Matey06 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Siemka. Mam problem w mojej A4 ok.3 lata. temu turbina była ponoć regenerowana, dlaczego ponoć bo nie wiem czy faktycznie ją zregenerowali czy tylko przeczyścili i smigalo do tej pory, teraz znowu wchodzi w tryb awaryjny. Zrobiłem logi dynamiczne dzisiaj i zapisalem bledy z VAG'a. Proszę o analizę logów. Gdzie szukać przyczyny? Co jeszcze sprawdzić?Logi 003 011 Dynamiczne Kody: 65535 - Internal Control Module Memory Error 37-10 - Faulty - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-00 - Short to B+
Leopold27 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Opublikowano 15 Stycznia 2018 (edytowane) Rozkręcaj kompa,w środku chyba pękł wężyk,prawdopodobnie turbina do czyszczenia,sprawdz czy cięgno przy turbinie pracuje. Edytowane 15 Stycznia 2018 przez Leopold27 1
Matey06 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2018 W dniu 15.01.2018 o 14:45, Leopold27 napisał: Rozkręcaj kompa,w środku chyba pękł wężyk,prawdopodobnie turbina do czyszczenia,sprawdz czy cięgno przy turbinie pracuje. Tak, jak napisałeś turbo chyba do czyszczenia, bo sztanga chodzi, ale w zakresie jakies 0,5 cm +- 0,2. Z tym kompem jeszcze nie sprawdzalem, na weekendzie tam zajrze, jezeli to wezyk dam rade sam to ogarnac ? I co do turbo szukalem tematow z demontazem i czyszczeniem, i byly problemy z odkreceniem dolnego odplywu oleju, sam bym to ogarnal ? W serwisie pewnie by wzieli 300-500zl
Leopold27 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Opublikowano 18 Stycznia 2018 (edytowane) Powinno chodzić ok 2cm,sprawdz najpierw kompa w środku,ja bym proponował wyjechać na jakąś eske jeżeli taka jest koło ciebie i 4 bieg i potrzymać z 20km na 0k 3 tyś obrotów,wężyk ogarniesz sam jeżeli pękł. Edytowane 18 Stycznia 2018 przez Leopold27 2
Helga Opublikowano 18 Stycznia 2018 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Turbina tylko się zawiesza,pogoń auto trochę tak jak pisze kolega może się uda że się rozchodzi,ale najpierw sprawdz tego kompa w środku. 2
Matey06 Opublikowano 20 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2018 (edytowane) W dniu 18.01.2018 o 11:09, Leopold27 napisał: Powinno chodzić ok 2cm,sprawdz najpierw kompa w środku,ja bym proponował wyjechać na jakąś eske jeżeli taka jest koło ciebie i 4 bieg i potrzymać z 20km na 0k 3 tyś obrotów,wężyk ogarniesz sam jeżeli pękł. Leopold o tym wezyku pisales ? Jezeli tak, to wyglada na caly. Turbo nie przegonie bo wchodzi w tryb awaryjny, wiec zostalo czyszczenie.zdjęcie wężyka Edytowane 20 Stycznia 2018 przez Matey06 dodanie foto
Leopold27 Opublikowano 21 Stycznia 2018 Opublikowano 21 Stycznia 2018 Bez problemu go przegonisz tylko delikatnie operujesz gazem.Pisałem żebyś rozkręcił kompa a ty pokazujesz ten przy kompie,w środku jest jeszcze jeden. 2
