Jump to content
IGNORED

[B5 AFN] pytanie dot. logów


pit
 Share

Recommended Posts

coś jakoś słabo chodzi to turbo, pewnie kierownice, strasznie długo dochodzi do ciśnienia zadanego :confused:

zrób 11 w bs i poobserwuj sztangę i wrzuć tego loga

Link to comment
Share on other sites

strasznie długo dochodzi do ciśnienia zadanego

a potem jeszcze na dodatek przeładowuje

też uważam jak SebMis. pit, sporo było o kierownicach w AFNie, przejrzyj forum...

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za odpowiedzi. Tak nawiasem mowiac wszystko zaczelo sie, gdy podczas jednej z tras niunie przymulilo, nic powyzej 3200 obrotow na 5 biegu, Po wylaczeniu silnika oczywiscie moc wrocila.

Po podpieciu pod vag-a otrzymalem taki blad:

17958 - Charge Pressure: Control Deviation

P1550 - 35-00 - -

Po wykasowaniu, jak do tej pory, nie mam powtorki bledu. Oczywiscie jutro dokonam dalszych diagnostyk zelecanych przez SebMis, a w tej chwili zabieram sie za czytanie forum i szykuje sie mentalnie do przygod z turbo - patrz wydatkow ;(

Link to comment
Share on other sites

Po podpieciu pod vag-a otrzymalem taki blad:

17958 - Charge Pressure: Control Deviation

P1550 - 35-00 - -

17958 - Ladedruck Regeldifferenz = Cisnienie doladowania odbiega od wymaganego =czyli to samo co 00575.... i wszystko jasne :twisted: ... (były juz pisane elaboraty na ten temat :wink: )

dla ułatwienia: do sprawdzenia N75,zaluzje w turbo,podcisnienie (przewody) ,układ dolotowy

Link to comment
Share on other sites

do sprawdzenia N75,zaluzje w turbo,podcisnienie (przewody) ,układ dolotowy

dlaczego taka kolejność ?

Link to comment
Share on other sites

do sprawdzenia N75,zaluzje w turbo,podcisnienie (przewody) ,układ dolotowy

dlaczego taka kolejność ?

bo tak mi sie napisało ..... :wink:

wybaczcie ale kolejnosci sprawdzania elementów pisac nie bede ... logiczne jest ze najpierw sprawdza sie to co najłatwiej i najszybciej ..... :wink:

Link to comment
Share on other sites

kierownice zapieczone jak nic, zero zmiany ciśnienia, kto nim jeździł wcześniej "taxi-man" :twisted:

poszukaj postów o rozruszaniu kierownic, jeśli nic nie pomoże to rozbiórka turbo i czyszczenie kierownic i będzie banglać :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...