napalm Opublikowano 4 Stycznia 2018 Opublikowano 4 Stycznia 2018 Bry, za miesiac, dwa przymierzam się do wymiany tarcz i klocków. Aktualnie jest seria 288/245, planuje zmienić komplet przod i tył, ale wiele osób pisało o swapie na większe tarcze. Silnik BPW z Q, więc jakimś wielkim postrachem nie jest. W przyszłości (dalekiej) mysle o jakimś lekkim wirusie, ale pytanie brzmi - czy jest sens robić swap hamulców przy takiej mocy? Poki co chętny na kupno tego: http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7011098302, choć nie wiem czy nie wjadą klocki Ferodo. Jakieś sugestie? P.S jakiś forumowicz ma zniżki na tego typu rzeczy? Chętnie bym kupił ciut taniej ale swój od swojego
Rob@k Opublikowano 4 Stycznia 2018 Opublikowano 4 Stycznia 2018 Jak planujesz swap na większe to po co kupować teraz to i pchać się w koszta. Zestaw 320/288 hamuje już na prawdę dobrze. A tarcze i klocki kupisz u kolegi Wandej na forum ma dobre ceny.
napalm Opublikowano 4 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2018 14 minut temu, Rob@k napisał: Jak planujesz swap na większe to po co kupować teraz to i pchać się w koszta. Zestaw 320/288 hamuje już na prawdę dobrze. A tarcze i klocki kupisz u kolegi Wandej na forum ma dobre ceny. Hej, nie planuje, wydaje mi się, ze przy takiej mocny zbędny jest swap. Dlatego pytam czy opłaca się pchać w swap czy kupować serię
Rob@k Opublikowano 4 Stycznia 2018 Opublikowano 4 Stycznia 2018 Powiem Ci tak jak przesiadłem się ze swojego do kumpla a4 z takim zestawem jak twoje 288/245, to jego auto zwalniało nie hamowało. Przejechał się moim i sam to stwierdził. Zmienił na 312/255 znacznie tańsze i już hamuje, ale twój wybór.
napalm Opublikowano 4 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2018 1 minutę temu, Rob@k napisał: Powiem Ci tak jak przesiadłem się ze swojego do kumpla a4 z takim zestawem jak twoje 288/245, to jego auto zwalniało nie hamowało. Przejechał się moim i sam to stwierdził. Zmienił na 312/255 znacznie tańsze i już hamuje, ale twój wybór. Rozumiem, odezwałem się do Wandeja i będę z nim gadał. Z ciekawości zapytam jeszcze. Ile kosztuje taki swap z serii? Jarzma trzeba dokupić z tego co wiem.
napalm Opublikowano 4 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2018 2 godziny temu, Rob@k napisał: Tu masz wszystko co i jak Dziękuje
Dev Opublikowano 4 Stycznia 2018 Opublikowano 4 Stycznia 2018 (edytowane) 8 godzin temu, napalm napisał: Bry, za miesiac, dwa przymierzam się do wymiany tarcz i klocków. Aktualnie jest seria 288/245, planuje zmienić komplet przod i tył, ale wiele osób pisało o swapie na większe tarcze. Silnik BPW z Q, więc jakimś wielkim postrachem nie jest. W przyszłości (dalekiej) mysle o jakimś lekkim wirusie, ale pytanie brzmi - czy jest sens robić swap hamulców przy takiej mocy? Poki co chętny na kupno tego: http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7011098302, choć nie wiem czy nie wjadą klocki Ferodo. Jakieś sugestie? P.S jakiś forumowicz ma zniżki na tego typu rzeczy? Chętnie bym kupił ciut taniej ale swój od swojego Kolego, moc Twojego auta i waga jest na tyle duza ze seryjne hamulce nie sa w stanie jej ogarnać. Proponuję wykonać prosty test, oczywiście na pustej szerokiej drodze szybkiego ruchu, najlepiej w nocy. Rozpędz auto do licznikowych 200km/h i gwałtownie wyhamuj auto do ZERA używając całej siły prawej nogi, staraj się zapamiętać przy jakim słupku zacząłeś hamować. Oczywiscie pochwal się wynikami. Że swojej strony polecam od razu 320mm, 312tki to kupa. Edytowane 4 Stycznia 2018 przez Dev
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się