Matey06 Opublikowano 27 Lutego 2018 Autor Opublikowano 27 Lutego 2018 W dniu 21.01.2018 o 11:41, Leopold27 napisał: Bez problemu go przegonisz tylko delikatnie operujesz gazem.Pisałem żebyś rozkręcił kompa a ty pokazujesz ten przy kompie,w środku jest jeszcze jeden. Zrobilem, tak jak mowiles, w kompie byl pekniety wezyk, mala dziurka i walilo olejem, wymienilem go na delikatnie wiekszy moze 1-2mm bo nie dostalem w sklepie identycznego, ale na dniach sie za nim rozejrze. Probowalem przegonic auto jakies ok 18km mi wyszlo na 4 biegu tak jak pisales. Ale auto wpadalo w tryb awaryjny pomimo lekkiego operowania gazem. Dzisiaj jeszcze raz sprawdzilem recznie sztange, i wydaje mi sie ze chodzi w prawidlowym zakresie. Czy moze ktos to ocenic i ma jakies pomysly ? Wrzucam link video ruchu sztangi Ruch sztangi. Odczytalem jeszcze bledy z wiki-rosstech I jest napisane zeby sprawdzic N75 bo moze byc wadliwy w domowych warunkach to zrobie ? 1
Leopold27 Opublikowano 28 Lutego 2018 Opublikowano 28 Lutego 2018 (edytowane) 21 godzin temu, Matey06 napisał: Zrobilem, tak jak mowiles, w kompie byl pekniety wezyk, mala dziurka i walilo olejem, wymienilem go na delikatnie wiekszy moze 1-2mm bo nie dostalem w sklepie identycznego, ale na dniach sie za nim rozejrze. Probowalem przegonic auto jakies ok 18km mi wyszlo na 4 biegu tak jak pisales. Ale auto wpadalo w tryb awaryjny pomimo lekkiego operowania gazem. Dzisiaj jeszcze raz sprawdzilem recznie sztange, i wydaje mi sie ze chodzi w prawidlowym zakresie. Czy moze ktos to ocenic i ma jakies pomysly ? Wrzucam link video ruchu sztangi Ruch sztangi. Odczytalem jeszcze bledy z wiki-rosstech I jest napisane zeby sprawdzic N75 bo moze byc wadliwy w domowych warunkach to zrobie ? Tak wymienisz go,jest trochę ciasno ale dasz rade.Ten wężyk musisz założyć na ciasno,średnica jak się nie mylę to 3,2mm. Edytowane 28 Lutego 2018 przez Leopold27 2
Matey06 Opublikowano 3 Marca 2018 Autor Opublikowano 3 Marca 2018 (edytowane) Zrobilem vagiem nastawy podstawowe w gr 011. Cisnienie w polozeniu ON/OFF wynosilo 979/1020 Czy te wartości są poprawne ? Sztanga rusza się poprawnie wg mojej oceny, więc zawór chyba też jest sprawny. Tutaj filmik z nastawów. Moje pytanie czy coś jeszcze oprócz przewodów może być przyczyną notlaufow w moim przypadku ? Za wymiane przewodow zaraz sie zabieram. W dniu 28.02.2018 o 13:05, Leopold27 napisał: Tak wymienisz go,jest trochę ciasno ale dasz rade.Ten wężyk musisz założyć na ciasno,średnica jak się nie mylę to 3,2mm.. Edytowane 3 Marca 2018 przez Matey06 ddanie linku video
Leopold27 Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 Zmień przewody,sztanga widać na filmiku chodzi raczej dobrze,ja bym się pokusił o zmianę gruchy przy turbinie. 2
Helga Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 Możliwe że sprężyna jest pęknięta w gruszce i jej nie odciąga wystarczająco mocno i nie daje rady zbić ciśnienia. 2
Matey06 Opublikowano 7 Marca 2018 Autor Opublikowano 7 Marca 2018 Wydaję mi się, że problem rozwiązany. Do oceny jeszcze log dla speców, nie wiem czy książkowy, ale na moje oko jest okej, nie przeładowuje już bije do 2barów, zbiera się ok 2000 obrotów.Log dynamiczny po naprawie. Najprawdopodobniej wszystkiemu były winne przewody, nie wiem dokładnie który, ale wymieniłem większość, stary został tylko co idzie do zbiornika podciśnienia i do egru.
Leopold27 Opublikowano 8 Marca 2018 Opublikowano 8 Marca 2018 Zrób komplet logów dynamicznych:1,3,4,8,10,11.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się