arturoi Opublikowano 5 Stycznia 2018 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Witam; Moje auto podczas ruszania szarpie, na zimnym siniku jest to bardzo odczuwalne, pojeździe około 5 minutowej po mieście szarpania maleją, po 10 minutach już praktycznie można powiedzieć że wszystko wraca do normy. Byłem dzisiaj u mechanika i powiedział mi, że on by obstawiał sprzęgło. Tarczę sprzęgłową kompletną wymieniałem pół roku temu. Vag żadnych błędów nie pokazuje. Dziwne po po wymianie tego nie było. Zmienić tarczę z powrotem na normalną. Jak jest z tym Kevlarem, czy to normalne? Czy to się jeszcze ułoży?
majkel_majki Opublikowano 5 Stycznia 2018 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Może być wina kevlaru, taka tarcza nie lubi jazdy na półsprzęgle, w korkach itp. bo wtedy na wierzchniej warstwie powstaje szkliwo i może później poszarpywać przy ruszaniu. Spróbuj pojeździć trochę ostrzej traktując sprzęgło, szkliwo wtedy się zetrze i powinno łapać ok dopóki znowu powierzchnia się nie zeszkli.
Makale Opublikowano 5 Stycznia 2018 Opublikowano 5 Stycznia 2018 (edytowane) Kevlar powinien być "ostrzejszy", łatwiej sprzęgąć napę. Może jest obity, albo tak jak mówił poprzednik przypal je lekko to się dotrze. Cytat z forum bmw: "te tarcze nie są polecane do aut, które poruszają się po ulicach - a więc również i stoją w korkach, ze względu na szkliwienie się takiej tarczy (podobno aby odzyskało swoje właściwości należy ją potem trochę prze pałować)." Edytowane 5 Stycznia 2018 przez Makale
wesz82 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Dobra ale stawiam flache ze jest z domieszka kevlaru nie sam kevlar??? Odpowietrz dobrze sprzeglo ewentualnie pompka lub wysp do wymiany.
arturoi Opublikowano 6 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2018 Kurcze jak bym wiedział te wiadomości wcześniej, to bym założył normalną tarczę. Dam wam znać jak... w tygodniu. Z tym odpowietrzeniem to sprawdzę - tarczę obijałem tu http://www.makland.com.pl/pl,contact.html także nie wiem co oni stosują, zapłaciłem 250zł.
majkel_majki Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 To nie wina wysprzęglika ani zapowietrzonego układu, wiem co mówię. Te okładziny po prostu tak mają, pozostaje przyzwyczaić się i unikać zeszklenia albo wymienić na standard.
Skypl Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Trochę odkopię temat. Kolego czy udało Ci się rozwiązać ten problem? U mnie niestety też występuję szarpanie przy ruszaniu, od razu po wymianie tak mi się działo. Teraz po przejechaniu ponad 1000 km trochę uległo zmniejszeniu ale w dalszym ciągu jest. Mój mechanik obstawia że to wina docisku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się