Endriu110694 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Witam ponownie, miałem ostatnio problem ze skrzynią w a4 b5 1.9 90 okazało się ze to synchronizator 3 biegu, znalazłem skrzynie z a6 1.9 110 koni wiem ze te skrzynie są takie same ale czy przełożenia tez są takie same, nie będzie jakiejś zmiany w przyspieszeniu bądź prędkości maksymalnej? I w tej a6 bieg wsteczny nie wymaga wciskania lewarka w dół czy to w niczym nie przeszkadza?
Hezen Opublikowano 29 Grudnia 2017 Opublikowano 29 Grudnia 2017 O jakiej skrzyni od A6 piszesz? Podaj oznaczenie.W B5 były sprzężane różne skrzynie w zależności od mocy silnika.Do 90 kucy wystawiłbym skrzynkę od AFN. Czytałem o tym jak do 1Z wstawiali najdłuższą 5 biegiwą skrzynkę pod sprzęgło 228mm czyli od AWX 130KM ale nie wiem jak to się odpycha, a trzeba pamiętać że im dłuższa skrzynia tym wolniejsze przyspieszenie.Patrząc na prędkość przy tych samych obrotach, skrzynia od AWX jest o 14km/h szybsza od tej sprzężanej z AFN.Jak się domyślam, tą skrzynia bedzie jeszcze "szybsza" porownując z tą z 1ZWysłane z OP3T
Endriu110694 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2017 Skrzynia jest z oznaczeniem EEN wcześniej była (nie pamiętam na 100 %) Dhf bądź DHL ale oryginalnie montowana w AHU bo gdzieś o tym czytałem, ciężko było dostać jakakolwiek skrzynie pasująca do mojego złomka bo to schodzi jak ciepłe bułeczki, mi w zasadzie zależy na tym żeby przyspieszenie nie spadło bo rzadko podróżuje z jakimiś zawrotnymi prędkościami
Hezen Opublikowano 29 Grudnia 2017 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Skrzynka EEN jest od AFN.Skrzynie od AFN to DGW,EEN,EEPDHL i DHF jest od AHU.Wstawiaj tą EEN, bedziesz zadowolony Wysłane z OP3T
Endriu110694 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2017 Mam kolego jeszcze jedno pytanko które mnie trapi, miałem możliwość sprawdzenia tej skrzyni w a6 i tam lewarek pracuje a w zasadzie pracował bardzo sztywno i precyzyjnie, u mnie na tym jablku jest luz góra dół około 1,5 cm czy ma to jakiś wpływ na skrzynie? Biegi mogą mniej precyzyjnie wchodzić? koszt całego wybieraka to groszowe sprawy myślisz ze warto go wymienić?
Endriu110694 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2017 Ten filmik znalazłem w sieci od 30 sekundy idealnie obrazuje sytuacje która jest z moim lewarkiem a u mnie jest nawet odrobinkę gorzej
Hezen Opublikowano 29 Grudnia 2017 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Może mieć to wpływ na wybranie porządnego biegu jeśli luz bedzie na tyle duży by to nastąpiło.Poza tym jeśli biegi wchodzą bez przycięć i zgrzytów to nie ma się czym przejmować.Jeśli ci to przeszkadza to bodajże można znaleźć zestaw naprawczy wybieraka. Wysłane z OP3T
Endriu110694 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2017 Tragedii nie ma ale jak sobie pomajdalem tym lewarkiem w a6 miło i sympatycznie jak wszystko tak precyzyjnie wchodzi, udało mi się nawet wynegocjować wybierak w gratisie do skrzyni ale u mnie jest mechanizm na jedno cięgno a tam na 2 i zupełnie inaczej to wygląda, widziałem ten zestaw naprawczy ale w jego cenie można znaleźć używany kompletny wybierak, tylko kwestia czasu żeby znaleźć bez luzów w dobrym stanie
Hezen Opublikowano 29 Grudnia 2017 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Bierz ten z dwoma cięgnami... też podejdzie, jest to wybierak że stabilizatorem.Niemiaszki zaczeły je montować dopiero od polifta - w audi jak i passatach.Nie ma co porównywać precyzji tych wybieraków, bo to niebo a ziemia Wysłane z OP3T
Endriu110694 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2017 Chyba nie bardzo znalazłem w internetach dla porównania taki jak ja mam i ten co dostałem ze skrzynią i gołym okiem widać różnicę w rozstawie śrub tak mi się przynajmniej wydaje
Endriu110694 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2017 Chociaż nie tu jest do 1.9 i wygląda tak samo, miejmy nadzieję że będzie pasować
Hezen Opublikowano 29 Grudnia 2017 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Przecie przedlift-polift mają tą samą bude [emoji6]Passaty B5 przedlift-polift też bazują na tej samej płycie podwoziowej. Wysłane z OP3T
Endriu110694 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2017 Mam do cb jeszcze jedno pytanko, mechanior pewnie powie ze nie ma czasu tak więc zrobię to sam, jedno cięgno wiadomo do wodzika a drugie tez mocuje się do skrzyni? trzeba coś wykrecac, demontowac, oprócz samego wybieraka oczywiście
Endriu110694 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2017 Dziwna sprawa skrzynia wymieniona olej świeży sprzęgło nowe a trójka wchodzi dużo lepiej ale nadal z dziwnym oporem chyba jednak ten luz na jablku ma dosyć spory wpływ na zmianę biegów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się