radrey Opublikowano 31 Grudnia 2017 Opublikowano 31 Grudnia 2017 (edytowane) Witam szanownych forumowiczów. Od jakiegoś czasu borykam się z następującym problemem. Samochód stracił totalnie moc, a powyżej 3500 obrotów nie chce przyśpieszć i zaczyna mrógać check engin. Błędy jakie się pojawiają to 17972, wypadanie zapłonu na drugim cylindrze i informacja o za bogatej mieszance. Wymieniłem wszystkie świece, podmieniałem cewki i wyskakują te same błędy... Mechanik stwierdził że winowajcą najprawdopodobniej jest zawór faz rozrządu nr. Części 06B103741e. Nigdzie nie mogę takiej części kupić. Chyba że macie jakiś inny powód wyelinowa ia zamulenia silnika. Bardzo proszę o pomoc, gdyż skończyły mi się pomysły. Silnik to ALT. Edytowane 31 Grudnia 2017 przez radrey
radekjez Opublikowano 31 Grudnia 2017 Opublikowano 31 Grudnia 2017 Witam szanownych forumowiczów. Od jakiegoś czasu borykam się z następującym problemem. Samochód stracił totalnie moc, a powyżej 3500 obrotów nie chce przyśpieszć i zaczyna mrógać check engin. Błędy jakie się pojawiają to 17972, wypadanie zapłonu na drugim cylindrze i informacja o za bogatej mieszance. Wymieniłem wszystkie świece, podmieniałem cewki i wyskakują te same błędy... Mechanik stwierdził że winowajcą najprawdopodobniej jest zawór faz rozrządu nr. Części 06B103741e. Nigdzie nie mogę takiej części kupić. Chyba że macie jakiś inny powód wyelinowa ia zamulenia silnika. Bardzo proszę o pomoc, gdyż skończyły mi się pomysły. Silnik to ALT. zobacz gruszke podcisnienia przy kolektorze ssacym jest taka dzwignia jak dodasz gazu ma isc do dolu jezeli sie nie rusza komp bedzie pokazywal wypadanie zaplonow i zbyt uboga mieszanka,zobacz na you tube jezeli nie bedziesz wiedzial jak to wyglada najczestsza przepadlosc w altWysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
radekjez Opublikowano 31 Grudnia 2017 Opublikowano 31 Grudnia 2017 zobacz gruszke podcisnienia przy kolektorze ssacym jest taka dzwignia jak dodasz gazu ma isc do dolu jezeli sie nie rusza komp bedzie pokazywal wypadanie zaplonow i zbyt uboga mieszanka,zobacz na you tube jezeli nie bedziesz wiedzial jak to wyglada najczestsza przepadlosc w altWysłane z mojego D6503 przy użyciu TapatalkaA wogole silnik rowno chodzi to ze podminiasz cewki to moze byc ktoras walnieta silnik bedzie nie rowno pracowalWysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
radrey Opublikowano 31 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2017 21 minut temu, radekjez napisał: A wogole silnik rowno chodzi to ze podminiasz cewki to moze byc ktoras walnieta silnik bedzie nie rowno pracowal Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Silnik na wolnych obrotach pracuje bez zarzutu. Wskazówka obrotomierza nawet nie drgnie. Z odpaleniem też zero problemów.
radrey Opublikowano 6 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2018 W dniu 31.12.2017 o 19:19, radekjez napisał: A wogole silnik rowno chodzi to ze podminiasz cewki to moze byc ktoras walnieta silnik bedzie nie rowno pracowal Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Silnik na wolnych obrotach pracuje bez zarzutu. Wskazówka obrotomierza nawet nie drgnie. Z odpaleniem też zero problemów.
