kubajvc Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 (edytowane) Wiem ze nie ten dział i nie to forum ale na was zawsze mogłem liczyć z moją a4 b6. teraz problem z żony a3 Panowie . Pacjent to audi a3 8l 99 1,6 benzyna 102 konie . Proszę o pomoc. Błąd w liczniku cały czas wyskakuje i nie da sie go skasowac . w czym tkwi problem ? widze ze zepsuty jest VIN czyli pewnie nieudane cofanie licznika jak naprawic VIN w liczniku ? VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8L0 920 900 A Component and/or Version: AB-KOMBIINSTR. VDO D09 Software Coding: 08042 Work Shop Code: WSC 00000 Additional Info: �˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙ AUZ7Z0X1189752 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 49-00 - No Communications Kolejne błądy związane sa z silnikiem . Czasami nie odpala silnik ale na zegarach nie zapala sie wtedy kontrolka EPC Jak sie nie zapali kontrolka EPC to silnik nie odpali na bank . Kręci rozrusznik ale silnik nie odpala Jak po przekręceniu kluczyka kontrolka sie zapali to wiem ze silnik również odpali Myśle ze te błędy nie maja nic wspolnego ale sa prosze o pomoc w rozwinieciu problemu VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 06A 906 033 A Component and/or Version: SIMOS33 1,6l 2V 00HS3102 Software Coding: 00211 Work Shop Code: WSC 06435 2 Faults Found: 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 35-10 - - - Intermittent 17831 - Secondary Air Injection System: Bank 1: Insufficient Flow P1423 - 35-10 - - - Intermittent Edytowane 10 Stycznia 2018 przez kubajvc
przem8 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 (edytowane) Błędy są sporadyczne więc skasuj i sprawdź czy wracają. Co do tego błędu z SAI jeśli będzie powracać to pasuje przejrzeć cały układ począwszy od pompy, nieszczelności na przewodach po kombi zawór. Najlepiej wywalić to dziadostwo z ecu. Możliwe, że te dwa błędy są ze sobą jakoś powiązane Edytowane 10 Stycznia 2018 przez przem8
kubajvc Opublikowano 11 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2018 14 godzin temu, przem8 napisał: Błędy są sporadyczne więc skasuj i sprawdź czy wracają. Co do tego błędu z SAI jeśli będzie powracać to pasuje przejrzeć cały układ począwszy od pompy, nieszczelności na przewodach po kombi zawór. Najlepiej wywalić to dziadostwo z ecu. Możliwe, że te dwa błędy są ze sobą jakoś powiązane Dziekuje ci za odpwiedz . Błędy powracaja niestety cały czas. Kasuje i wystarczy przejechac sie i juz sa . Jak to wykasowac z ECU w ogole ? zaraz to zrobie tylko jak ? A co z błędem w liczniku ? I co z kontrolka EPC ? dlaczego nie odpala ? Podobno moze byc walniety przekaznik 167 czy to prawda ? jak sprawdzic taki przekaznik ? da sie go jakos zbadac ? po co kupowac nowy skoro to moze nie rowiązac problemu .
zwonko Opublikowano 11 Stycznia 2018 Opublikowano 11 Stycznia 2018 1 godzinę temu, kubajvc napisał: Jak to wykasowac z ECU w ogole ? nie zrobisz tego sam. takimi rzeczami zajmują się tunerzy. Sam możesz próbować doprowadzić to do użytkowalności, przeglądnąć najpierw tak jak mówił kolega. Jak nie pomoże to na forum jest dobry poradnik jak to zreanimować. Zobacz też czy nie masz czasem jakiś dziur w wydechu.
kubajvc Opublikowano 11 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2018 Godzinę temu, zwonko napisał: nie zrobisz tego sam. takimi rzeczami zajmują się tunerzy. Sam możesz próbować doprowadzić to do użytkowalności, przeglądnąć najpierw tak jak mówił kolega. Jak nie pomoże to na forum jest dobry poradnik jak to zreanimować. Zobacz też czy nie masz czasem jakiś dziur w wydechu. Jak tego szukac na forum? moze macie jakas linijke do tego jak to reanimowac.
zwonko Opublikowano 11 Stycznia 2018 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Google przecież nie boli Nie idealnie od tego silnika ale ten układ jest dość prosty i powinno być podobnie
kubajvc Opublikowano 12 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2018 12 godzin temu, zwonko napisał: Google przecież nie boli Nie idealnie od tego silnika ale ten układ jest dość prosty i powinno być podobnie Dziekuje bardzo . Wiem ze nie boli wybacz ale nie wiedziałem nawet jak tego szukac . Bardzo dziekuje za odpowiedzi . Powiedzcie mi jeszcze tylko czy to moze miec wpływ na to ze kontrolka EPC sie czasami nie zapala i wtedy auto nie odpala ? i co z błędem w liczniku VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8L0 920 900 A Component and/or Version: AB-KOMBIINSTR. VDO D09 Software Coding: 08042 Work Shop Code: WSC 00000 Additional Info: �˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙ AUZ7Z0X1189752 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 49-00 - No Communications ? Widać ze numer VIN jest uwalony i do tego błąd Zamowiłem vag can commander Uda sie naprawic to tym kablem?
przem8 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Godzinę temu, kubajvc napisał: Powiedzcie mi jeszcze tylko czy to moze miec wpływ na to ze kontrolka EPC sie czasami nie zapala i wtedy auto nie odpala ? i co z błędem w liczniku Tamte błędy do tego nic nie mają. Może coś z kodowaniem licznika. Jakby ktoś był pewny to odpowiedź na pewno by padła
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się