłem już chyba z 15 razy różnych przewodów paliwowych , które łączą pompę paliwa w zbiorniku z wyjściem na zewnątrz . Niestety za każdym razem po przejechaniu kilku kilometrów auto gaśnie i przewód znów się rozrywa. Zdesperowany tym faktem postanowiłem kupić cała oryginalna pompę ( wytrzymała 3 dni ) niestety nadal to samo . W sobotę wymieniłem filtr paliwa i przewód jednowarstwowy , który rzekomo jest przeznaczony do benzyny jak i biodiesla. Niestety dzisiaj auto znów nie odpaliło:( . Miał juz ktoś podobny przypadek  ? Wiecie może co może być przyczyną ? :/
IMG-20171211-WA0006.thumb.jpg.f06f592a5e517fe20b4f695c21c39b6a.jpg
Caly bex wariat I tyle :)

Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Tylko trochę to dziwne jeżeli ja przejechałem już autem ponad 60 tyś i nigdy nie było z tym problemu a samochód ma już 298 tyś przebiegu . Musi być jakaś przyczyna :/

Opublikowano

Pęka w tym samym miejscu? 

Może od czegoś zbyt mocno się nagrzewa. 

Opublikowano

obstawiam zapchanie przewodu do filtra

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Ale czy to jest możliwe żeby ta mała pompka (nawet jeśli byłby zapchany przewód )rozerwala wąż ? Przecież ona tylko jest w stanie wygenerować ciśnienie rzędu 4 bar to po pierwsze a po drugie skoro by był przewód zapchany to silnik by miał problemy z pracą a takiego czegoś nie zauważyłem   

Edytowane przez dominpol
Opublikowano

pompka daje wiecej niz 4 bary. 4 bary to jest po reduktorze

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Tego to nie wiedziałem . Reduktor znajduje się( w tym modelu )W fitrze paliwa czyli został  wymieniony . Jak założę nowy przewód to autem przez jakiś czas mogę normalnie jeździć  ( póki wąż nie pęknie )  

Edytowane przez dominpol
Opublikowano

sprawdzaj przewod od filtra do pompy

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...