radrey Opublikowano 6 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2018 Panowie muszę wymienić nastawnik faz rozrządu. Znalazłem używany, ale nie takiej jakby okrągłej końcówki. Wklejam link do aukcji i proszę o informację czy takiej formie moge kupić czy potrzebna jest część z końcówką. https://www.olx.pl/oferta/nastawnik-zawor-faz-rozrzadu-audi-vw-2-0-alt-CID5-IDr6hyl.html
radekjez Opublikowano 6 Stycznia 2018 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Panowie muszę wymienić nastawnik faz rozrządu. Znalazłem używany, ale nie takiej jakby okrągłej końcówki. Wklejam link do aukcji i proszę o informację czy takiej formie moge kupić czy potrzebna jest część z końcówką. https://www.olx.pl/oferta/nastawnik-zawor-faz-rozrzadu-audi-vw-2-0-alt-CID5-IDr6hyl.htmlWszystko zalezy czy gniazda nie sa wyrobione ogolnie widac ze jest okWysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
radrey Opublikowano 6 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2018 1 godzinę temu, radekjez napisał: Wszystko zalezy czy gniazda nie sa wyrobione ogolnie widac ze jest ok Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Czyli śmiało w takiej formie moge go kupić i wymienić? Czy lepiej poszukać z osadzoną tą owalną częścą?
radrey Opublikowano 15 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2018 (edytowane) Panowie nastawnik faz rozrządu wymieniony i żadnej poprawy:(. Mechanik sugeruje teraz wymiane czy regeneracje nastawnika na wałku i nawet rozrządu.... Sugeruje jeszcze wymiane czujnika wałka rozrządu....za chwile wymie ie wszystko w silniku. Macie jakieś sugestie, lub co więcej namiar na jakiegoś mechanima w Bydgoszczy którt ma doświadczenie z tym silnikiem? Z góry dziękuję za sugestie i pomoc. Edytowane 15 Stycznia 2018 przez radrey
przem8 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Może lepiej podepnij pod vaga i wklej tutaj dokładnie kody tych błędów. W 1.8t wypadanie zapłonów i różne problemy powoduje uszkodzona odma, a głównie zaworek jednokierunkowy w trójniku. Nie wiem jak to jest rozwiązane w 2.0 ale może też warto się tej odmie przyjrzeć.
radrey Opublikowano 15 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2018 Błędy to 17927 _ regulacja wałka rozrządu strona 1 zła funkcja zwarcie do innego wyjścia 17544 mieszanka za bogata regulacja długoterminowa magistrala can brak sygnału 16684 losowe wypadanie zapłonu zbyt mała oporność 16686 brak zapłonu cylinder dwa Dodam że przy zmianie świec pierwsza, druga i trzecia były mokre od oleju...
radekjez Opublikowano 19 Stycznia 2018 Opublikowano 19 Stycznia 2018 Błędy to 17927 _ regulacja wałka rozrządu strona 1 zła funkcja zwarcie do innego wyjścia 17544 mieszanka za bogata regulacja długoterminowa magistrala can brak sygnału 16684 losowe wypadanie zapłonu zbyt mała oporność 16686 brak zapłonu cylinder dwa Dodam że przy zmianie świec pierwsza, druga i trzecia były mokre od oleju... A jak za uszczelka pod klawiatura jezeli swiece mokre to uszczelka puszcza olej jezeli jest wypadanie zaplonu trzeba sprawdzic gruche.podcisnienia przy kolektorze ssacym czy ta sztanga schodzi pry dodawaniu gazu, moze sa zle ustawione walki auto pali normalnie nie rzuca silnikiem Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
radrey Opublikowano 25 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2018 Błędy to 17927 _ regulacja wałka rozrządu strona 1 zła funkcja zwarcie do innego wyjścia 17544 mieszanka za bogata regulacja długoterminowa magistrala can brak sygnału 16684 losowe wypadanie zapłonu zbyt mała oporność 16686 brak zapłonu cylinder dwa Dodam że przy zmianie świec pierwsza, druga i trzecia były mokre od oleju...
radrey Opublikowano 25 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2018 Auto pali od kopa, pracuje na biegu jałowym jak szwjcarski zegarek. Zero drgań! Do 4tys ciąfgnie ale jakby w slow motion i potem odcinka. Wchodzi w tryb awaryjny...
koless1234 Opublikowano 4 Lutego 2018 Opublikowano 4 Lutego 2018 kolego ja miałem podobny problem, tylko że ja nie miałem mocy powyżej 3 tysięcy obrotów, silnik również pracowal równo na biegu jałowym. u mnie winna była pompa wysokiego ciśnienia i rurki doprowadzające paliwo do listwy były zabrudzone.
radrey Opublikowano 9 Lutego 2018 Autor Opublikowano 9 Lutego 2018 Panowie problem rozwiązany! Wszystkie powyższe objawy powodował uwalony katalizator! Po wymianie na nowy auto odzyskało wigor i śmiga bez problemu!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się