pit 0 Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Prosze o analize logow. Wydaje mi sie ze turbo przeladowuje? Co ewentualnie moze byc tego przyczyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebMis 0 Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 coś jakoś słabo chodzi to turbo, pewnie kierownice, strasznie długo dochodzi do ciśnienia zadanego :confused: zrób 11 w bs i poobserwuj sztangę i wrzuć tego loga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 strasznie długo dochodzi do ciśnienia zadanego a potem jeszcze na dodatek przeładowuje też uważam jak SebMis. pit, sporo było o kierownicach w AFNie, przejrzyj forum... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit 0 Opublikowano 7 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Dzięki za odpowiedzi. Tak nawiasem mowiac wszystko zaczelo sie, gdy podczas jednej z tras niunie przymulilo, nic powyzej 3200 obrotow na 5 biegu, Po wylaczeniu silnika oczywiscie moc wrocila. Po podpieciu pod vag-a otrzymalem taki blad: 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-00 - - Po wykasowaniu, jak do tej pory, nie mam powtorki bledu. Oczywiscie jutro dokonam dalszych diagnostyk zelecanych przez SebMis, a w tej chwili zabieram sie za czytanie forum i szykuje sie mentalnie do przygod z turbo - patrz wydatkow ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebMis 0 Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 patrz wydatkow ;( niekoniecznie muszą być duże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Po podpieciu pod vag-a otrzymalem taki blad:17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-00 - - 17958 - Ladedruck Regeldifferenz = Cisnienie doladowania odbiega od wymaganego =czyli to samo co 00575.... i wszystko jasne :twisted: ... (były juz pisane elaboraty na ten temat ) dla ułatwienia: do sprawdzenia N75,zaluzje w turbo,podcisnienie (przewody) ,układ dolotowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 do sprawdzenia N75,zaluzje w turbo,podcisnienie (przewody) ,układ dolotowy dlaczego taka kolejność ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 do sprawdzenia N75,zaluzje w turbo,podcisnienie (przewody) ,układ dolotowy dlaczego taka kolejność ? bo tak mi sie napisało ..... wybaczcie ale kolejnosci sprawdzania elementów pisac nie bede ... logiczne jest ze najpierw sprawdza sie to co najłatwiej i najszybciej ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit 0 Opublikowano 8 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 Zgodnie z sugestia SebMis przedstawiam logi 11 w bs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebMis 0 Opublikowano 8 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2007 kierownice zapieczone jak nic, zero zmiany ciśnienia, kto nim jeździł wcześniej "taxi-man" :twisted: poszukaj postów o rozruszaniu kierownic, jeśli nic nie pomoże to rozbiórka turbo i czyszczenie kierownic i będzie banglać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się