pit 0 Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Prosze o analize logow. Wydaje mi sie ze turbo przeladowuje? Co ewentualnie moze byc tego przyczyna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SebMis 0 Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 coś jakoś słabo chodzi to turbo, pewnie kierownice, strasznie długo dochodzi do ciśnienia zadanego :confused: zrób 11 w bs i poobserwuj sztangę i wrzuć tego loga Link to comment Share on other sites More sharing options...
pre_pl 8 Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 strasznie długo dochodzi do ciśnienia zadanego a potem jeszcze na dodatek przeładowuje też uważam jak SebMis. pit, sporo było o kierownicach w AFNie, przejrzyj forum... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pit 0 Posted March 7, 2007 Author Share Posted March 7, 2007 Dzięki za odpowiedzi. Tak nawiasem mowiac wszystko zaczelo sie, gdy podczas jednej z tras niunie przymulilo, nic powyzej 3200 obrotow na 5 biegu, Po wylaczeniu silnika oczywiscie moc wrocila. Po podpieciu pod vag-a otrzymalem taki blad: 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-00 - - Po wykasowaniu, jak do tej pory, nie mam powtorki bledu. Oczywiscie jutro dokonam dalszych diagnostyk zelecanych przez SebMis, a w tej chwili zabieram sie za czytanie forum i szykuje sie mentalnie do przygod z turbo - patrz wydatkow ;( Link to comment Share on other sites More sharing options...
SebMis 0 Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 patrz wydatkow ;( niekoniecznie muszą być duże Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Po podpieciu pod vag-a otrzymalem taki blad:17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-00 - - 17958 - Ladedruck Regeldifferenz = Cisnienie doladowania odbiega od wymaganego =czyli to samo co 00575.... i wszystko jasne :twisted: ... (były juz pisane elaboraty na ten temat ) dla ułatwienia: do sprawdzenia N75,zaluzje w turbo,podcisnienie (przewody) ,układ dolotowy Link to comment Share on other sites More sharing options...
pre_pl 8 Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 do sprawdzenia N75,zaluzje w turbo,podcisnienie (przewody) ,układ dolotowy dlaczego taka kolejność ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 do sprawdzenia N75,zaluzje w turbo,podcisnienie (przewody) ,układ dolotowy dlaczego taka kolejność ? bo tak mi sie napisało ..... wybaczcie ale kolejnosci sprawdzania elementów pisac nie bede ... logiczne jest ze najpierw sprawdza sie to co najłatwiej i najszybciej ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pit 0 Posted March 8, 2007 Author Share Posted March 8, 2007 Zgodnie z sugestia SebMis przedstawiam logi 11 w bs Link to comment Share on other sites More sharing options...
SebMis 0 Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 kierownice zapieczone jak nic, zero zmiany ciśnienia, kto nim jeździł wcześniej "taxi-man" :twisted: poszukaj postów o rozruszaniu kierownic, jeśli nic nie pomoże to rozbiórka turbo i czyszczenie kierownic i będzie banglać Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now