wrestling1000 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Opublikowano 5 Stycznia 2018 sprawdziłeś wycieki jak radziłem, miałem te same objawy wiec wiem co pisze jak nie wymieniałeś króćca i uszczelnień ani zaślepki bloku silnika to tu na 80% leży problem może nie tyle wyciek co zasysa powietrze jak stygnie i się zapowietrza. nagrzewnice podłącz pod wodę z kranem w górny wąż i przepłucz 1
damian163 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2018 Nie jeszcze nie zająłem się tym testem CO2 krociec to ten co jest z tyłu głowicy co przychodzi do niego wąż od nagrzewnicy?zaślepka bloku jest pod korektorem ssacym czy gdzieś indziej jak wymieniłeś byłbym wdzięczny gdybyś podpowiedział co zdemontować.Z góry dzięki.
wrestling1000 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Opublikowano 8 Stycznia 2018 króciec z tyłu glowicy zaslepka przy termostacie dasc ciezki dostep. jezeli z krócca leci to powinienes miec mokro na skrzyni jakis osas biały mokro lub wrecz czerwono od płynu. jak z okolicy zaslepki to przy bagnecie bedzie wilgotno 1
damian163 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2018 Dzieki za odpowiedz mam juz wszystko kupione czekam teraz na troche cieplejszy dzień,żeby wymienić.Zauważyłem ostatnio ze jak zrobiłem 8 km to weżę były twarde spuściłem po woli cisnienie z zbiorniczka tak żeby płyn nie uciekł.po przejechaniu 1km auto zaczeło grzać i po 10 km wróciłem do domu cisnienia w układzie nie było wszystko było ok.Po zgaszeniu było słychać jak by woda przepływała od tyłu głowicy.Tak by wyglądało jak by po zgaszeniu się zapowietrzała.Jutro się przejade i zobaczę czy wszystko jest ok czy znowu jest to samo.Ponieważ od tamtej pory nie miłałem czasu jezdzić autkiem.
wrestling1000 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Będzie się zapowietrzał podczas stygnięcia, długo przerabiałem ten temat. pozdro 1
goldi Opublikowano 15 Stycznia 2018 Opublikowano 15 Stycznia 2018 U mnie przyczyna była uszczelka też powymieniałem wszystko krućiec z tyłu termostat wszystko w oryginale skończyło sie na wymianie uszczelki przy okazji nowy rozrząd i remont głowicy 1
Adidulek Opublikowano 19 Maja 2021 Opublikowano 19 Maja 2021 Witam pacjent audi a4 b6 1.8T BFB. Na początku wywalanie płynu, wypadanie zapłonu 2 i 4 cylinder. Głowica zrobiona, była pęknięta na drugim cylindrze na czwartym tylko zawór wypaliło. Po złożeniu nadal wywala płyn. Nowy korek, termostat behr, zaślepka bloku, czujnik g62, króciec głowicy, test zrobiony na obecność spalin negatywny. Pompa wody wymieniana jakieś pół roku temu. Sprawdziłem napięcie dochodzi do termostatu tylko tak jakby było zmienne bo żarówka 5w pulsowała. Czy tak ma być? Dolny wąż chłodnicy jest zimny, na starym termostacie też tak było. Czy możliwe że jest tak zapowietrzony że nie może się otworzyć ? Odpowietrzane kilka razy i nic. Czy możliwe że głowica ma mikro pęknięcie od strony ssania i turbina wpycha powietrze dlatego nie wychodzi na teście na zawartość spalin ? Pomoże ktoś ? Pozdrooo.
kakamber1 Opublikowano 19 Maja 2021 Opublikowano 19 Maja 2021 Jeśli auto się przegrzewa to sprawdź czy wtyczka od termostatu i czujnika temperatury za ptzepustnicą nie są zamienione. Są takie same. Objawy takie że auto się przergrzewa a temperatura w dolocie według vcds to 143 stopnie.
Adidulek Opublikowano 20 Maja 2021 Opublikowano 20 Maja 2021 (edytowane) Ok sprawdzę. Sprawdzone dobrze są kostki wpięte. Edytowane 20 Maja 2021 przez Adidulek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się